\staat er iemand in de wachtrij van tomorrowland? duurt dit jaar echt mega lang en normaal komen er wel updates over hoeveel er al verkocht is, maar nu gebeurt er al een uur niks
Oh heeeel chill voor jou! Idd gaar hè
Ik wil mân plezier en voorpret er niet door laten bederven maar dit is gewoon echt fucking zuur om alle drie de redenen in mijn post ahha ![]()
Ik stond ook in de wachtrij en gebeurde inderdaad niks en toen ineens uitverkocht joe
The Opposites kaartjes gescoord ![]()
Dacht gister echt dat ik spam beller had?! Was zo raar, ik had meteen opgehangen en het nummer geblokt. Bleek een voice memo van hen te zijn over de pre sale waarvoor ik me ingeschreven had.
omg dit doet me echt denken aan toen ze een paar jaar terug die gashouder show hadden en dat was toen ook zo fucking vaag met belletjes en smsâjes en ik ben daar voor mijn gevoel een week van mân leven mee bezig geweest en uiteindelijk zonder tickets geeindigd :")
Maar heb ze later in tivoli wel nog een keer live kunnen zien gelukkig en vond het echt vet dus veel plezier alvast!
Hahaha o dit verklaart een hoop. Ik had gisteren ook opgehangen zodra ik een bandje hoorde.
Haha ja ik had ook bijna opgehangen maar het was Willem! ![]()
Ik heb 3 kaartjes kunnen kopen voor mijn vriendinnen en mij!
Het is dat mân vriend zei âheb jij ook een voicemail van The Oppositesâ
toen ging er een belletje rinkelen.
Oh kreeg net weer zoân telefoontje wat irritant!
Ik schrok me ook echt kapot gister, maar kaartjes zijn binnen! Nu al zin in!
Ik zou vanavond naar The Beaches gaan in 013 maar ik vrees dat ik het volgende slachtoffer ben van de ziektegolf hier op kantoor. Dus ik kan niet gaan. Ik heb het ticket via 013 zelf gekocht dus doorverkopen is gedoe. Is er iemand hier die naar The Beaches wil? Je mag mn ticket zo hebben. Super leuke rock band.
Meer hier vorige week naar Golden Earring One Last Night geweest?
Ik vond het zo prachtig, zit er nog steeds vol van.
Moest meteen aan jou denken toen ik het gisteren hoorde!!
Jaahh was heel leuk! Vond niet alle optredens even goed maar was wel magisch en een mooie herinnering
Long shot, maar mochten er mensen zijn die 2 kaartjes hebben voor Olivia Dean op 9 mei (zitplaatsen) die liever op 14 juni (staanplaatsen) gaan; ik wil heel graag ruilen.
Yaaasss ik ga naar Robyn (in Brussel). Wil haar al zooo lang eens live aan het werk zien dus ben echt blij!
Oh, goed dat je dit post, heb ook meteen gecheckt met mn vrienden en ik ga ook (in Berlijn)!
Ik kom net tegen dat Snoop Dog!! naar de Melkweg komt op 26 februari. Morgen gaan de tickets in de verkoop. Kost 75 euro.
Ik ben benieuwd of ik kaarten ga kunnen krijgen, want voor Melkweg heb je er ongeveer 200. Dus de kans is klein.
Snoop heeft opgetreden bij een pro-Trump inauguratie dus hij doet (voor mij) niet meer mee.
De wiet is al langere tijd naar zijn hoofd gestegen helaasâŚ