Wauw ik ben net terug van Elmer en het was zo’n goeie show! Ik denk dat dit het leukste concert was waar ik ooit ben geweest Alles zat zo goed in elkaar; de opbouw van de liedjes, het decor, de choreografie, het acteren, echt álles. Mocht je nog kunnen gaan, dan zou ik het zeker doen!
Heee, daar was ik ook gisteren!
Haha wat leuk! Hoe vond jij het?
Ik overweeg om een kaartje van €155 te kopen voor Pinkpop dag 1 om Justin Timberlake weer te zien. Ik was hetzelfde kwijt voor zijn concert in augustus. Ik moet daarna alleen wel overnachten in Landgraaf vanwege mijn reistijd, dus wat valt daar te doen?
Mijn tip wat ik dit jaar weer wil gaan doen is op 20 minuten rijden overnachten, kan je wel echt 100 tot 200 euro schelen en veel hotels in de directe omgeving zijn duurder, minder goed of al vol
Heb kaartje voor Soap&Skin 25 maart in de Melkweg. Staat al een tijdje op mijn wishlist.
Bij Spot krijg je nu de met de code FEEST 50% korting op concertkaartjes van verschillende Nederlandse artiesten, o.a. Sef. Ik heb zelf al kaartjes voor hem, echt zin!
Het is al vaker geweest zag ik, maar vandaag is er via RTV noord een concert van het Noord Nederlands Orkest te zien. Voor de liefhebbers
Kijk vanmiddag het NNO-concert Swing Symphony op TV Noord - RTV Noord
Ja, voor zover ik weet zit het er wel aan te komen.
Bedankt nog voor deze tip, ik heb kaartjes besteld voor Marlene Bakker, super leuk. Remy van Kesteren lijkt me ook wel eens tof om live te zien maar dit zijn helaas alleen sta plekken.
Leuk! Ik zag het via insta op hun aftelkalender, ik zal die even delen.
Heeft iemand ervaring met Candle Light Concerts? En het boeken via Fever Up?
Jep. Ben een keer in de Laurenskerk in Rotterdam geweest, erg leuk! Tickets via Fever, geen problemen ervaren. Wat wil je weten?
Of de site betrouwbaar is en of het concert bevallen was! Ik zit er aan te denken om naar de Adele versie te gaan in Arnhem.
Ja, echt superleuk en heel goed geregeld! Het was bij ons ook echt superdruk. Ik was bij abba en queen in Eindhoven. Ik heb ook geboekt via Fever, dat is gewoon de officiële site.
Ja, dezelfde ervaring als Luzarl hier, prima betrouwbaar!
Ik ben in Utrecht bij de Coldplay tribute geweest en ik vond het wel oke, zou niet nog een keer gaan denk ik.
Ik ben in Utrecht naar Vivaldi vierjaargetijden geweest en vond het echt prachtig en een super leuke ervaring. Ik zag het steeds op tiktok als reclame en wist niet of het echt zou zijn, maar het is echt alleen de kaarsen zijn nep
Wij hadden kaarten op de tweede rij en kan het wel aanraden zoveel mogelijk vooraan te zitten.
@Vaiana ik tag jou echt 100x vandaag sorry maar ik ga naar Taemin! Kan het nog steeds niet geloven, ga hem na ZESTIEN jaar eindelijk zien aaaaa
Ben suuuuuper lief geholpen door @Disconnected @Quinoa @NInja @Geo @Foucher @Whoopdidoo maar het was zo snel uitverkocht dat we geluk hebben dat 1 van ons erdoorheen is gekomen
YAAAY!!!