Heb je jezelf opgegeven voor de mailing list? Ik kreeg een mail dat ik morgen een link krijg.
Gaat er iemand naar Yellowcard vanavond?
Ik morgenavond in Antwerpen!
Gisteren om 10:04 een mail gekregen met die aankondiging, ook de verwijzing dat er een pre-salelink komt, maar ik ben ook al een eeuwigheid lid van hun nieuwsbrief.
Justin Timberlake en Mika op dezelfde dag op Pinkpop? Mijn leven is compleet!
Veel plezier, vond het ontzettend tof!
Gister kaartjes in de pre sale gekocht voor linkin park. Ben echt obsessed met het nieuwe album en vind de nieuwe zangeres zo goed. Nog meer hier die kaartjes willen kopen?
Gelukkig!!
Had je uiteindelijk zelf het mailtje nog gehad? Want er stond wel iets over opgeven voor een bapaalde tijd
Ja! Heb je voor mij misschien nog een presale link of code? Die van mij wil niet meer?
https://www.ticketmaster.nl/event/linkin-park-from-zero-world-tour-2025-tickets/1833742257?CL_ORIGIN=ORIGIN3
@Snork
Want ik mag alleen dure kaarten kopen? De ‘goedkope’ geeft steeds foutmelding en ik snap er niets van (goedkoop = tweede rang)
Oké nou gelukt
Ik had wel heen gewild, maar vind het veel te duur eigenlijk. Daar ben ik dan weer niet groot genoeg fan voor
Ah ik wilde kaartjes kopen maar je hebt een code nodig. Iemand er misschien nog eentje over?
Ik wil kaarten halen maar dat lukt me niet zonder code
Edit: ik had dus zelf een newsletter code en heb inmiddels 3 kaartjes
Same! Mocht iemand een code hebben, heeeel graag
Die had ik ook gevonden maar werkt niet voor de tickets die ik wil. Toch bedankt!
Welke tickets zoek je?