Concertentopic

Studio 100 SingAlong in Ahoy hahaha

1 like

Ik snap de geheimzinnigheid :grimacing:

9 likes

Denk je dat ze een grapje maakt?

1 like

Nee?

3 likes

Vorig jaar kaarten gekocht voor Acda en de Munnik dit jaar in de ziggo. Nu komen ze in juli in Groningen waar ik woon :smiling_face_with_tear::confetti_ball:

1 like

Ik ga het hier zeggen en waarschijnlijk helpt t niks, maar: mocht iemand kaartjes voor Billie eilish over hebben of kwijt willen, hook me up! Begint toch wel in de buurt te komen…

1 like

https://www.nu.nl/muziek/6348867/mumford-sons-geeft-in-november-concert-in-ziggo-dome.html

Mumford&Sons 17 nov Ziggodome! :slight_smile:

4 likes

als er iemand heeeeel toevallig een kaartje voor Sam Fender morgen over heeft ben ik zeer geïnteresseerd. ben al dagen chagrijnig dat het concert bijna is en ik geen kaartjes heb​:weary::weary:

Ik heb kaartjes voor James Arthur en golden circle voor John Legend!!! James Arthur heb ik vorig jaar gezien in tivoli maar toen was hij niet helemaal op stem. John Legend heb ik heeel veel zin in, en dat is 2 juni al!

Oh ik ga ook naar John Legend! Ik heb zitplekken. Idd al best snel dit concert.
Aanstaande zondag ga ik naar Sabrina Carpenter, ben heel benieuwd

1 like

Ooh veel plezier bij Sabrina! Ik wil er super graag heen maar begon haar muziek pas leuk te vinden toen de kaartjes al uitverkocht waren.

1 like

Veel plezier!!

1 like

Heb je kaarten kunnen krijgen? Ik ga ook weer heen!

Zijn jullie het gewend dat concerten later beginnen dan aangegeven?
Zo vaak dat het de artiest een uur later dan de aangegeven tijd op het toneel staat en het publiek lijkt daar ook op te anticiperen; als begin concert op half negen staat, zie je de zaal ook pas rond kwart over echt vol stromen.
Ik vind het zo zonde van mijn tijd. En saai want ik ga vaak alleen naar een concert dus dan zit je een uur om je heen te koekeloeren. Soms vermoeiend ook als je staanplaatsen hebt :smiley: (plus ik krijg stress over of ik ov overstap zal redden). Maar nu ik het steeds vaker meemaak moet ik misschien zelf ook maar lekker later aankomen. Al ben ik dan juist bang een deel te missen​:grinning:

Edit; was iemand bij Maluma gisteren? Ik kon uiteindelikk niet, maar ik heb wel getwijfeld en ik ben benieuwd hoe het was! Ik hoorde dat Ahoy qua geluid niet heel goed is?

5 likes

Ik heb het idee dat dit tegenwoordig wel minder aan het worden is, maar je hebt er altijd artiesten tussen zitten die het wel doen. Ik ga ook vaak alleen naar concerten en om die reden die jij noemt ben ik er vaak pas later, voorprogramma boeit me vaak toch niet, dus als ik dan 5-10 minuten voor de aangegeven tijd binnen/in de zaal.

5 likes

Dat gebeurt bij mij echt zelden, meestal begint alles wel vrij stipt. Nog maar 1x gehad dat een artiest echt 30-60 min later begon en toen moest ik sowieso al eerder weg voor de trein dus dat was wel balen :sweat_smile:

1 like

Ja, staanplaatsen! Dit ging gelukkig heel soepel, t.o.v. laatst toen ik kaartjes probeerde te kopen voor het intieme optreden van hen haha. Wel beetje onhandig op een maandagavond maar ja niets aan te doen, wel al heel veel zin in. Nog eventjes wachten…

2 likes

Heeft er iemand misschien nog een Paradiso lidmaatschap digitaal liggen waar ze morgen niks mee doen?

Ik ben nog steeds verdrietig dat ik geen tickets heb voor FINNEAS, dus als iemand er vanaf wilt, denk please aan mij :sob::sob::sob:

1 like

Ik wel denk ik, je mag me een PB sturen

2 likes