Concertentopic

Ik had er ook 2 voor de 22e maar van 20-23 mei rijden er minder treinen rondom Bijlmer Arena en aangezien ik toch afhankelijk ben van het OV vind ik het te spannend hoe ik dan nog thuis ga komen die data

Ik ben de vorige keer met een touringmaatschappij gegaan voor 30 euro retour (vanuit het noorden)! Beviel me heel goed.

Poehhhh ondanks dat er 70.000 mensen voor me waren is het net toch gewoon gelukt om de plekken te bemachtigen die we wilden voor de prijs die we wilden uitgeven (zitplekken op ring 1) :star_struck: blijkbaar loont het om toch op de pagina te blijven hangen en af en toe maar weer te selecteren op best beschikbaar. Heel veel zin in :grin:

5 likes

Uiteindelijk een kaartje kunnen bemachtigen voor 20/5 :relieved: eerste keer alleen naar een concert
Ga er een tweedaagse Amsterdam van maken want wil niet terugrijden naar Antwerpen ā€˜s avond nog, nu al zin in!

8 likes

Voor Amsterdam zijn nog steeds kaartjes beschikbaar, maar bijna allemaal eerste ring en wat een prijzen vragen ze daarvoor! Eerste ring in de bocht, dus slecht zicht plekken, 210 euro per kaartje. En kaartjes eerste ring halverwege het veld 400+ per kaartje. Mijn Taylor Swift kaarten op dezelfde plek waren echt een koopje vergeleken met dit (en dat vond ik toen al rete duur)

3 likes

Ja en haar show was nog 3,5 uur. Denk niet dat HS dat ook gaat doen.

2 likes

Die prijzen maakt Ticketmaster er nu zelf van. Dat zijn die platinum tickets ā€œvariabele prijzenā€. :skull:

1 like

Hahahaha ja precies

Ik heb nu toch nog kaartjes gekocht voor de zondag. Heeeeelemaal bovenin de bocht, misschien slecht zicht, 113 per stuk. Beter dan niks I guess? :rofl:

1 like

Ja zou verboden moeten worden

De Opposites kondigen een concert aan op 10 juli in het Zuiderpark in Den Haag. Ze gaan ook nieuwe nummers laten horen. Je kunt je registerend voor de pres sale. Meer mensen die dat tof vinden?

11 likes

Yeahh toch nog gelukt om kaartjes te kopen!!! Er zijn nog best wat opties die terug in de verkoop zijn gekomen

1 like

Ik heb geen american express dus kon niet in de presale kopen voor Harry. Ga vrijdag op tijd klaar zitten en hopen dat ik kaartjes kan krijgen. Hebben jullie nog tips hoe je vooraan in de rij kan komen?
Ik hoop dat er nog wat kaartjes over zijn gebleven voor de reguliere verkoop vrijdag, maar zal moeilijk worden om ze te bemachtigenšŸ¤žšŸ»

1 like

Ja, ik heb me geregistreerd! Tegen die tijd 7 maanden zwanger, moet kunnen :joy:

Haha oh dan moet je misschien zachtjes heukennnn :smile:

2 likes

Vind dit echt vet, ben helaas net dat weekend weg

3 likes

Yes! Ben geregistreerd en gaan proberen met de vriendengroep erheen te gaan.

1 like

Jippieeee tickets voor harry binnen!

2 likes

Ik ga ook! De 26e lekker in mijn eentje in vak 120!

Mijn vriend had veel meer opties door de AMEX sale denk ik.

2 likes

Ik heb ook tickets! €96 en dat was ook echt m’n max haha

2 likes

Kaartje voor de 30e kunnen krijgen :tada:

2 likes