Concertentopic

Ja mensen gingen ook echt los, heel leuk. Klopt, hij stond er zelf echt maar ongeveer 1 uur en 20 minuten. Voorprogramma’s waren ook wel vermakelijk maar je komt uiteindelijk natuurlijk voor de hoofdact… snap wel dat je hem geskipt hebt ivm verhouding kosten/tijdsduur!

2 likes

Neem aan dat je de Sugababes bedoelt :smile: De vriend met wie ik ga heeft ze ook al in London gezien en was zo enthousiast, heb er ook echt veel zin in!

Mijn kleine(puber)meisjesdroom komt in juni uit, als ik Alanis ga zien :star_struck:

6 likes

Ik ga deze (waarschijnlijk) op een festival zien dit jaar, ben hier oprecht mega hyped voor in tegenstelling tot het K3 gedoe hahaha

1 like

Jaa ik ga ook naar Sugababes! Vond het eerst te duur maar stiekem toch te leuk om niet te gaan.

Ik heb hem een paar jaar geleden gezien en dat was echt geweldig. Nu geen kaartje gekocht omdat zijn solo muziek niet helemaal mijn ding is, maar misschien dat ik toch nog even ga kijken naar een kaartje als hij ook veel Y&Y doet!

1 like

Jaaaa ik ga ze op Hullabaloo zien! Nu al zin in haha

1 like

Ik ook! Echt super veel zin in, vind de rest van de lineup ook best leuk.

3 likes

Jaa ik ook! Ben vooral benieuwd naar The Script. Waren mijn jeugdhelden maar in het voorprogramma van Pink vond ik ze mega slecht :sleepy:

4 likes

Ik was in december bij The Script in Ahoy en toen was het wel goed!

1 like

Ik ook, echt zin in! Jeugdsentiment!

Ik was ook bij Pink en daar was The Script echt héél slecht inderdaad.

3 likes

Ik vond de sugababes heeel leuk op Lowlands vorig jaar.

6 likes

The Script is echt hit or miss. Als hij slecht bij stem is, heb je een minder leuke avond zeg maar. Heb ze al best wat keren live gezien en de ene keer was steengoed en de andere keer helemaal kut. Hoop voor jou op het eerste!

2 likes

Ik was gisteren bij Thomas Azier, holy shit wat een pretentieus experimenteel gedoe zeg :joy:

2 likes

Tickets voor Lady Gaga zijn binnen! Ben heel erg benieuwd, wordt mijn eerste keer Gaga.

3 likes

Hoe 🫨, dacht dat er geen presale was

Er is maar 1 presale, Mastercard presale. Ging wel heel hard helaas :frowning: Denk dat er alleen nog platinum tickets over zijn, maar mocht je nog willen kijken kan dat hier.

.

2 likes

Ik had zoveel hoop met 6000 mensen voor me maar helaasch.

Wel tof dat het jou gelukt is!

2 likes

Was nr 7378 nog wattes. Niks noppes nada. Donderdag nog een x proberen.

Same here!! Zo leuk!

2 likes

Ahh ik ga vrijdag alleen naar het concert van Pommelien Thijs. Had de loterij gewonnen op ticketswap dus dat is super maar vind het ook wel mega spannend om in m’n eentje te gaan

4 likes