Concertentopic

Er is een Mastercard presale!

1 like

@Teigetje
@CTFxC

1 like

Pitbull presale die nu bezig is, code is AFTERDARK

En voor wie Mastercard heeft is deze er ook nog.

7 likes

JAAAAAA IK HEB GC TICKETSSSSSS

Jaaaa gelukt!!!
Sta plaatsen :partying_face::partying_face:

3 likes

Zondag naar fontaines dc :sob:

4 likes

Kan jij ergens de plattegrond vinden? Ik zie wel het prijsoverzicht, maar niet de bijbehorende plattegrond. Waar is rang 2? En rang 3?

1 like

Niet gevonden, er staat ook bij dat er geen plattegrond beschikbaar is

2 likes

Linkin Park naar Arnhem volgend jaar :heart_eyes:

7 likes

Zijn er nog mensen die misgrepen bij Imagine Dragons? Volgens mij zijn er net weer wat tickets vrij gekomen, ik heb 3 stoelen naast elkaar kunnen kopen nu

1 like

Ik ga naar Agnes Obel volgend jaar! Lekker dichtbij, Oosterpoort in Groningen!

5 likes

Met de nieuwe zangeres die verkrachters steunt en een cult aanhangt :+1:t3:

2 likes

Oh nice ik nu ook, stonden 2 tickets op ticketswap. @kika ik dacht dat het over agnes obel ging en dacht ineens huh nieuwe zangeres? :rofl:

Edit: omg zie dat het helemaal nog niet uitverkocht was, achja wel betere plaatsten gekocht dan die er nu beschikbaar zijn.

1 like

Ik heb haar jaren geleden gezien in Groningen (toen in de schouwburg geloof ik) en het was zooooo mooi. Heel veel plezier.

4 likes

Gelijk ook gekocht! Duurt nog even, maar vind haar zooo goed.

2 likes

Meteen kaartje gekocht met een groepje. Nu nog 14 maanden wachten haha. :sob: Maar wel erg tof dat ik ze weer ga zien want heb ze vorig jaar ook gezien tijdens hun wereld tour.

4 likes

Het is zo grappig want we hadden het afgelopen week over wie nog graag eens live zouden willen zien en toen zei ik dus dat ik Agnes Obel graag zou willen zien en horen, ik luister al heel lang naar haar en nooit de kans gehad om tickets te kunnen bemachtigen. En toen zag ik op Spotify dat ze naar Antwerpen kwam, gauw verder gekeken en toen begon de vvk van Groningen ook diezelfde dag. :blush:

2 likes

Oh gaaf! Ik ken alleen haar eerste album, maar ik ga vandaag de rest eens luisteren. Misschien dat ik dan naar Tivoli ga.

3 likes

Heb haar in paradiso in 2016 gezien en was echt heel goed. @George

3 likes

Fontaines D.C. was echt fantastisch. Heel vet live, publiek had het naar z’n zin. Echt goede energie!

1 like