Concertentopic

Goeie ouwe tijd

3 likes

Ze was zo goed!

@Sazie nee nog nooit naar Alanis geweest, kan me voorstellen dat het wat ingetogener is.

Ik heb net toch nog kaartjes kunnen fixen voor Interpol in paradiso morgen. Echt heel veel zin in.
En donderdag naar Khruangbin dus opeens een drukke week haha.

7 likes

Nice! Ik ga ook morgen. Hoop wel dat het iets levendiger is dan toen ik ze ooit eerder zag.

3 likes

Ik zie dat Cradle of Filth in de Melkweg komt, echt jeugdsentiment. Ik twijfel of ik er in mijn eentje heen zal gaan, ik ken echt niemand die ze ĂŒberhaupt kent en dan ook mee zou willen haha.

2 likes

Doen! Concerten in je eentje zijn echt heel chill vind ik

1 like

Yes, Tyler the Creator tickets gekocht voor 2025!

3 likes

Ja ik ook. Kwamen net nog staplaatsen vrij dus dat vond ik wel de moeite.

Ik ga vanavond naar Acda en de Munnik in Ahoy :flushed:. Ben nog nooit naar zo’n grote locatie geweest voor een concert en ik wilde eerst daarom ook niet gaan, maar m’n vriend had vorig jaar kaartjes gekocht als verrassing.

Voelt een beetje gĂȘnant om de een of andere reden maar ik ben echt opgegroeid met Acda en de Munnik en in al m’n levensfases zijn er wel liedjes geweest die ineens herkenning gaven aan m’n gevoel. Heb er toch echt wel veel zin in!!

Hoop dat ze vooral dingen van voor 2005 spelen :joy:

7 likes

Ik was er gisteren, het was supergoed! Heb echt genoten. Ik vond het heel goed geregeld ook rondom Ahoy. Parkeren ging heel soepel en we konden ook snel weg rijden achteraf.

Je kunt de setlist wel online vinden:

7 likes

Ooh wat leuk! Ik ga mij laten verrassen en we zijn met ov haha maar goed om te horen!!

De metro is echt heel goed te doen vanaf ahoy. Makkelijk bereikbaar en er rijden nog genoeg metro’s na een concert. dus je hoeft niet lang te wachten

3 likes

Oh echt? Ook als je achteraan staat? Ik heb 2 jaar geleden denk ik wel een uur vast gestaan op het parkeerterrein. Ga over 2 weken weer dus zei al tegen ons gezelschap dat we na het concert eerst een drankje doen.

3 likes

Ja! Wij stonden vrij achteraan binnen en waren echt vlot weg. Had ik ook niet verwacht eigenlijk

1 like

Ook Ahoy? Daar heb ik pas met Parkbee vlakbij geparkeerd voor minder dan wanneer je bij Ahoy zelf parkeert en we waren daarna zo weg.

1 like

Ik zie net dat robbie williams volgend jaar met een concert komt.
Misschien dat ik tickets ga proberen te halen, helaas wel de arena

PITBULL KOMT NAAR NEDERLAND aaaaah ik heb echt gegild :joy::joy::joy::dancer::tada::heart_eyes:

6 likes

Weet jij of er presale is?

Er waren vanmiddag voor redelijk wat concerten van Bruce Springsteen in Duitsland tickets beschikbaar gekomen. Ik heb zonder wachtrij-ellende 2 kaarten voor Gelsenkirchen bemachtigd :partying_face:

3 likes

Ik hoop dat Mojo daar zsm mee komt, nog niets gezien maar zou er wel moeten zijn denk ik

1 like