Concertentopic

3 stuks in vak 218. Krijg elke keer de melding dat ze de tickets nu niet kunnen reserveren.

Ik heb tickets voor een redelijke prijs (95 voor rang 3😢) en een vriendin van me kon alleen nog tickets kopen van 300€ of meer

Huh, volgens mojo begint de presale van LP morgen pas?

Edit: never mind, ik zie dat er verschillende presales zijn.

2 likes

Ja dit had ik ook, maar dat komt dus omdat de code al gebruikt is. Je moet dus op zoek naar andere codes. Zie Reddit of die andere presale website

Mij is het tot nu toe niet gelukt een werkende code te vinden. Als iemand nog een werkende code heeft? :pray: @Saray ?

1 like

Pff ik geef het op hahah. Echt alle codes die ik vind werken niet.

1 like

Hier ook. Jammer.

3 likes

Yes :star_struck: had met een vriendin zelfs nog getwijfeld of we naar Hamburg zouden gaan/proberen, maar dat was toch te kortdag. Blij dat ze naar Nederland komen.
Wilde t allerliefst kaartjes in de pit maar die waren al weg.

Weet iemand of katy perry ook van plan is naar nederland te komen, zie dat ze london en birmingham wel heeft

Tickets voor beirut binnen, 1 mei in Tivoli!

2 likes

Zojuist Jamiroquai tickets gehaald met de presale :tada: Ik was het natuurlijk alweer helemaal vergeten tot ik er net om 9.55 aan dacht toen ik in een meeting zat. Gelukkig was die om 10u afgelopen. En toen maar 44 wachtenden voor me in de rij.

2 likes

Yessss Linkin Park is gelukt in de Mojo presale.

9 likes

Ik sta nog in de rij. Duimen!

Edit: Helaas, niks beschikbaar en werd eruit gegooid ook. Irritant zeg

Aaah balen! Hopelijk lukt het bij de reguliere kaartverkoop!

2 likes

Zo niet, dan niet. Prijzen zijn echt idioot zeg

2 likes

Wat denk je dat die bouw van al die Scientology kerken kost!

9 likes

Mocht je serieus nog willen kan je last minute proberen op de dag zelf maar ik zag de prijzen en heb echt niks met het nieuwe album dan wel de nieuwe zangeres maar ja, LP is wel gelijktijdig mijn eerste grote muzikale liefde :thinking:

3 likes

Ja zo zit ik er dus ook in, maar ik vind de prijzen echt niet in verhouding zo, dus ik haak af.

1 like

Ik heb helemaal geen e-mail gekregen met toegang :sob: janken, bij Imagine Dragons was het ook al zo’n drama…

Ik wil geen tickets maar was benieuwd naar de prijs maar hoe-zo kost die 158 euro voor een staanplaats? :dizzy_face: Die ticketprijzen zijn echt exorbitant, niet alleen hiervoor maar voor zo’n beetje elke artiest (via ticketmaster dan)?
Waarom kost pinkpop voor 3 dagen 300 euro en linkin park 158 euro voor een staplaats??? En kan ik voor maximaal 33 euro naar een concert hier bij een lokaal podium (bij een onbekende artiest zelfs voor 12 ofzo)?? Dat is toch totaal uit verhouding

6 likes