Ooh wat leuk! Ik ga mij laten verrassen en we zijn met ov haha maar goed om te horen!!
De metro is echt heel goed te doen vanaf ahoy. Makkelijk bereikbaar en er rijden nog genoeg metro’s na een concert. dus je hoeft niet lang te wachten
Oh echt? Ook als je achteraan staat? Ik heb 2 jaar geleden denk ik wel een uur vast gestaan op het parkeerterrein. Ga over 2 weken weer dus zei al tegen ons gezelschap dat we na het concert eerst een drankje doen.
Ja! Wij stonden vrij achteraan binnen en waren echt vlot weg. Had ik ook niet verwacht eigenlijk
Ook Ahoy? Daar heb ik pas met Parkbee vlakbij geparkeerd voor minder dan wanneer je bij Ahoy zelf parkeert en we waren daarna zo weg.
Ik zie net dat robbie williams volgend jaar met een concert komt.
Misschien dat ik tickets ga proberen te halen, helaas wel de arena
PITBULL KOMT NAAR NEDERLAND aaaaah ik heb echt gegild
Weet jij of er presale is?
Er waren vanmiddag voor redelijk wat concerten van Bruce Springsteen in Duitsland tickets beschikbaar gekomen. Ik heb zonder wachtrij-ellende 2 kaarten voor Gelsenkirchen bemachtigd
Ik hoop dat Mojo daar zsm mee komt, nog niets gezien maar zou er wel moeten zijn denk ik
Er is een Mastercard presale!
JAAAAAA IK HEB GC TICKETSSSSSS
Jaaaa gelukt!!!
Sta plaatsen
Zondag naar fontaines dc
Kan jij ergens de plattegrond vinden? Ik zie wel het prijsoverzicht, maar niet de bijbehorende plattegrond. Waar is rang 2? En rang 3?
Niet gevonden, er staat ook bij dat er geen plattegrond beschikbaar is
Linkin Park naar Arnhem volgend jaar
Zijn er nog mensen die misgrepen bij Imagine Dragons? Volgens mij zijn er net weer wat tickets vrij gekomen, ik heb 3 stoelen naast elkaar kunnen kopen nu