Ik hoop dat het geluid bij Imagine Dragons iets beter is dan nu met het voorprogramma maar ik vrees…
Ik ben nog onderweg, maar ik haat het geluid daar
Meerdere concerten gehad die ik daardoor wel echt vond tegenvallen
Ja het valt eigenlijk altijd wel tegen maar ik schrok wel echt hoe slecht dit nu klinkt
Nu valt t best mee. We staan wel compleet verkeerd, al meerdere mensen om ons heen opgepakt en weggevoerd. Leuk zeg.
Ik zat in vak 407 en was goed geluid uiteindelijk
Wat gebeurde er dan dat ze opgepakt werden? Was dat staan? Daar zag ik wel regelmatig mensen in en uitgevoerd worden
Het geluid viel me bij ID gelukkig ook echt mee, het was echt het voorprogramma waar het zo slecht was. Ik vond het een leuke show!
Ja klopt. Dronken mensen, para mensen: weggaan naar de wc en dan je oude plek opeisen. Ehhh jee zo werkt dat niet gurlll. Heel onrustig. Zo jammer dat ie geen Time deed.
Ik vond het geluid ook echt meevallen, ik zat in 430.
Heel blij dat ze Amsterdam speelden en dat ze een twist gaven aan bepaalde nummers (I bet my life, shots en demons). Echt genoten!
Maar het verkeer… ik heb het nog nooit zo slecht gehad
Zitplaatsen had wel ok geluid. Wel weer blij met m’n oordopjes want zonder dat was het geluid echt te hard geweest. Was bij Robbie Williams ook zo
Is bij jullie oktober en november ook zo snel gevuld met concerten? De afgelopen maanden nauwelijks naar concerten geweest en nu heb ik voor oktober en november al kaartjes voor; Little Simz, cymande, supafly festival, rowwn hèze (mijn roots), le guess who, Arooj Aftab & Metropole Orkest en aja monet.
Iig heel veel zin in! Vooral in little simz & aja monet.
Toffe dingen ga je heen! Little Simz is altijd zo goed live vanaf eind september loopt het bij mij ook altijd snel vol inderdaad! Ik heb nu kaartjes voor Clipping, Zwangere Guy, Amenra en Sophie Straat, en in december Lambrini Girls, maar daar gaat nog wel een hoop bijkomen
Ik ga in november naar Tom Odell, Hauser, Benson Boone en Simply red, allemaal in 2 weken tijd. Dus idd veel in november!
September Agnes Obel.
Eigenlijk alleen nog maar Loyle Carner in oktober
Ik ga sowieso niet zo heel vaak naar concerten, maar ik vind oktober nu ook al best druk voor mijn doen. Heel veel zin in Pendulum! En ik ga ook naar Rowwen Hèze om meer te leren over de roots van @Desalnietteplus En mijn vriend gaat in oktober voor het eerst optreden met zijn bandje van werk. Ook wel benieuwd naar haha.
Pff presale voor queens of the stoneage in carre. Wachtrij plaats 1800 zoveel plek is er in totaal volgens mij niet eens 🫠
Holy shit als het bij de presale al zo gaat hou ik mn hart vast voor morgenochtend….
Jaa het voelt echt als een spelt in de hooiberg. Er was vanochtend nog een presale voor als je naar het vorige concert was geweest, maar daar was ik nr 1800 in de wachtrij. Werd weer niks dus
Begon net in de wachtrij met meer dan 2000 mensen voor me dus ik vrees ook dat het hem niet gaat worden…
Edit: nope
Ik probeer tweedehands kaartjes voor Shawn Mendes te kopen. Hij staat 20 augustus in de ZiggoDome. Weet iemand wanneer ongeveer de doorverkoop begint? Op de site staat het niet.