omg zo cool, jaloers
komt hij in juni weer of wat bedoel je?
omg zo cool, jaloers
komt hij in juni weer of wat bedoel je?
Dat zei hij net, see you again in june
Of iets in die richting. Blijkbaar had hij dat in parijs ook al gezegd. Ik verwacht binnenkort een tour aankondiging dan
Pitbull was echt GEWELDIG ik heb gehuild en gedanst en gelachen wat een showman ik heb bijna 16 jaar op dit moment gewacht jongens en het was het helemaal waard EN IN JUNI WEER
Ik vond het ook echt fantastisch! Serieus het leukste concert waar ik ooit ben geweest. Heb de hele avond gedanst haha echt super leuk
was echt geweldig en zo leuk al die kale koppen
Ik ben wel echt half doof door het gegil
Omg ja! Dat maakte het echt helemaal af haha. De vibes waren echt geweldig!
15 juni is zijn nieuwe show in de ziggo dome met als voorprogramma shaggy en de kaartverkoop begint op 28 februari!!
mojo presale 27 februari 10.00
Yay! als iemand een presale code heeft
Mastercard heeft morgen om 9.00 ook nog een sale voor als je mastercard hebt
Zijn er nog andere die naar Dean Lewis gaan vanavond?
Ja, david kushner komt waarschijnlijk ook. Die vind ik ook leuk.
Ahhhh leuk, ik ga nu ook proberen kaartjes te krijgen. Lijkt mij echt geweldig. Idd als iemand presale heeft dan hou ik mij ook graag aanbevolen!
Edit: hoe werkt zo’n Mastercard presale? Ga je dan naar de website van Mastercard morgen om 9 uur? En moet je dan daar inloggen met ticketmaster? Of staat dit geheel los van Ticketmaster?
Ja op de mastercard website (priceless) heb je dan een link naar de wachtrij. Dat is idd gewoon via Ticketmaster dus daar moet je dan inloggen en betaling uiteraard met een mastercard.
Top, dankje!! Dan zorg ik dat ticketmaster alvast ingelogd is
https://www.ticketmaster.nl/event/pitbull-party-after-dark-tour-tickets/1431419595?CL_ORIGIN=ORIGIN2
En deze is volgensmij zonder mastercard
Yesss staplekken weten te bemachtigen
Jaaaaa ik heb weer golden circle!!! Zooo blij
Hier ook 2 staanplaatsen! Helemaal zin in na het feestje van maandag
Wij hebben ook staanplaatsen
Yes! Ook gelukt om staanplaatsen te krijgen!