Concertentopic

Je kan beide artiesten toch niet vergelijken. Eerste solotournee voor Camila, denk ik, heeft een andere productiewaarde dan bij Kendrick.

5 likes

Kan geen enkele hit van deze meid noemen. Dat zegt denk ik al genoeg.

2 likes

Havana oh na na en dat vervelend “i love it, i love it, i love it oooohhh”

Ohnee ik bedoel ze ook verder niet te vergelijken hoor, maar ben van Kendrick ook geen groot fan ofzo dus zou daar dus niet zoveel geld voor neertikken

Ik ben toch ook wel benieuwd naar de maths achter die concertprijzen hoor. Kan me goed voorstellen dat een show van Kendrick meer kost om neer te zetten, maarrrr er passen ook meer dan 10 keer zoveel mensen in bijv. de Johan Cruijff Arena vergeleken met AFAS, dus lijkt me dat daar ook al dekking uit komt?

Grotere arena = meer mensen die alles moeten klaarzetten, meer m² aan kabels, licht, geluid die over een grotere zaal moet verspreid worden. Je krijgt niet perse meer tijd om op- en af te bouwen omdat je zaal groter is. Beyoncé had daardoor voor Renaissance 3x hetzelfde podium laten bouwen zodat die al naar de volgende steden kon reizen.
De zaal neemt zelf ook een grotere fee en dan heb je ook ticketmaster/livenation die je moet betalen voor die grotere marge.

2 likes

Geen idee hoeveel tickets er nog zijn, maar als je er graag heen wilt zou je nu al in de presale iets kunnen halen. Code is XOXO2025. Kon net in ieder geval nog een staanplaats aanklikken!

Aangezien tegenwoordig vrijwel alle tickets weggaan in presales, wordt het tijdens de normale sales op vrijdag steeds lastiger :cry:

2 likes

Oh thanks, ik ga meteen kijken! :heart:

1 like

Weet iemand hoe die voorverkoop van Post Malone werkt? Ik sta nu in een wachtrij maar lijkt mij niet dat het zo makkelijk gaat toch? Deze wachtrij kom je in terecht via zijn website

1 like

Geen idee, erg vreemd
Ik zit in 1 wachtrij met nog 20 min die om 10.00 opengaat
De andere wachtrij gaat om 12.00 in verkoop

2 likes

Ja lijkt mij gek dat er geen code benodigd is? Ik had mij ingeschreven voor presale maar geen mail oid ontvangen.

1 like

Ik ben 454 in de rij, dus lekker vroeg wel

1 like

353! Zou top zijn

Er is idd een code nodig, die heb ik niet. Ik was al door de wachtrij heen.

Alleen platinum lijk je zonder code te kunnen kopen.

2 likes

WORLDTOUR is code

2 likes

Jaaa dankje, het is gelukt!!

1 like

Ik heb in paniek maar 2 platinumtickets gekocht voor Post😭 achja ik maak er wel een verjaardagscadeau voor m’n vriend van.

3 likes

Ga vanavond naar Droom Dit in de Cinetol. Passen maar 150 mensen in, vind zulke kleine zalen altijd wel fijn.

3 likes

Iemand interesse in twee kaarten voor Dean Lewis morgenavond in Ziggo Dome? Mijn vriend en ik hebben per ongeluk allebei twee kaarten gekocht dus we hebben er twee te veel. Zitplaatsen zaal, kostten 50 euro per ticket maar ik hoef dat er niet voor te hebben.

1 like

Pitbull was echt geweldig vond ik. Ik hoop dat ik juni ook kaarten ga kunnen krijgen

4 likes