Concertentopic

Jemigggg, wat een rij dit

1 like

Bij iemand al wel gelukt? Gaat het morgen ook weer met wachtruimte en wachtrij? Want volgens mij heeft die wachtruimte totaal geen zin en kan je beter om 12u erin knallen?

Ik heb 40.000 en 65.000 mensen voor me :smiling_face_with_tear:

Het gaat ook echt supertraag. Na een halfuur maar 10.000 mensen opgeschoten in de rij.

3 likes

Ik heb van die 15000 ook nog steeds 2300 voor me. Nog wel goede hoop dat het lukt, maar snel gaat het niet.

1 like

Ik heb het opgegeven. Ik wil dit echt niet graag genoeg. Kijk wel of ik op een andere manier kan gaan :sweat_smile:

3 likes

Ik heb er nu nog 4200 en 13000 voor me. Aangezien ik verder niks hoef vandaag, blijf ik in de wachtrij en hoop ik op mislukte betalingen en toch nog kaartjes. En anders morgen weer proberen

2 likes

Er staat ook al dat er nog beperkt tickets zijn, maar misschien valt er nog wat terug.

Edit: twee zitplaatsen nog gelukt!

4 likes

Gelukt! Helaas wel zitplaatsen.

3 likes

Nog een show!

2 likes

Ik zat niet op te letten maar door jouw berichtje doorgeklikt. Ik vind tickets voor dit soort concerten kopen echt hogere wiskunde en snap er meestal echt niets van.
Het is me twee jaar geleden gelukt bij Adele en vorig jaar voor Raye (concert is deze maand), maar ik vind het zo stressvol en onbegrijpelijk met alle presales ect. Haalt de lol er wel echt vanaf.
Gelukkig ‘wil’ ik maar zelden naar een grote artiest haha.

1 like

Nee, het is echt vreselijk he. En die prijzen zijn sowieso bizar. Zo frustrerend die wachtrijen.

3 likes

Ik zie best wat terugvallen, maar steeds te laat, maar “schrik” ook van sommige prijzen. Plekken 2e ring bijna helemaal bovenin, schuin bij de zijkant van het podium voor 160 euro. Niet normaal.

Via via toch gelukt om kaarten te krijgen, kennis die er wel doorheen kwam heeft extra kaartjes kunnen kopen! Bruno staat echt al jarenlang op mijn lijstje om te zien, dus heeel blij!

4 likes

Bwehh kan wel janken. Had steeds te dure tickets in mijn mandje, waardoor ik nu niets heb. Lekker paar uur van mijn leven aan verpest zo.

2 likes

Huh ik had kaarten voor de eerste ring, tegenover podium voor 160. Nog steeds een bizarre prijs voor een concertticket hoor.

Maar wel gelukt om mijn man te verrassen die het er al jaren over heeft haha, superleuk.

3 likes

Uiteindelijk gelukt voor de 5e! Wel superduur haha. Heb nu 3 weken achter elkaar een concert in de arena. :joy:

Hier ook gelukt, veel te duur en niet de voorkeur dag! Maar dat komt wel goed

1 like

Nog een extra concert op 2 juli. Nu dus op 2,4,5 en 7 juli

2 likes

Oke ik probeer 2 juli nu maar dan lol