Concertentopic

Gelukt!!! Er was nog best wat keuze! 124 euro voor het achterste vak was alleen wel iets duurder dan verwacht :sweat_smile:

2 likes

Yesss je had gelijk, ik heb kaarten voor de 20e! Ook 2e ring, vind ik altijd wel leuk ook om op de crowd te kunnen kijken.

1 like

Opnieuw niet gelukt, zo jammer

1 like

Ook hier niet gelukt, zie wel op ticketmaster dat 29 en 30 mei al zijn toegevoegd als data

1 like

Ik geloof bijna niet dat er nu nog kaarten beschikbaar zijn voor de regulire sale op vrijdag hoor…

1 like

UPDATE: Het aantal tickets is voor deze datum is nu beperkt. Maar goed nieuws: er zijn zojuist twee extra shows van Harry Styles in Johan Cruijff ArenA toegevoegd, op 29 en 30 mei.

De presales hiervoor beginnen morgen (dinsdag 27 januari) om 14:00 uur. De presales voor de eerder aangekondigde shows op 23 en 26 mei beginnen morgen om 11:00 uur. Om toegang te krijgen tot deze data, ga je terug naar de plek waar je je oorspronkelijke link hebt ontvangen. Volg daar de links naar de nieuwe data.

1 like

Pfff het is gelukt! Voor 22 mei, wel hoog in de Arena maar dat maakt me niet uit!

3 likes

Ik was plek 43k in de wachtrij maar wel 2 kaarten in vak 121! Van 150 euro. Refreshen helpt dus echt, mits je het niet te vaak doet.

3 likes

Is de presale code persoonlijk? Of zou mijn vriend op zijn account ook mijn presale code kunnen gebruiken?

1 like

Ik had er ook 2 voor de 22e maar van 20-23 mei rijden er minder treinen rondom Bijlmer Arena en aangezien ik toch afhankelijk ben van het OV vind ik het te spannend hoe ik dan nog thuis ga komen die data

Ik ben de vorige keer met een touringmaatschappij gegaan voor 30 euro retour (vanuit het noorden)! Beviel me heel goed.

Poehhhh ondanks dat er 70.000 mensen voor me waren is het net toch gewoon gelukt om de plekken te bemachtigen die we wilden voor de prijs die we wilden uitgeven (zitplekken op ring 1) :star_struck: blijkbaar loont het om toch op de pagina te blijven hangen en af en toe maar weer te selecteren op best beschikbaar. Heel veel zin in :grin:

5 likes

Uiteindelijk een kaartje kunnen bemachtigen voor 20/5 :relieved: eerste keer alleen naar een concert
Ga er een tweedaagse Amsterdam van maken want wil niet terugrijden naar Antwerpen ‘s avond nog, nu al zin in!

8 likes

Voor Amsterdam zijn nog steeds kaartjes beschikbaar, maar bijna allemaal eerste ring en wat een prijzen vragen ze daarvoor! Eerste ring in de bocht, dus slecht zicht plekken, 210 euro per kaartje. En kaartjes eerste ring halverwege het veld 400+ per kaartje. Mijn Taylor Swift kaarten op dezelfde plek waren echt een koopje vergeleken met dit (en dat vond ik toen al rete duur)

3 likes

Ja en haar show was nog 3,5 uur. Denk niet dat HS dat ook gaat doen.

2 likes

Die prijzen maakt Ticketmaster er nu zelf van. Dat zijn die platinum tickets “variabele prijzen”. :skull:

1 like

Hahahaha ja precies

Ik heb nu toch nog kaartjes gekocht voor de zondag. Heeeeelemaal bovenin de bocht, misschien slecht zicht, 113 per stuk. Beter dan niks I guess? :rofl:

1 like

Ja zou verboden moeten worden

De Opposites kondigen een concert aan op 10 juli in het Zuiderpark in Den Haag. Ze gaan ook nieuwe nummers laten horen. Je kunt je registerend voor de pres sale. Meer mensen die dat tof vinden?

11 likes

Yeahh toch nog gelukt om kaartjes te kopen!!! Er zijn nog best wat opties die terug in de verkoop zijn gekomen

1 like