https://www.ticketmaster.nl/event/linkin-park-from-zero-world-tour-2025-tickets/1833742257?CL_ORIGIN=ORIGIN3
@Snork
Want ik mag alleen dure kaarten kopen? De ‘goedkope’ geeft steeds foutmelding en ik snap er niets van (goedkoop = tweede rang)
Oké nou gelukt
Ik had wel heen gewild, maar vind het veel te duur eigenlijk. Daar ben ik dan weer niet groot genoeg fan voor
Ah ik wilde kaartjes kopen maar je hebt een code nodig. Iemand er misschien nog eentje over?
Ik wil kaarten halen maar dat lukt me niet zonder code
Edit: ik had dus zelf een newsletter code en heb inmiddels 3 kaartjes
Same! Mocht iemand een code hebben, heeeel graag
Die had ik ook gevonden maar werkt niet voor de tickets die ik wil. Toch bedankt!
Welke tickets zoek je?
3 stuks in vak 218. Krijg elke keer de melding dat ze de tickets nu niet kunnen reserveren.
Ik heb tickets voor een redelijke prijs (95 voor rang 3😢) en een vriendin van me kon alleen nog tickets kopen van 300€ of meer
Huh, volgens mojo begint de presale van LP morgen pas?
Edit: never mind, ik zie dat er verschillende presales zijn.
Ja dit had ik ook, maar dat komt dus omdat de code al gebruikt is. Je moet dus op zoek naar andere codes. Zie Reddit of die andere presale website
Mij is het tot nu toe niet gelukt een werkende code te vinden. Als iemand nog een werkende code heeft? @Saray ?
Pff ik geef het op hahah. Echt alle codes die ik vind werken niet.
Hier ook. Jammer.
Yes had met een vriendin zelfs nog getwijfeld of we naar Hamburg zouden gaan/proberen, maar dat was toch te kortdag. Blij dat ze naar Nederland komen.
Wilde t allerliefst kaartjes in de pit maar die waren al weg.
Weet iemand of katy perry ook van plan is naar nederland te komen, zie dat ze london en birmingham wel heeft
Tickets voor beirut binnen, 1 mei in Tivoli!