Oh ik ga ook naar John Legend! Ik heb zitplekken. Idd al best snel dit concert.
Aanstaande zondag ga ik naar Sabrina Carpenter, ben heel benieuwd
Ooh veel plezier bij Sabrina! Ik wil er super graag heen maar begon haar muziek pas leuk te vinden toen de kaartjes al uitverkocht waren.
Veel plezier!!
Heb je kaarten kunnen krijgen? Ik ga ook weer heen!
Zijn jullie het gewend dat concerten later beginnen dan aangegeven?
Zo vaak dat het de artiest een uur later dan de aangegeven tijd op het toneel staat en het publiek lijkt daar ook op te anticiperen; als begin concert op half negen staat, zie je de zaal ook pas rond kwart over echt vol stromen.
Ik vind het zo zonde van mijn tijd. En saai want ik ga vaak alleen naar een concert dus dan zit je een uur om je heen te koekeloeren. Soms vermoeiend ook als je staanplaatsen hebt
(plus ik krijg stress over of ik ov overstap zal redden). Maar nu ik het steeds vaker meemaak moet ik misschien zelf ook maar lekker later aankomen. Al ben ik dan juist bang een deel te missen:grinning:
Edit; was iemand bij Maluma gisteren? Ik kon uiteindelikk niet, maar ik heb wel getwijfeld en ik ben benieuwd hoe het was! Ik hoorde dat Ahoy qua geluid niet heel goed is?
Ik heb het idee dat dit tegenwoordig wel minder aan het worden is, maar je hebt er altijd artiesten tussen zitten die het wel doen. Ik ga ook vaak alleen naar concerten en om die reden die jij noemt ben ik er vaak pas later, voorprogramma boeit me vaak toch niet, dus als ik dan 5-10 minuten voor de aangegeven tijd binnen/in de zaal.
Dat gebeurt bij mij echt zelden, meestal begint alles wel vrij stipt. Nog maar 1x gehad dat een artiest echt 30-60 min later begon en toen moest ik sowieso al eerder weg voor de trein dus dat was wel balen ![]()
Ja, staanplaatsen! Dit ging gelukkig heel soepel, t.o.v. laatst toen ik kaartjes probeerde te kopen voor het intieme optreden van hen haha. Wel beetje onhandig op een maandagavond maar ja niets aan te doen, wel al heel veel zin in. Nog eventjes wachten…
Heeft er iemand misschien nog een Paradiso lidmaatschap digitaal liggen waar ze morgen niks mee doen?
Ik ben nog steeds verdrietig dat ik geen tickets heb voor FINNEAS, dus als iemand er vanaf wilt, denk please aan mij ![]()
![]()
![]()
Ik wel denk ik, je mag me een PB sturen
Lady Gaga komt weer naar Nederland! ben benieuwd hoe de kaartverkoop gaat verlopen. Ik ben klaar om te vechten.
Start volgende week toch? Probeer om te kijken over er pre-sales zijn(mojo, platenzaak, fanclub, mastercard etc)
Jep op donderdag om 12 uur. Pre-sales heb ik ook nog niet gevonden maar als iemand iets weet hoor ik het graag!
Ik wil ook graag weer naar Lady Gaga maar vind de prijzen echt wel weer om te janken
Net terug van Limpbizkit in de Ziggo en het was zo vet!!!
Tof!! Zo energiek hè. Maar duurde het echt maar een uur? (Zoals op het tijdschema stond) Wilde ook gaan maar vond het iets te duur. Heb wel fomo want in de 013 vond ik ze helemaal te gek.
Ja het was ongeveer een uurtje. Daarom waren er ook 4 voorprogramma’s
.
Ik was gisteren bij Olly Alexander, en het was echt een feestje! Hij deed ook veel Years & Years
Zie dat hij nog in Utrecht komt, dus mocht iemand erover nadenken om te gaan, kan het aanbevelen.
Ook gisteren spontaan nog een kaartje voor Sugababes volgende maand gekocht, ben benieuwd ![]()