Die dynamische/platinum tickets van Ticketmaster helpen ook niet mee. Zo worden populaire concerten automatisch veel duurder. En dan de bullshit reden dat ze dit doen om iedereen evenveel kans te geven. Nee je wil gewoon meer verdienen.
Ja uiteindelijk is het antwoord ook gewoon omdat mensen het betalen en omdat ze meer geld willen verdienen natuurlijk, maar ik vind de prijsstijging in de afgelopen vijf jaar ofzo echt ziek
Ja ik ben naar hun laatste show met Chester in Amsterdam voor vrijwel niks gegaan want last minute op Ticketswap gezien ik toen ook al twijfelde omdat ik niks had (en nog steeds eigenlijk niet) met dat album. Achteraf natuurlijk nu wel blij want een maand later was Chester er niet meer maar toen waren prijzen sowieso niet zo absurd die ze tegenwoordig zijn zoals @Evenveel ook al aangeeft. Had dolgraag naar Meghan Thee Stallion gewild afgelopen zomer maar dat was ook al zo absurd aan de prijs dat ik het heb overgeslagen.
Ik dacht gaat me ook niet meer lukken, maar nu keek ik net nog een keertje en er komen er af en aan nog wel besckbaar! Mij is het toch gelukt om er 4 te krijgen (staanplaatsen REAR GA 106,40 pp)
Lp niet gelukt pinkpop wel op de zondag met muse, korn, biffy en kaiser chiefs. Hopelijk volgen nog meer leuke namen
Je kan lid worden van de LP fanclub voor $25 en dan krijg je een pre sale code! Dan kan je nu gewoon al kaarten halen
Volgens mij moest je voor augustus lid zijn van de LPU om hiervoor aanmerking te komen, meende dat ik dat ergens gelezen had
Ik heb het vanochtend gedaan en bij mij was het gelukt.
Oh beter!
Werchter dagticket ā¬137 is dan in verhouding wat goedkoper
Ik keek ook naar wat ik er in 2017 voor die tickets had betaald: voor minder dan de prijs van 1 ticket nu, had ik er toen 2 echt zo bizar die prijsstijgingen van tickets idd, schijnt in Amerika nog erger te zijn
Ik ga vanavond naar Haevn in CarrƩ. Zoveel zin in
Ik sta in de wachtrij voor Linkinpark, nog 15000 voor me.
Heb dit nog nooit zo gedaan, maar wil er heeeel graag heen.
Ik sta in dezelfde rij, zie het niet meer rooskleurig in.
Ik ben eruit gegooid maar waren geen tickets meer over zowat, had net tickets geselecteerd en wilde parkeerplekken en toen werd ik eruit gegooid
Mij ook niet gelukt helaas.
Zes kaarten kunnen kopen voor Linkin Park, maar vervloek mezelf wel dat ik niet gegoogeld had naar presalesā¦
Van zes personen de enige geweest die zes tickets van hetzelfde soort kon aanklikken, wel pas om 11:00. Denk dat iemand anders zān order gecanceld had
Geen idee hoe maar nav @Twonights keek ik nog een keer op ticketmaster en 2 kaarten gescoord. Jeej!
Ah super!
Toch een fijne start van de dag zo, echt iets om naar uit te kijken
Gisteren bij Froukje geweest, echt een leuke avond gehad!