Ik ga vanavond naar Haevn in Carré. Zoveel zin in
Ik sta in de wachtrij voor Linkinpark, nog 15000 voor me.
Heb dit nog nooit zo gedaan, maar wil er heeeel graag heen.
Ik sta in dezelfde rij, zie het niet meer rooskleurig in.
Ik ben eruit gegooid maar waren geen tickets meer over zowat, had net tickets geselecteerd en wilde parkeerplekken en toen werd ik eruit gegooid
Mij ook niet gelukt helaas.
Zes kaarten kunnen kopen voor Linkin Park, maar vervloek mezelf wel dat ik niet gegoogeld had naar presales…
Van zes personen de enige geweest die zes tickets van hetzelfde soort kon aanklikken, wel pas om 11:00. Denk dat iemand anders z’n order gecanceld had
Geen idee hoe maar nav @Twonights keek ik nog een keer op ticketmaster en 2 kaarten gescoord. Jeej!
Ah super!
Toch een fijne start van de dag zo, echt iets om naar uit te kijken
Gisteren bij Froukje geweest, echt een leuke avond gehad!
Wauw ik ben net terug van Elmer en het was zo’n goeie show! Ik denk dat dit het leukste concert was waar ik ooit ben geweest Alles zat zo goed in elkaar; de opbouw van de liedjes, het decor, de choreografie, het acteren, echt álles. Mocht je nog kunnen gaan, dan zou ik het zeker doen!
Heee, daar was ik ook gisteren!
Haha wat leuk! Hoe vond jij het?
Ik overweeg om een kaartje van €155 te kopen voor Pinkpop dag 1 om Justin Timberlake weer te zien. Ik was hetzelfde kwijt voor zijn concert in augustus. Ik moet daarna alleen wel overnachten in Landgraaf vanwege mijn reistijd, dus wat valt daar te doen?
Mijn tip wat ik dit jaar weer wil gaan doen is op 20 minuten rijden overnachten, kan je wel echt 100 tot 200 euro schelen en veel hotels in de directe omgeving zijn duurder, minder goed of al vol
Heb kaartje voor Soap&Skin 25 maart in de Melkweg. Staat al een tijdje op mijn wishlist.
Bij Spot krijg je nu de met de code FEEST 50% korting op concertkaartjes van verschillende Nederlandse artiesten, o.a. Sef. Ik heb zelf al kaartjes voor hem, echt zin!
Het is al vaker geweest zag ik, maar vandaag is er via RTV noord een concert van het Noord Nederlands Orkest te zien. Voor de liefhebbers
Kijk vanmiddag het NNO-concert Swing Symphony op TV Noord - RTV Noord
Ja, voor zover ik weet zit het er wel aan te komen.
Bedankt nog voor deze tip, ik heb kaartjes besteld voor Marlene Bakker, super leuk. Remy van Kesteren lijkt me ook wel eens tof om live te zien maar dit zijn helaas alleen sta plekken.