Concertentopic

Ligt er een beetje aan waar je zit/staat in de Arena maar over het algemeen is het vrij kut

2 likes

Waar heb je de prijzen gezien? 🥹

Op ticketmaster.

Maar ik vind de prijzen “normaal” en had niks anders verwacht eigenlijk haha

Ja laatste keer heb ik ook iets van 70/80 euro betaald en toen had ik zitplaatsen op de vloer

Ja dat is echt een ideale prijs! Was dat ook voor Harry?

1 like

Ja, anders is het ook geen goede vergelijking!

Dat is waar! Ik dacht dat je het over het algemeen bedoelde. Ja dan is het echt wel een mega verschil zeg, jammer!

Ja, dit was van het concert vorige maand! Alleen wel in ziggodome en kaartjes heb ik 3 jaar geleden gekocht :stuck_out_tongue: wel jammer dat concerten van grote artiesten zo vreselijk duur zijn

2 likes

Ik wil zooo graag naar Harry Styles maar heb net een afspraak bij de psycholoog als de kaartverkoop start. :sob:

1 like

In 2018 kostte een ticket voor Harry Styles 56€. Nu beginnen ze vanaf 95€ (België) :cry: twijfel twijfel.

Ik ga morgenavond weer eens naar een concert. Ik was het dus helemaal vergeten tot de vriendin met wie ik ga vroeg of ik de kaartjes had of zij. Oeps. :grimacing: En ik weet dat de band nogal verguisd wordt (Kensington), maar ik vind ze best tof, zeker live. Maar ik ben sowieso wel een redelijke Jeroen, dus ik denk dat Kensington daar ook wel bij past.

3 likes

Ik hoop echt met heel mn hart dat ik kaartjes kan krijgen voor Harry 🥹. Bij zn vorige tour ging echt ALLES mis met het kopen van een kaartje. Uiteindelijk was ik opgelicht via Ticketswap 🥹. Ik heb mn hele omgeving opgetrommeld om het te proberen voor mij, dus wie weet zit ik straks ineens met 12 tickets hahaha. Coldplay is ook gelukt!

1 like

Mag ik vragen hoe je bent opgelicht via ticketswap? :pleading_face:

Tuurlijk! Kaartjes gekocht en bij de deur waren ze al gescant helaas… en wij waren echt niet de enige er zijn zoveel mensen opgelicht bij Harry Styles. Het ding met Ticketswap is dat het de tickets niet ongeldig maakt. Dus je kan een ticket verkopen, maar nog steeds gebruiken omdat de barcode hetzelfde blijft. Tenzij een evenement secure swap heeft. Dat is ook de reden waarom ticketmaster nu met QR codes werkt.

1 like

Wat vreselijk! Daar sta je dan… zo treurig.

Volgensmij is de doorverkoop optie van ticketmaster wel legit nu, maargoed daar heb je ook niks aan, haha.

Ja klopt! Daarbij verdwijnt je ticket uit je account en wordt de qr code veranderd. Alleen het nadeel daarvan is dat die een paar dagen van tevoren sluit en het op goed geluk is. Je krijgt geen meldingen van tickets zoals je bij ticketmaster wel krijgt. Heb in ieder geval mijn lesje wel geleerd, geen Ticketswap meer voor mij :joy:

Jemig dat is erg, sta je daar…. Heb je van TS wel je geld teruggekregen?

1 like

Jaa dat wel gelukkig, maar ook dat was een heel gedoe. Maar uiteindelijk wel gelukt!

1 like

Dit vroeg ik me laatst af idd. Had tickets voor iets verkocht maar je behoudt je eigen tickets gewoon en er verandert niks. Je moet idd maar hopen dat iemand niet alsnog die tickets gebruikt. Raar systeem.

Vind het ook bijzonder als je tickets koopt je na afloop een mailtje krijgt met: “En, werkte jouw tickets?” Ik mag toch hopen van wel Ticketswap, maar schijnbaar werken ze dus vaak genoeg niet?

1 like

Ik heb de volgende concerten op de planning staan:

Biffy Clyro
Wolf Alice
Faun

3 likes