Concertentopic

Ik heb even gekeken tussen mijn tickets, daar staat dat de QR code na 17 augustus om 20:00 beschikbaar is. Dus ik denk rond die tijd?

1 like

Super, dankjewel!

1 like

Ik zie momenteel resale tockets erop staan

Ja ik zag het ook, maar dat zijn alleen de platinum tickets toch? Via ticketswap had ik ze ook gezien, maar daar vragen ze €180 per stuk en dat vind ik echt te prijzig

Tot nu toe inderdaad, maar normale tickets kunnen ook doorverkocht worden lijkt me. Die zie je vaak niet omdat ze binnen een seconde al verkocht zijn helaas

3 likes

Ik heb zojuist een kaartje gekocht voor Leon Thomas volgend jaar maart en heb er echt al zooooooooveel zin in <3 Tot nu toe niemand die mee kan, dus ik denk dat ik alleen ga. Nog nooit alleen naar een concert geweest maar het is voor mij toch om de hoek, dus hoef geen hele reis er naartoe af te leggen haha

5 likes

Een jaar op gewacht (of nja, eigenlijk 16 jaar haha) maar afgelopen weekend dus Oasis gezien in Dublin :heart_eyes:

Was echt geweldig. Gigantisch stadion met 80.000 man en het was zo leuk om iedereen gewoon zó blij te zien. Echt heerlijke sfeer. En muzikaal ook gewoon top, goed bij stem, mooie show en heerlijke setlist met alle hits.

Nu in de post-concert-dip fase maar heb meer dan 150 euro uitgegeven aan merch (shirt, trui, mok, poster en tas :sob:) dus ook nog wat tastbare herinneringen :joy:

Er gaan veel geruchten dat ze in 2026 ook in de rest van Europa gaan touren dus fingers crossed voor Nederland '26 :crossed_fingers:

30 likes

Ik hoop het zó hard :crossed_fingers:t3: :crossed_fingers:t3: :crossed_fingers:t3: Ik had tickets voor Edinburgh, maar daar verblijven was zo absurd duur (als in hostelbedden voor 200€-duur, lekker gepland die concerten tijdens de Fringe :cry:) dat we ze verkocht hebben

2 likes

Je had echt super goed zicht!

Was het daar ook dat mensen er veel minder door heen kletsten? Ik was in Londen en viel me echt op dat iedereen heel hard mee zong en niet hele gesprekken tussendoor hielden. Echt super goede sfeer.
Het was voor mij ook echt bijzonder om er bij te zijn. (Wonderwall was de eerste single die ik kocht :older_woman:

1 like

Ah wat zuur! Wij waren uiteindelijk ook iets van 200 euro pppn kwijt maar dan wel gewoon een eigen kamer met badkamer. Echt bizar als je er zo over nadenkt :sob:

@Swelgje Ja we waren er redelijk op tijd en kregen bandjes voor het voorste vak! Daar bewust een beetje achteraan gaan staan, dus daar echt genoeg ruimte en mooi zicht, heel chill!

En idd hier praatte ook bijna niemand erdoorheen, iedereen was ook gewoon veel te druk met meezingen :heart_eyes: denk dat het ook wel echt meespeelt dat de kaartjes zo lastig te krijgen en prijzig waren, dan heb je minder van die ā€˜ik ken 2 nummers een beetje maar ga wel mee voor de gezelligheid’ concert types.

Ik vond het ook zo leuk om al die verhalen te horen. Veel ouders met kinderen, een man naast me met z’n tienerdochter ā€˜I’d never thought we’d be here together’ :pleading_face: Ik heb ze zelf alleen eerder in 2009 gezien op Rock Werchter. Toen kende ik nog niet eens zoveel van ze maar door dat optreden was ik verkocht. En toen gingen ze een paar maanden later uit elkaar :sob: dus echt heel bijzonder, was ook met dezelfde vriend als toen, half leven later

6 likes

Oh heerlijk! Wij hadden zit-plekken, beetje aan de zijkant maar ik was er zo blij mee.Met mijn lengte zie ik anders toch nooit iets en de moeder van vriendin was ook mee dus voor haar was dit ook wel relaxed.
@kika , dat is echt balen maar wel begrijpelijk. Ik was ook extra blij met Londen want daardoor viel het hotel nog wel mee. Nog steeds duur maar ā€˜gewone’ Londen prijzen. Duim voor je dat ze nog naar Europa komen.

4 likes

Ik ben zo jaloers!! Hoop ook echt dat ze nog deze kant op komen, al zal het dan nog steeds een drama zijn om kaarten te krijgen vermoed ik…

1 like

Tickets voor Olivia Dean in the pocket :partying_face:

4 likes

Kaartjes gekocht voor Florence + the Machine in de presale! Wachtrij van 3900 mensen, is dit normaal voor een presale? :smiling_face_with_tear:

2 likes

Haha dat vind ik nog meevallenšŸ˜‚
Fijn dat het gelukt is!

4 likes

Voor populaire concerten is dat vrij normaal, bij Lana waren er meer dan 10.000 :joy:

Het is mij ook gelukt :star_struck:

1 like

Hier ook kaartjes voor FATM, staanplaatsen 🫶

3 likes

Ik had maar 1000 mensen voor me maar geen kaartjes kunnen krijgen :sob:
Morgen 2e poging…

Je kunt nog boeken volgens mij! Vriendin heeft net kaartjes kunnen bemachtigen

2 likes

Held, ik heb toch nog kaartjes :heart_eyes: bedankt!

1 like