Hier ook gelukt voor de 5de na een wachtrij van meer dan 60.000! Ongelofelijk duur maar helemaal happy. Dit is de eerste keer dat ik alleen naar een concert ga en ik vind dat eigenlijk helemaal prima haha!
Naaah het is gewoon gelukt! 2 juli, twee zitplaatsen. Iets meer geld dan ik me had voorgenomen, maar oke vooruit dan maar.
Ik bewaar mijn geluk voor Harry Styles ![]()
Echt bizar die wachtrij voor een concert en die prijzen. Lang geprobeerd vandaag maar helaas niet gelukt
Same. Vond het ook te duur, wilde eigenlijk alleen voor de goedkoopste tickets gaan en was helaas in slaap gevallen toen het derde en vierde concert er bij kwamen. Was leuk geweest als het was gelukt, maar kreeg alleen maar tickets van €160 of meer.
Hoe is het gelukt voor de extra concerten? Ik kan steeds alleen vooe 4 en 5 juli kiezen.
Als je op een van die twee klikt staat onderin een link naar die nieuwe concerten.
Hier: als je presale toegang hebt werken deze links wel.
02-07-2026 Je kan hier deelnemen aan de wachtrij: https://www.ticketmaster.nl/event/1307970954?CL_ORIGIN=ORIGIN2
07-07-2026 Je kan hier deelnemen aan de wachtrij: https://www.ticketmaster.nl/event/1060342498?CL_ORIGIN=ORIGIN2
Dank je!
Ik zie het dus nergens staan, dus blij met de links!
Ik sta in de wachtrij voor Bruno Mars maar wat gaat dit toch traag. En ik zie online dat er kaartjes worden doorverkocht. Waarom doen mensen dat toch (om geld te verdienen snap ik maar toch)
Iemand toevallig nog twee zitplaatsen tweede ring over voor Bruno Mars
?
Electric Callboy was weer erg goed/leuk. ![]()
Mocht iemand toch nog van zijn kaartjes (2x zitplaatsen Bruno Mars, 2e ring) af willen. Zie er heel veel op ticketswap verschijnen maar ben steeds te laat
.
Asap rocky komt in augustus
maandag presale en nu baal ik dat ik een medische afspraak heb om 9:15, hoe ga ik dit nou doen?! ![]()
Harry Styles heeft zijn nieuwe tour aangekondigd zojuist en Shania Twain is het voorprogramma in London omgggg ![]()
nu wil ik naar London ipv Amsterdam
Ik vind Amsterdam wel apart boven veel andere steden. Kaarten krijgen gaat oorlog worden denk ik
Residence concerten, aan de ene kant fijn dat er hier zoveel zijn, maar nu gaat heel europa waarschijnlijk naar Amsterdam ervoor.
Ik ben ook erg benieuwd naar de prijs, helemaal na die extreme prijzen van Bruno Mars.
Ik hoop wel op 1 show met kaarten, vind het stiekem jammer dat het de arena is tho
Ik ben wel blij dat Harry naar Nederland komt 6 keer idd ik ben ook verbaast dat bv Berlijn of Rome er niet bij staat maar wel een hele maand New York H.S. → TOUR
Love it! Ik moet er weer heen haha.
Maandag presale (Amex en album purchase) en vrijdag reguliere.
Oke ik heb voor de zekerheid al twee hotels geboekt in Londen want ik denk dat die prijzen straks misschien wel veel duurder worden net als bij Taylor
Kaarten zijn de laatste jaren zo duur idd voor concerten. Ik schrok bij di-rect juist hoe goedkoop de kaarten in min ogen waren ![]()