Leuk! Ik zag het via insta op hun aftelkalender, ik zal die even delen.
Heeft iemand ervaring met Candle Light Concerts? En het boeken via Fever Up?
Jep. Ben een keer in de Laurenskerk in Rotterdam geweest, erg leuk! Tickets via Fever, geen problemen ervaren. Wat wil je weten?
Of de site betrouwbaar is en of het concert bevallen was! Ik zit er aan te denken om naar de Adele versie te gaan in Arnhem.
Ja, echt superleuk en heel goed geregeld! Het was bij ons ook echt superdruk. Ik was bij abba en queen in Eindhoven. Ik heb ook geboekt via Fever, dat is gewoon de officiële site.
Ja, dezelfde ervaring als Luzarl hier, prima betrouwbaar!
Ik ben in Utrecht naar Vivaldi vierjaargetijden geweest en vond het echt prachtig en een super leuke ervaring. Ik zag het steeds op tiktok als reclame en wist niet of het echt zou zijn, maar het is echt alleen de kaarsen zijn nep
Wij hadden kaarten op de tweede rij en kan het wel aanraden zoveel mogelijk vooraan te zitten.
@Vaiana ik tag jou echt 100x vandaag sorry maar ik ga naar Taemin! Kan het nog steeds niet geloven, ga hem na ZESTIEN jaar eindelijk zien aaaaa
Ben suuuuuper lief geholpen door @Disconnected @Quinoa @NInja @Geo @Foucher @Whoopdidoo maar het was zo snel uitverkocht dat we geluk hebben dat 1 van ons erdoorheen is gekomen
YAAAY!!!
Alles zodat je ernaar toe kon!!
Ben nog steeds in shock dat het gelukt is hahaha maar ben zooooo blij voor jou!
Jaa zo leuk! Ga morgen via mojo pre sale proberen.
Zeker verrassend! Vond de afas eigenlijk al te groot voor ze. Vond ze toen ook echt tegenvallen, dus ga nu niet eens proberen kaartjes te kopen.
O echt tegenvallen? Waarom?
Verdorie
In oktober volgend jaar Jason Mraz in Paradiso, tickets meteen uitverkocht
Heeft het nut om nu nog (half uur na start verkoop) de pagina te verversen?
Zou het wel proberen, er zijn altijd mensen die de koop afbreken omdat iemand anders al kaarten heeft of vanwege een mislukte betaling ofzo.
Er was van de week al fan presale, ook al gelijk uitverkocht. Wel jammer, had 17(?) jaar na z’n eerste concert in Paradiso (destijds €11 ofzo) wel weer heen gewild…
Er was weinig interactie met het publiek. Ik had het gevoel dat ze meer voor zichzelf stonden te spelen dan dat ze voor een publiek aan het spelen waren. Alsof ik naar een jamsessie van een band aan het kijken was waar ik per toeval langs liep. Weet niet of dit hun stijl is tijdens concerten, want was mijn eerste concert van hun, maar ik zal hierdoor niet snel weer gaan.
Ik heb ook het idee dat zij meer een band zijn voor de kleinere zalen zoals paradiso, 013 etc.