Concertentopic

Nope ze werken echt lang niet altijd. Laatst nog een kennis van mij die opgelicht was bij passenger. Daarom vind ik het zo bijzonder dat ticketswap pretendeert veilig te zijn. En je krijgt in veel gevallen gewoon je geld terug, alleen is dat eigenlijk een bittere troost. Toen met harry styles heb ik er ook meerdere nieuwsberichten er over gelezen en werd er echt aan de looende band gefraudeerd.

Nu gebruik ik alleen nog ticketmaster om te kopen of verkopen. Ik zou dus ook zeker geen tickets kopen via Ticketswap voor artiesten waar veel vraag naar is, zoals bijvoorbeeld coldplay.

1 like

Ik wist dat helemaal niet van ticketswap, dacht altijd dat ze ongeldig werden :no_mouth:

1 like

Bij jou niet nee, maar de koper krijgt dan een ticket met een nieuwe code. Tegenwoordig zitten de meeste concertzalen wel aangesloten bij SecureSwap.

Ik ben 1x opgelicht via Ticketswap (ticket was van een ander event) maar toen kreeg ik gewoon m’n geld terug. Wel al een paar jaar geleden.

Ik koop trouwens nooit tickets van mensen die er al meer dan 1000 hebben verkocht, of 0.

1 like

Niet altijd dan, want ik heb laatst zelf via Ticketswap gekocht en toen stond de naam van de oorspronkelijke koper nog op de tickets.

1 like

Dat wordt toch uitgelegd hierboven? SecureSwap.

En of de naam daarmee ook wijzigt weet ik eigenlijk niet

Secureswap is echt lang niet bij alle evenementen. Vaker niet dan wel zelfs. Heeft volgens mij ook niet zozeer met concertzaal te maken. Ik heb nog geen een keer secureswap gehad, en kocht best regelmatig via ticketswap.

3 likes

Volgens mij was het percentage oplichting bij Harry wel hoger dan normaal, omdat die show verplaatst was. Dus nu waren er allemaal mensen die bij Ticketmaster een refund hadden aangevraagd en dan hun ā€˜oude ticket’ nog op Ticketswap zetten…

Ja, klopt dat is ook zo. Daar hoorde ik ook veel mensen over!

1 like

Snap alsnog wel dat je je er niet meer aan gaat wagen hoor, intens kut dat je bent opgelicht… Hoop voor je dat het nu lukt via Ticketmaster, succes alvast!!

Bedoelde organisator niet per se concertzaal idd. Ga zelf nooit naar grote/populaire events dus wellicht dat ā€˜t daaraan ligt, maar heb de laatste tijd altijd SecureSwap gehad (als koper maar ook als verkoper)

Volgens mijn kind geeft Harry 2 shows in Nl. Dat heeft ze zien staan op de Belgische (?) ticketmaster site. Inmiddels is het verwijderd maar er gaan dus geruchten in de fanbase. Misschien even in de gaten houden, voor de geĆÆnteresseerden :blush:

Sowieso als je naar het tourschema kijkt komen er hier en daar nog wel wat shows bij denk ik.

4 likes

Jaaa ik had hier een schema van! Even opzoeken of ik die kan vinden. Ik geloof de geruchten wel. Want voordat de nieuw tour bekend werd gemaakt, gingen er ook al geruchten over.

EDIT:

2 likes

Jaaa ik heb Harry Styles tickets weten te bemachtigen in de presale :ok_woman:

8 likes

Yaayyy ik ook :pray: Ik stond op plek 20.000 in de wachtrij, dus had er een hard hoofd in :joy:

3 likes

Leuk! Ik vraag me ook echt af hoeveel tickets ze dan in zo’n presale verkopen? Volgens mij kunnen er iets van 60.000 mensen in de Arena of zo? Zouden ze dan echt een derde van de tickets al in een presale verkopen?

Was de presale van Mojo, kon je je via de nieuwsbrief voor aanmelden.

1 like

Ik ben er ook bij! Allebei de dagen 🄹. Niet de tickets die ik in eerste instantie wilde, maar ben allang blij dat ik eindelijk heen kan :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Groningen… :frowning:

2 likes

Groningen! :tada::tada::tada:

3 likes