Ja of de app. Zo is het mij altijd gelukt bij populaire concerten. Ik zie dat er 35k+ mensen op zoek zijn naar tickets vanavond. Dan zijn je kansen gewoon heel klein. Als je echt kans wil maken op een ticket: app constant open houden fulltime refreshen. Anders gaat het gewoon niet lukken helaas!
Ik hou voll!!
Omggg bad bunny op tour in Europa!
Nee, ik niks gelukkig. Ik denk dat ik daarvoor te ver achteraan sloot in de rij.
Ik schrok mij wel kapot van de hoeveelheid afval die er werd achtergelaten. Zeker bij een artiest als billie die zich heel erg inzet voor milieu en sustainability.
Ik ga vanavond in mijn eentje naar FINNEAS. Eerste keer dat ik alleen naar een concert ga. Ik hoop stiekem dat het nog lukt om een kaartje te kunnen krijgen via ticketswap
EDIT: Gelukt!!!
Gelukkig doet FINNEAS het met raffle, voor mijn gevoel is de kans groter dan bij Billie Eilish hierdoor
Voor de liefhebber, MOJO heeft deze week concert week. Kan je elke dag prijzen winnen, maar ook voor een aantal concerten tickets kopen met korting. Vergeleken met andere jaren vind ik het aanbod en de korting matig, maar misschien zit er nog iets voor iemand bij! O.a. staanplaatsen voor Robbie Williams en korting op Nelly en Rauw Alejandro. Met deze korting ben ik voor maar 44 euro naar Usher gegaan vorige week (was nog van de vorige concert week).
Bedankt voor de tip!
Kaarten vanaf €93 en in het Gelredome wel hele toffe aankondiging met die stoelen voor de venues zoals de album cover!
Net geprobeerd pre-sale tickets te kopen voor Lorde maar om 10:01 uur was alles al weg Zo jammer dat het tegenwoordig zoooo snel gaat. Ik heb hierdoor Billie Eilish al gemist en wilde ook graag naar Dua Lipa en Lady Gaga maar helaas nergens tickets voor. Mumford & Sons gelukkig wel gelukt
Morgen in de gewone sale nog een keer proberen voor Lorde.
Moooi! Wat vond je ervan? Heb echt de avond van m’n leven gehad, wat een show!!!
Thanks
Ik denk dat dit de beste show is die ik ooit heb gezien, en die hele VIP ervaring was echt de kers op de taart! Heb ook echt ff gejankt van geluk haha.
Heb hem voor het eerst (en laatst) in 2013 gezien en het is zo vet om het contrast te zien tussen dat bescheiden optreden toen en wat voor spektakel het nu was.
Ik zei precies hetzelfde!! Veel concerten gezien maar was wel ff next level. Als ik vnv weer kon gaan zou ik het zo doen Hoe was die vip ervaring verder?
Het was echt heel surrealistisch! We kwamen aan in een praktisch leeg gedeelte van de parkeergarage (we hadden een parkeerkaart gekregen), werden verwelkomd met cava en kwamen vanuit daar met de lift direct in de live avenue waar onze zitplaatsen waren (twee aparte stoelen, superchill) en waar je ook gewoon vrij kan rondlopen. Echt gigantisch goed uitzicht en we hadden onbeperkt gratis drankjes! En toen we weggingen konden we dus direct vanuit daar weer met de lift naar de parkeergarage, waar we nog een flesje water meekregen en dus zo weer Ziggo Dome uit waren.
Ik zou vanavond ook wel weer willen ja haha! De hele show zat zo goed in elkaar en Tyler is gewoon zo’n goede artiest. Moet nog steeds ff landen
Ik heb een beetje het idee alsof mensen uit andere landen op een of andere manier voorrang krijgen. Mij is het altijd wel gelukt, maar ik wil dan maar 1 kaartje. Maar ik hoor om mij heen alleen maar Duits, Spaans of Vlaams bij de concerten. Nederlands is zwaar in de minderheid
Dit valt me ook zo erg op. Of van die amerikanen die echt de hele europa tour van billie mee gingen reizen, terwijl het de hele tijd uitverkocht was. Dus hoe kunnen ze dan voor elke show kaarten bemachtigen
Gelukt? Ik zat om 1 voor 10 in de wachtrij en kon vrijwel meteen kaartjes kopen, hopelijk jij ook?
Nee heb helaas geen tickets!
Als iemand 1-2 kaartjes teveel heeft gekocht voor Lorde
Oh shit, dan heb ik gewoon geluk gehad