Concertentopic

Lees ik over de code heen?

1 like

was toch dezelfde als die van de mastercard presale, was alleen via een andere plek in die wachtrij waardoor ik dacht dat het zonder was

Ok ja platinum ticket kan wel, maar damn :smiley:
Ik vind staplaatsen van waarschijnlijk 90 euro ofzo al veel všŸ˜„

Ik hield afgelopen tijd ticketswap in de gaten voor afgelopen maandag, maar de prijzen waren alsnog bizar hoog ook daar (uiteindelijk zondag en maandag niet meer gecheckt want ik kon niet)

1 like

ik heb geen idee of dit gelijk alle kaarten zijn, maar anders tijdens de echte verkoop proberen.

Ik heb kaartjes! Ga Golde Cirkle!

Ik ook! :tada:

2 likes

Ah jammer dat ik dit gemist heb! Hopen dat ik bij de reguliere sale wat kan krijgen

Ik ben benieuwd of ze alles al in de presale hadden gedaan, want er waren toen ik opnieyw in de rij ging 5000 mensen voor me en alsnog kon ik toen tickets kiezen, fus leek erop dat er veel in deze sale zaten

1 like

Morgen is ook nog de mojo presale! Daar kan je je tot vanavond voor aanmelden dacht ik

Ik heb de mojo presale link als iemand nog wil voor pitbull

1 like

Graag!

https://www.ticketmaster.nl/event/pitbull-party-after-dark-tour-tickets/1431419595?CL_ORIGIN=ORIGIN3

2 likes

Was het nog gelukt? @Bunnyslippers @Vlek

NEE :sob::sob::sob::sob::sob:

Waren en dan uberhaubt nog kaarten, naast de vip dan

Morgen laatste kans tijdens de normale sale! Ik ging vanochtend voor de grap ook in de wachtrij en had 7000 mensen voor me. Bij 3000 kreeg ik de melding dat het uitverkocht was. Dus zullen nog wel wat kaartjes zijn

Zou niet teveel hoop hebben voor morgen, tegenwoordig is er tijdens de normale sales op vrijdag bijna niets meer over. En aangezien Pitbull inmiddels al 4 presales heeft gehad (er was ook nog een Spotify presale om 11:00 vanochtend blijkbaar), acht ik de kans klein :cry:

Hopen dat ze die lading Platinum tickets snel omzetten naar normale tickets.

1 like

Ik heb kaartjes kunnen scoren voor Antwerpen! Blij mee :grin:

Ik had al tickets voor Amsterdam, maar heb nu ook tickets voor Antwerpen hahaha, Pitbull weekend :star_struck::smiling_face_with_three_hearts::tada:

Wie zijn toch die mensen die in de ticketmaster wachtrij onder de 30k zitten🤣 that could never be me🤣