Concertentopic

Ik weet niet of je eventueel ook naar Antwerpen kan ipv Amsterdam, daar zie ik nog wat zitplaatsen beschikbaar!

Ik vind dat dynamic pricing gedoe echt heel erg vervelend. Ik hoop dat degene die dat verzonnen heeft iedere dag op een legoblokje stapt als ie opstaat.

8 likes

Het zijn de artiesten zelf die dit inbouwen in hun sales. Ze kunnen ook nee zeggen

1 like

Dat is zo, maar het feit dat Ticketmaster de monopolie heeft over de ticketmarkt, maakt dat ze dit kunnen doen. Dat artiesten er in mee gaan is ook stom, maar ze verdienen niet meer zoveel aan sales van muziek en de concertbranche is hetgeen waar ze wel nog verdienen. Maakt het niet minder stom natuurlijk.

1 like

Ik kwam er net via een Volkskrant artikel achter dat er een youtube kanaal is dat allemaal optredens van Paradiso van 2000-2009 online heeft gezet. Hele goeie kwaliteit ook qua geluid en beeld over het algemeen.
Fabchannel heet het

11 likes

Oh wow mijn eerste Paradiso concert gevonden waar ik als tiener naar toe ging (Jimmy Eat World). Super leuk dit, dankjewel voor de tip!

4 likes

Ik post hier ondertussen aardig wat :joy:
Maar ten eerste vanavond naar james blunt in zuggo, heel benieuwd.
Ten tweede ik ging kijken of mumford and sons toevalkig vrije kaarten had, maar nu staat er een aftelklok tot morgen 11.00. Weet iemand of dit betekend dat er morgen ochtend nieuwe kaarten bijkomen

3 likes

Nee lijkt me sterk. Maar acht uur van te voren komen de qr codes in de app te staan en de deuren gaan om 19:00 open.

1 like

Blijkbaar toch, nog 77. Op dit moment is nog niet alles verkocht dus misschien maak je nog kans.

Mumford & Sons in de Melkweg was ZO vet! Mooiste concert tot nu toe van ze waar ik naartoe ben geweest. Fantastische sfeer/crowd en ze hadden er overduidelijk heel veel zin in! Was er nog iemand van hier bij?

23 likes

Geen banjo? :smile:

Maar cool om ze in zo’n kleine zaal te zien!

4 likes

Presale tickets voor Lawrence! Ze hebben net opgetreden in Nederland en toen was ik te laat met tickets, maar ze komen in het najaar weer naar Tivoli!

2 likes

Ja! Vond het heeeeel leuk inderdaad.

@kika tuuuuurlijk wel, dit was een akoestisch stukje

3 likes

Ik ga vanavond naar Sef! Zin in, ben benieuwd hoe de vibe een beetje is, juist feestje of chill

6 likes

Ik was laatst naar Ish hiphop circus en het was echt heel vet! Ik was nog nooit naar zoiets geweest en ik was echt onder de indruk van wat ze allemaal deden en ik vond het leuk dat er live muziek gedraaid werd. Ze treden nog op in verschillende plaatsen en ik zag dat er ook nog kaartjes te koop zijn. Wat mij betreft echt een aanrader!

Het is niet echt een concert, maar ik weet niet zo goed in welke topic het beter past.

3 likes

Ik probeer kaartjes te kopen voor iets en het laat niet zien hoeveel mensen er voor je zijn, alleen meer dan 10.000 wachtenden voor je. Dus dat kunnen er 10.500 zijn maar ook 250.000. :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik word iedere keer ook uit de wachtrij gegooid🥲

1 like

Oh dat is nog irritanter :sob:

2 likes

Nou hehe 1,5 uur verder maar wij hebben kaarten. Wel helemaal derde rang. :rofl:

2 likes

Oké ik hap: voor wat dan?

7 likes