Concertentopic

Ik heb net kaartje voor reünie concert van K-otic gekocht, zin in!

2 likes

Ja was het leuk? Ik ga volgende maand naar Dublin om haar te zien (en ook beetje sightseeing) maar begon uiteindelijk weer te twijfelen haha

1 like

Ohhhh zo leuk, ik zou gaan maar helaas ziek. Zag al wat goede filmpjes voorbij komen ook!

Yes! Waarom twijfel je? Gewoon gaan.

1 like

Was gaaf he? Ik was dinsdag en was echt blown away!

1 like

Kaartjes voor Harry Styles is gelukt voor een redelijke prijs. Ging veel makkelijker dan Bruno Mars dit.

2 likes

Mij niet gelukt helaas. Op een gegeven moment kon ik nog 2 kaartjes krijgen voor 400 euro per stuk maar dat werd me toch echt te gek😰

Ik las net per toeval dat er om 14:00 weer kaarten beschikbaar komen voor de latere data, dus wie weet!

Ik ga zelf niet maar 10(!) shows is echt bizar.

2 likes

Was om 14:00 uur toch nog gelukt! 30 mei gaan we heel goede plekken!

2 likes

Voor “closing night” 5 juni van Harry Styles zijn echt nog heel wat kaartjes beschikbaar, mocht iemand nog op zoek zijn! Als je geen bezwaar hebt tegen zitten in de bovenste ring dan zijn er ook nog voor normalere prijzen tickets.

1 like

Inderdaad geen wachtrij daar gehad en daar zijn nog best veel tickets over.

Gaat er iemand naar Giveon? Ik vind zijn stem zoooo mooi!

1 like

Pfff frustrerend haha. Gisterochtend met vriendinnen gebikkeld voor kaartjes Neyo-Akon toen die kaartverkoop startte. 4000ste in de wachtrij dus we dachten ja dit wordt hem niet. Nou, toch wel. De volle mep betaald voor plaatsen waar we in eerste instantie niet voor zouden willen gaan maar oke alles was verder uitverkocht

Maar er is toch een tweede show online gezet en er zijn nu mega veel kaartjes vrij voor die show maar ook die eerste heeft ineens kaartjes vrij (hoe dan?) maar het allerergste is dat de kaartjes goedkoper zijn?? De plaatsen die wij hebben zijn beduidend goedkoper + betere plaatsen (die gewoon nog beschikbaar zijn) zijn bij die tweede show ook goedkoper :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:
En we zouden met meer mensen willen gaan maar er waren geen plaatsen meer dus 3 zijn er ook al afgehaakt.
Naaaaja dit voelt echt kapot genaaid hoor. Konden voor de tweede show 1) met z’n allen gaan 2) betere plaatsen hebben 3) voor goedkoper? :fu:

Ik vond die kaartverkoop echt vreselijk! Ik was 3.800e in de rij en ik wilde max €72 betalen, maar er was überhaupt helemaal niks meer over. Toevallig keek ik gister op Ticketmaster en zag ik opeens die tweede show waar idd heel veel tickets voor waren dus toen heb ik die van €62 kunnen kopen

1 like

\staat er iemand in de wachtrij van tomorrowland? duurt dit jaar echt mega lang en normaal komen er wel updates over hoeveel er al verkocht is, maar nu gebeurt er al een uur niks

Oh heeeel chill voor jou! Idd gaar hè

Ik wil m’n plezier en voorpret er niet door laten bederven maar dit is gewoon echt fucking zuur om alle drie de redenen in mijn post ahha :unamused:

Ik stond ook in de wachtrij en gebeurde inderdaad niks en toen ineens uitverkocht joe

The Opposites kaartjes gescoord :partying_face:

Dacht gister echt dat ik spam beller had?! Was zo raar, ik had meteen opgehangen en het nummer geblokt. Bleek een voice memo van hen te zijn over de pre sale waarvoor ik me ingeschreven had.

3 likes

omg dit doet me echt denken aan toen ze een paar jaar terug die gashouder show hadden en dat was toen ook zo fucking vaag met belletjes en sms’jes en ik ben daar voor mijn gevoel een week van m’n leven mee bezig geweest en uiteindelijk zonder tickets geeindigd :")

Maar heb ze later in tivoli wel nog een keer live kunnen zien gelukkig en vond het echt vet dus veel plezier alvast!

2 likes

Hahaha o dit verklaart een hoop. Ik had gisteren ook opgehangen zodra ik een bandje hoorde.

1 like

Haha ja ik had ook bijna opgehangen maar het was Willem! :laughing:
Ik heb 3 kaartjes kunnen kopen voor mijn vriendinnen en mij!

2 likes