Concertentopic

Bedoelde organisator niet per se concertzaal idd. Ga zelf nooit naar grote/populaire events dus wellicht dat ‘t daaraan ligt, maar heb de laatste tijd altijd SecureSwap gehad (als koper maar ook als verkoper)

Volgens mijn kind geeft Harry 2 shows in Nl. Dat heeft ze zien staan op de Belgische (?) ticketmaster site. Inmiddels is het verwijderd maar er gaan dus geruchten in de fanbase. Misschien even in de gaten houden, voor de geïnteresseerden :blush:

Sowieso als je naar het tourschema kijkt komen er hier en daar nog wel wat shows bij denk ik.

4 likes

Jaaa ik had hier een schema van! Even opzoeken of ik die kan vinden. Ik geloof de geruchten wel. Want voordat de nieuw tour bekend werd gemaakt, gingen er ook al geruchten over.

EDIT:

2 likes

Jaaa ik heb Harry Styles tickets weten te bemachtigen in de presale :ok_woman:

8 likes

Yaayyy ik ook :pray: Ik stond op plek 20.000 in de wachtrij, dus had er een hard hoofd in :joy:

3 likes

Leuk! Ik vraag me ook echt af hoeveel tickets ze dan in zo’n presale verkopen? Volgens mij kunnen er iets van 60.000 mensen in de Arena of zo? Zouden ze dan echt een derde van de tickets al in een presale verkopen?

Was de presale van Mojo, kon je je via de nieuwsbrief voor aanmelden.

1 like

Ik ben er ook bij! Allebei de dagen 🥹. Niet de tickets die ik in eerste instantie wilde, maar ben allang blij dat ik eindelijk heen kan :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Groningen… :frowning:

2 likes

Groningen! :tada::tada::tada:

3 likes

Brussel is dichtbij :joy:

Misschien een tip maar als je je inschrijft voor de LIFAD fan club van Rammstein (kost 25 euro) gaan er een beperkt (volgens de nieuwsbrief) aantal kaarten dinsdag in de voorverkoop. Wel maar 2 kaarten per lid. Ik twijfel nu tussen Groningen of Berlijn want keer in het Olympisch Stadion lijkt me ook wel geweldig.

1 like

Het is zo jammer dat Harry Styles in de Arena is met dat slechte geluid. Weet iemand hoe het geluid bij Werchter is?

1 like

Werchter is een wei dus je hebt (normaal gezien) gewoon een podium en dan langs beide kanten mega speakers. Ik vind het moeilijk te vergelijken met een zaal. Ik heb wel alleen festivals op Werchter gedaan, nog nooit echt 1 artiest. Ik vind het geluid altijd wel oke.

1 like

Dan is het geluid sowieso beter dan in de arena!

2 likes

Ik ga morgen alsnog proberen voor pit tickets voor Harry :smiling_face_with_tear:

EDIT: the 1975 komt waarschijnlijk naar Nederland in februari/maart! :star_struck:

3 likes

Heb je nog de presale link ?

1 like

Maar als je vergelijk met de Arena ligt de lat ook wel laag natuurlijk

2 likes

https://www.ticketmaster.nl/harry-styles-johan-cruijff-arena-amsterdam-tickets/venueartist/107/984352?CL_ORIGIN=HARRYSHOUSE

Ik heb ook GA front tickets voor avond 1 :star_struck: Degene met wie ik ging kreeg meteen plek 38, heb nog nooit gehoord van -5000 haha