Meer mensen naar aurora vanavond?
Haha ja ben benieuwd waar je mee komt dan (anders dan je wens voor een full experience die blijkbaar belangrijker is dan het beschermen van jonge donkere meiden)
Maar het mag back on topic hoor.
Ik snap niet dat wij veel commentaar hebben op de Bellingas die hun jonge kinderen ongevraagd online zetten maar dat we geen commentaar mogen hebben op Beyonce die beide dochters op het podium zet. Dat heeft helemaal niets met racisme te maken, en natuurlijk kun je de Bellingas niet vergelijken met Beyonce maar Beyonce krijgt nog meer aandacht wereldwijd. En hoe weten we zeker dat Blue de carriere van haar moeder nastreeft en dat haar ouders haar niet pushen. Ze is pas 13 en Rumi is nog jonger maar staan nu al voor een miljoenenpubliek.
Ik wil trouwens nu misschien wel naar een concert gaan van Beyonce want de vibe van de concertgangers ziet er heel leuk uit. Heb het idee dat Beyonce ook wat minder rigide is en wat meer met het publiek bezig is en relaxt.
Maar die Bellingas (of hoe ze ook heten) vloggen toch hun hele leven? Dat is echt totaaal niet vergelijkbaar. En verdienen echt al hun geld en faam door die kinderen.
Daarnaast is het verdedigen van een biljonair overigens niet de heuvel waar ik op wil sterven, maar als een gekleurd iemand die vroeger ook altijd āvolwassenā werd geschat op zeer jonge leeftijd kriebelde bepaalde comments (die trouwens geloof ik ook niet kwaadbewust zijn bedoeld) wel.
Dus heeft je hele post geen zin.
Een discussie puur over of zij op haar leeftijd wel of niet op dat podium zou moeten staan zou imo terecht zijn (al is het idd totaal niet vergelijkbaar met familievloggers die letterlijk elke scheet vastleggen). De argumenten die door sommigen genoemd worden draaien daar alleen niet om, want als je hun beredering zou volgen zou het wel oke zijn als ze wit is of de uitstraling van een 10-jarige heeft. Dan sla je de plank volledig mis hoor.
Het verschil is: de Bellingaās hebben een verdienmodel dat gebaseerd is op hun gezinsleven, waarbij ze hun kinderen moeten vernederen, prive informatie en beelden moeten delen. De emoties van die kinderen zijn een letterlijk verdienmodel, tot huilens aan toe en als die kinderen uit beeld verdwijnen droogt de geldstroom op.
Blue Ivy is de dochter van twee multimuljonairs met een gevestigde carriĆØre. Haar op het podium laten dansen of haar zusje even naar het publiek laten zwaaien is weinig anders dan elke andere tiener of nepobaby met een baan in de entertainmentindustrie (en dat zijn er veel en we zien er allemaal wel een). Dat zijn gewoon banen, die samengaan met aanvullende regulatie omdat ze minderjarig zijn. Het zijn twee volledig andere situaties. Je kunt alsnog hele discussies voeren over of dat een geschikte context is voor een dertienjarige, maar dan moet je het hebben over de werkomstandigheden (wil ze dit zelf, krijgt ze betaald, kan ze elk moment stoppen, krijgt ze ondersteuning) en niet over of ze kritiek ontvangt want dat is inherent aan het werk. Wat dat betreft is het meer vergelijkbaar met een Beautynezz dan een Bellingababy.
Helemaal mee eens. Mijn argument is puur leeftijd, denk dat de Hollywood geschiedenis heeft bewezen dat het zijn van een kindster niet per se goed is voor je leven en mentale gezondheid.
Aurora was echt zo goed live en zo wholesome als persoon.
Jin van BTS komt in augustus!! Iemand die gaat? Heb met zoveel moeite toch 2 kaartjes kunnen bemachtigen
Ah super leuk, ben zo benieuwd naar zijn nieuwe album!! Ik heb ook geprobeerd een kaartje te krijgen maar toen ik door de wachtrij was waren er alleen nog dure platinum tickets over. Dus toen maar besloten om dat geld te sparen voor wanneer BTS met zān zevenen komt ( )
Jaa was echt een fantastische show! Vond pomme in het voorprogramma ook tof, maar het geluid was net niet helemaal lekker daarbij.
Billie Eilish gister was zó leuk! En FINNEAS kwam ook nog op. Heb echt genoten. We waren vrij laat in de rij en de rij was mega lang maar we stonden echt zo dichtbij. En Tom Odell!! Wat een stem.
Nog voor het voor programma stond er een meisje achter ons die boos werd omdat we teveel bewogen, maar we stonden letterlijk stil. Vroeg ze of we ānog nooit gehoord hadden van personal spaceā liefie je bent bij een concert en je staat bij het podium, wat verwacht je .
In de rij voor Billie ook nog tickets kunnen scoren voor FINNEAS morgenš
Ik was er ook! Was idd erg leuk.
Alleen jemig sommige fans. Er zat schuin voor mij een Belg die onwijs boos werd op degene naast hem omdat ze niet van plek wilde wisselen(een plek op een hele andere tribune aan de andere kant van de ziggo dome) want er zaten vrienden van hem ofzo. Hele discussie en ze bleven doorgaan tegen haar. Ook op andere rijen mensen die gewoon op plekken gingen zitten waarvoor ze geen kaarten hadden waardoor er tijdens de show mensen van ziggo de tribune op moesten om het op te lossen.
heb je nog last gehad/wat meegekregen van die queu-ers met hun eigen nummerlijst?
Heb je ze al kunnen bemachtigen? Ze komen regelmatig op ticketswap voorbij
Meine gute, ik zit me helemaal kapot te ticketswappen, maar het lukt echt voor geen meter. Heb je nog tips? Ik heb mn telefooninstellingen al helemaal ideaal gemaakt zodat ik alleen ticketswap meldingen doorkrijg.
Bij populaire concerten op ticketswap werken die meldingen niet. Je krijgt die melding altijd te laat. Enige wat werkt is de hele tijd refreshen.
Tenzij ze tickets met loting verkopen. Dan werken die meldingen meestal wel, maar moet je gewoon heel veel geluk hebben!
Geen tips. Ik heb hier al 3x gehad dat ik kon aanvinken maar niet kon kopen. Ook vreemd
Hmmm, je bedoelt gewoon op de site? Ik kan dat nog wel eens proberen. Het is gek want zodra ik zoān push bericht krijg, staat er ook heel vaak dat de ticket verwijderd zijn. Waarom zou dat dan zijn?!