Concertentopic

Jaaa ik ga ook! Maar dan in 't Paard! Zin an.
Waarom had Utrecht je een fortuin gekost? Reiskosten?

1 like

Weet iemand of John Mayer met Sob Rock gaat touren in Nld of europa?

Benzine en parkeren :grimacing:.

Heb ze tijdje terug in de Kink showcase gezien maar die was zo kort. Heel veel zin in een volledige set!

1 like

Ja ik sprak ‘m net, leek ‘m erg leuk

4 likes

Woehoe, net kaartjes gekocht voor Stromae! Extra show in
 november 2023 :rofl: Nog even geduld, maar wel heel blij mee! Heb hem ooit al eens gezien en dat was een feestje dus ben heel benieuwd hoe het dit keer gaat zijn. Die vorige keer was volgens mij in 2014! Dus tijdje geleden alweer.

2 likes

Oh het is mij vanmorgen helaas niet gelukt. Tof dat je gaat!

1 like

Er zijn nog kaartjes te koop voor 23 nov volgend jaar!

Daar ging ik gister om 10.00 uur ook voor maar lukte niet.

Maar nu wel dus bedankt voor de tip! Heb staplaatsen :partying_face:

1 like

Zo hee, die Coldplay wachtrij is echt om te janken (begon als 130 000ste).

Hebben ik en mijn zusje tickets voor coldplay, zitten we in 2 verschillende vakken :expressionless: Ik zag op twitter en tiktok dat veel andere mensen daar ook last van hebben, dus het zal wel een soort stoelendans worden

2 likes

Kaartjes voor Goldband gekocht.:joy: Mijn vriend is volgende week jarig en die gaat dit wel waarderen, haha.

4 likes

Ik heb een kaartje gekocht voor Merol volgend jaar in Antwerpen. Heb er al helemaal zin in, heb d’r dit jaar al 2 keer gezien maar haar hoe langer ik haar album (Troostprijs) luister hoe leuker ik het vind en het is nu denk ik wel m’n favoriete album van het jaar haha

5 likes

Long shot - maar heeft iemand toevallig een kaartje over voor Tame Impala op 30 Augustus? Of twee kaartjes voor de 31e?

1 like

Ja dat album vind ik ook zo leuk! Hoe is ze live?

Harry styles heeft weer een concert aangekondigd, alleen in de arena :frowning:

1 like

Mocht je enigszins twijfelen om naar ABBA te gaan, doe het!! Het was echt magisch.

6 likes

Heb je de prijzen al gezien? Ik schrok echt, ik ga iig niet.

Erg duur idd :smiling_face_with_tear:

Is de arena echt zo slecht qua geluid? Ben er nog nooit geweest, maar mn zus was naar Ed Sheeran en die vond t wel meevallen.

2 likes

Goed! Ik heb ze gezien beiden bij een ‘officieel’ concert en een akoestische sessie en was anders maar allebei heel leuk! Het ene was meer chill en het andere was wel meer show (o.a. heerlijk dramatische outfit change haha) natuurlijk. D’r band is ook heel tof en de fans zijn vooral ook geweldig haha dat maakt de sfeer ook wel

2 likes

Ligt er een beetje aan waar je zit/staat in de Arena maar over het algemeen is het vrij kut

2 likes