Concertentopic

Ik was er ook! Zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik was gisteren bij Alanis :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: het was zoooo leuk, uit volle borst meeschreeuwen met vooral vrouwen en Alanis deed het echt fantastisch

19 likes

Ja, ik heb haar vorige week hier gezien en word nog steeds elke dag wakker met een liedje van haar in mijn hoofd :star_struck: (tot nu toe meestal Hands Clean, maar ook al paar keer Forgiven - die ze niet eens speelde bij ons :disappointed:)

Ik was gisteren bij Getdown Services (Britain’s Best Band zoals ze zelf zeggen :smile:). Heerlijke show. Zijn dit jaar ook nog een paar keer in Nederland zag ik, dikke aanrader, niet per se voor de muziek al is die ook leuk (hier en daar beetje The Streets-achtig), maar vooral voor de vibes en het plezier! En nog betaalbaar, gisteren was €20, en zie dat ze in december weer komen hier en dat is €25. Getdown Services — seated

5 likes

Wat een leuke concerten allemaal! Ik was gisteren bij Djo in Paradiso, echt een feestje! Sowieso blijft Paradiso echt een toffe locatie.

2 likes

Ohhh wat toevallig! Misschien hebben we elkaar wel gezien :smile:

3 likes

Ik vind haar zo gaaf. Helaas kon ik dit keer niet, maar ben wel bij hasr vorige concert geweest(heb daar ook mn eerste corona besmetting opgelopen haha Leuke herinnering)
Ik vind het nummer voor haar kinderen ook altijd zo mooi.

1 like

Gaan er nog mensen naar imagine dragons in Amsterdam?

1 like

Ik ga! Ik heb er echt veel zin in al

3 likes

Jaa ik ga ook! Kijk er echt naar uit. Ben echt al sinds Night Visions uitkwam fan van hun muziek. Ondanks dat wordt dit de eerste keer dat ik ze live zie.

1 like

Ik ga ook! Eerst Green Day, de week erna Imagine Dragons, zin in!

3 likes

Ben gisteren naar Little Simz geweest en was echt fantastisch!!! Publiek was mega enthousiast en ze is live ook echt goed, ook echt een lieverd. 10/10 would recommend!

10 likes

Ik ook! Voor het eerst in mijn eentje!

Ik heb ze twee keer eerder gezien, in de ziggo. Dat was fantastisch, hopelijk is het ook een beetje okĆ© in de arena…

3 likes

Ik wilde kaarten kopen via de Mojo presale voor Royel Otis, maar de link uit de nieuwsbrief is niet genoeg. Heeft iemand een code gekregen? Want die heb ik denk ik nooit ontvangen.

1 like

Ik probeerde het net even met de link uit de nieuwsbrief maar kwam er wel gewoon doorheen, misschien deed hij het eerst nog niet goed?

2 likes

Haha nou wat stom, ik kreeg steeds de melding dat ik een code moest invullen. Maar het is gelukt! Thanks

dit wordt even een gefrustreerde post!!

ik wil heel heel heeeeel graag Sierra Ferrell zien en ze doet een megatour in de VS waar ik de hele tijd filmpjes van zie voorbijkomen, maar in Europa doet ze alleen maar 3 x het voorprogramma van Mumford & Sons in het VK met alleen maar terindure kaarten en ik vind Mumford & Sons ook niet leuk

hoop dat ze in 2026 gewoon een volwaardige EU tour zal doen :triumph:

en van Sublime word ik ook helemaal temmes, die gozerts zijn al een jaar of anderhalf ofzo met Jakob aan het spelen overal in ā€˜Murica maar nog geen woord over Europa :angry: hallo hier zijn ook fans!! voor wie het een gestoorde realiteit/onbedenkbare droom is om Sublime met de zoon van Bradley te zien spelen alsof het Sublime uit de 90s is :weary:

afsluitend met een positieve noot heb ik wel een kaart voor Durand Jones & the Indications volgend jaar 🫶🫶🫶

2 likes

Ik ben gisteren naar Kendrick Lamar en SZA gegaan in Keulen en ik wou het zo graag goed vinden, ik keek er ook zo naar uit, maar ik ben best wat teleurgesteld eigenlijk :flushed: het was de 4e keer dat ik Kendrick zag dus ik was ook echt wel verwend. Maar dit was mijn eerste concert in een stadion ooit en het lag vooral daaraan denk ik. Het was het grootste gedeelte van het concert nog licht wat een deel van de magie wegneemt, we hadden ook verre (zit)plaatsen waardoor je natuurlijk minder van de sfeer mee krijgt en het geluid was echt wel slecht, ik verstond niets van de tussenfilmpjes.
Ik ben ook geen super fan van SZA maar kan ze wel appreciĆ«ren, maar ik merkte dat veel mensen maar fan waren van ƩƩn van de twee en dan babbelden of naar het toilet gingen ofzo tijdens de andere artiest. Het is de eerste keer ooit dat ik zo teleurgesteld ben na zo’n groot concert, echt een luxe probleem natuurlijk maar ok :smile:

5 likes

Ik vind dat ook bij een concert in een stadion. In de ziggo b.v. is het helemaal donker waardoor alles veel meer effect heeft.

4 likes

Ik ga :smile: voor de derde keer in m’n eentje.
De eerste keer in de ziggo dome en daarna een keer in het gelredome.

1 like

Ik ben vorige week naar Linkin Park geweest in Dusseldorf, ook in een stadion. Was voor het eerst dat ik naar Linkin Park ben geweest maar vond het echt minder. Niet door Linkin Park maar denk ook het stadion en de warmte (38 graden buiten en dikke sauna in stadion), ook licht nog
Falling in Reverse in Dortmund was denk ik een zaal ongeveer ala ziggo (misschien iets groter) en dat vond ik ook wel een stuk beter. (dichte zaal)

In oktober ga ik naar As December Falls in de Effenaar, toch wel even een verschil aan zaal grote.

2 likes