Concertentopic

Presale tickets voor Sam Fender zijn binnen, zo blij mee!

10 likes

Ik heb kaartjes voor Alanis (in Berlijn) :hearts: Kwam er vorige keer pas vlak voor ze kwam achter dat ze tourde en kon toen niet, maar zij is echt zo jeugdsentiment, dus heb me toen meteen aangemeld voor haar nieuwsbrief en nu meteen kaartjes gekocht. Prijs viel me ook mee, €76,50. Twijfel ook nog over Lenny, heb hem ooit al eens live gezien, en dat was heel vet, maar die is wel weer een tikkie duurder en ik vind de arena waar hij hier speelt ook niet heel chill…

4 likes

Vanavond naar de Fugees en Lauryn Hill. Heeeeel veel zin in.

8 likes

Er worden deze week wel heel veel concerten aangekondigd waar ik naartoe wil. Maar ik heb er ook heel veel staan

4 likes

Yolo!

Sugababes treden volgend jaar op in AFAS Live.

https://www.nu.nl/muziek/6332576/sugababes-treden-volgend-jaar-op-in-afas-live.html

7 likes

Bestaat er ook een presale voor Andrea Bocelli in Antwerpen? Net als hier de Mojo nieuwsbrief?

Kaarten voor Alanis met mijn oude middelbare school beste vriendin met wie ik de puberteit heb overleefd :heart:

10 likes

Yes ik was er en het was zo vet. Iedereen om ons heen was best wel saai maar wij gingen echt helemaal los hahahaha, mensen stonden ook soms naar ons te kijken ipv naar Sum 41. :joy: :joy: Mijn nek is inmiddels niet meer dood maar alle jezus haha. Geluid was wel matig maar was niet de schuld van de band.

Ik ging al helemaal los toen ik Good Charlotte enz hoorde tussen het voorprogramma en Sum 41 in. Sommige mensen moeten ook gedacht hebben wat had die meid op dan haha maar ik ben gewoon gek haha. :joy: Mijn stem was ook helemaal naar de klote.

3 likes

Ik ook! :heart::heart:

3 likes

Pff ik wil naar Limp Bizkit met een vriendin maar kaartverkoop is meteen morgen al bitches. Wij kijken later wel of we nog kaarten kunnen scoren want matige timing qua geld nu haha.

1 like

ik was er ook en ik vond het zeer matig haha
slechte zaal (akoestiek), de band speelde een groot deel van de show niet strak/goed, publiek was saai

vorige keer in 013 was echt 20 keer beter

maar goed was wel gezellig

Het lag dus echt niet aan ons (ik en een vriendin). Wij waren echt alleen maar aan het schreeuwen, dansen, headbangen en alles wat erop lijkt en mensen om heen stonden alleen maar te kijken naar ons en te glimlachen en wij dachten steeds hallo jullie kunnen gewoon meedoen?!

Wij vonden het wel erg veel bla bla tussen de liedjes door.

ja steeds dat ā€˜thank you’-gezanik tussendoor, daar werd ik ook echt niet goed van

doe dat gewoon 1 of 2 keer, meer dan genoeg

2 likes

Hahaha ja hij zei het op een gegeven moment ook echt 10x achter elkaar ofzo? :’) Jaja nu weten we het wel Deryck haha.

2 likes

Zouden de meeste zijn gekomen om te kijken of Kourtney er was?

1 like

Greenday tickets net binnen!!
Anderen die ze ook bemachtigd hebben?

2 likes

Je bent in de war met mijn favoriete band (blink-182). :joy:

1 like

Omg jašŸ˜‚ ik haal die twee (voor geen enkele reden) altijd door elkaar

2 likes

Haha snap het wel hoor. Twee grote punkrock bands uit dezelfde tijd.