Concertentopic

Ooh wat leuk! Ik ga mij laten verrassen en we zijn met ov haha maar goed om te horen!!

De metro is echt heel goed te doen vanaf ahoy. Makkelijk bereikbaar en er rijden nog genoeg metro’s na een concert. dus je hoeft niet lang te wachten

3 likes

Oh echt? Ook als je achteraan staat? Ik heb 2 jaar geleden denk ik wel een uur vast gestaan op het parkeerterrein. Ga over 2 weken weer dus zei al tegen ons gezelschap dat we na het concert eerst een drankje doen.

3 likes

Ja! Wij stonden vrij achteraan binnen en waren echt vlot weg. Had ik ook niet verwacht eigenlijk

1 like

Ook Ahoy? Daar heb ik pas met Parkbee vlakbij geparkeerd voor minder dan wanneer je bij Ahoy zelf parkeert en we waren daarna zo weg.

1 like

Ik zie net dat robbie williams volgend jaar met een concert komt.
Misschien dat ik tickets ga proberen te halen, helaas wel de arena

PITBULL KOMT NAAR NEDERLAND aaaaah ik heb echt gegild :joy::joy::joy::dancer::tada::heart_eyes:

6 likes

Weet jij of er presale is?

Er waren vanmiddag voor redelijk wat concerten van Bruce Springsteen in Duitsland tickets beschikbaar gekomen. Ik heb zonder wachtrij-ellende 2 kaarten voor Gelsenkirchen bemachtigd :partying_face:

3 likes

Ik hoop dat Mojo daar zsm mee komt, nog niets gezien maar zou er wel moeten zijn denk ik

1 like

Er is een Mastercard presale!

1 like

@Teigetje
@CTFxC

1 like

Pitbull presale die nu bezig is, code is AFTERDARK

En voor wie Mastercard heeft is deze er ook nog.

7 likes

JAAAAAA IK HEB GC TICKETSSSSSS

Jaaaa gelukt!!!
Sta plaatsen :partying_face::partying_face:

3 likes

Zondag naar fontaines dc :sob:

4 likes

Kan jij ergens de plattegrond vinden? Ik zie wel het prijsoverzicht, maar niet de bijbehorende plattegrond. Waar is rang 2? En rang 3?

1 like

Niet gevonden, er staat ook bij dat er geen plattegrond beschikbaar is

2 likes

Linkin Park naar Arnhem volgend jaar :heart_eyes:

7 likes

Zijn er nog mensen die misgrepen bij Imagine Dragons? Volgens mij zijn er net weer wat tickets vrij gekomen, ik heb 3 stoelen naast elkaar kunnen kopen nu

1 like