Concertentopic

Mumford & Sons in de Melkweg was ZO vet! Mooiste concert tot nu toe van ze waar ik naartoe ben geweest. Fantastische sfeer/crowd en ze hadden er overduidelijk heel veel zin in! Was er nog iemand van hier bij?

23 likes

Geen banjo? :smile:

Maar cool om ze in zo’n kleine zaal te zien!

4 likes

Presale tickets voor Lawrence! Ze hebben net opgetreden in Nederland en toen was ik te laat met tickets, maar ze komen in het najaar weer naar Tivoli!

2 likes

Ja! Vond het heeeeel leuk inderdaad.

@kika tuuuuurlijk wel, dit was een akoestisch stukje

3 likes

Ik ga vanavond naar Sef! Zin in, ben benieuwd hoe de vibe een beetje is, juist feestje of chill

6 likes

Ik was laatst naar Ish hiphop circus en het was echt heel vet! Ik was nog nooit naar zoiets geweest en ik was echt onder de indruk van wat ze allemaal deden en ik vond het leuk dat er live muziek gedraaid werd. Ze treden nog op in verschillende plaatsen en ik zag dat er ook nog kaartjes te koop zijn. Wat mij betreft echt een aanrader!

Het is niet echt een concert, maar ik weet niet zo goed in welke topic het beter past.

3 likes

Ik probeer kaartjes te kopen voor iets en het laat niet zien hoeveel mensen er voor je zijn, alleen meer dan 10.000 wachtenden voor je. Dus dat kunnen er 10.500 zijn maar ook 250.000. :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik word iedere keer ook uit de wachtrij gegooid🥲

1 like

Oh dat is nog irritanter :sob:

2 likes

Nou hehe 1,5 uur verder maar wij hebben kaarten. Wel helemaal derde rang. :rofl:

2 likes

Oké ik hap: voor wat dan?

7 likes

Studio 100 SingAlong in Ahoy hahaha

1 like

Ik snap de geheimzinnigheid :grimacing:

9 likes

Denk je dat ze een grapje maakt?

1 like

Nee?

3 likes

Vorig jaar kaarten gekocht voor Acda en de Munnik dit jaar in de ziggo. Nu komen ze in juli in Groningen waar ik woon :smiling_face_with_tear::confetti_ball:

1 like

Ik ga het hier zeggen en waarschijnlijk helpt t niks, maar: mocht iemand kaartjes voor Billie eilish over hebben of kwijt willen, hook me up! Begint toch wel in de buurt te komen…

1 like

https://www.nu.nl/muziek/6348867/mumford-sons-geeft-in-november-concert-in-ziggo-dome.html

Mumford&Sons 17 nov Ziggodome! :slight_smile:

4 likes

als er iemand heeeeel toevallig een kaartje voor Sam Fender morgen over heeft ben ik zeer geïnteresseerd. ben al dagen chagrijnig dat het concert bijna is en ik geen kaartjes heb​:weary::weary:

Ik heb kaartjes voor James Arthur en golden circle voor John Legend!!! James Arthur heb ik vorig jaar gezien in tivoli maar toen was hij niet helemaal op stem. John Legend heb ik heeel veel zin in, en dat is 2 juni al!