Ik heb geen american express dus kon niet in de presale kopen voor Harry. Ga vrijdag op tijd klaar zitten en hopen dat ik kaartjes kan krijgen. Hebben jullie nog tips hoe je vooraan in de rij kan komen?
Ik hoop dat er nog wat kaartjes over zijn gebleven voor de reguliere verkoop vrijdag, maar zal moeilijk worden om ze te bemachtigen🤞🏻
Ja, ik heb me geregistreerd! Tegen die tijd 7 maanden zwanger, moet kunnen ![]()
Haha oh dan moet je misschien zachtjes heukennnn ![]()
Vind dit echt vet, ben helaas net dat weekend weg
Yes! Ben geregistreerd en gaan proberen met de vriendengroep erheen te gaan.
Jippieeee tickets voor harry binnen!
Ik ga ook! De 26e lekker in mijn eentje in vak 120!
Mijn vriend had veel meer opties door de AMEX sale denk ik.
Ik heb ook tickets! €96 en dat was ook echt m’n max haha
Kaartje voor de 30e kunnen krijgen ![]()
Ik las dertig euro en dacht huh?
Voor degenen die vandaag naar Raye gaan, laten jullie weten hoe het is? Ik twijfel over morgen
Snapt iemand trouwens deze melding? Vandaag en gisteren meerdere keren gehad tijdens Harry Styles kaartjes proberen te kopen. Heb 2, 3 en 4 kaartjes in mn mandje gehad en blijf deze melding houden
Was er dan toevallig nog 1 stoeltje naast jou vrij? Soms kun je dan niet afrekenen.
Nou als ik bijv deze twee stoelen selecteer, wanneer er dus absoluut niks anders te selecteren is, krijg ik het ook… heel vaag.
Was het maar waar
ietsjes meer
Omg ik ging net op de wc ff kijken of de voorverkoop nu echt helemaal uitverkocht was (voor Harry Styles) in Londen en het antwoord was NEE!! Dus twee kaartjes op de eerste ring gefixt en nu ga ik Shania Twain dus ook live zien!!
🥹
Dus ik zou Amsterdam enzo nu ook ff checken als je nog kaartjes zoekt!!
Mijn nichtjes vanmorgen ook nog blij gemaakt met tickets voor de 30e! Super veel vrij nog op veel data.
Ik heb net toch nog een front GA kunnen bemachtigen. 🥹
Het was supergoed! Enorm genoten ![]()
Ook nog Ne-yo en Akon in mei ![]()
Gisteren naar het concert van Raye geweest, wat een show! ![]()