Concertentopic

Yaaasss ik ga naar Robyn (in Brussel). Wil haar al zooo lang eens live aan het werk zien dus ben echt blij!

6 likes

Oh, goed dat je dit post, heb ook meteen gecheckt met mn vrienden en ik ga ook (in Berlijn)!

2 likes

Ik kom net tegen dat Snoop Dog!! naar de Melkweg komt op 26 februari. Morgen gaan de tickets in de verkoop. Kost 75 euro.
Ik ben benieuwd of ik kaarten ga kunnen krijgen, want voor Melkweg heb je er ongeveer 200. Dus de kans is klein.

Snoop heeft opgetreden bij een pro-Trump inauguratie dus hij doet (voor mij) niet meer mee.

14 likes

De wiet is al langere tijd naar zijn hoofd gestegen helaas…

2 likes

Sleep Theory was erg goed vanavond!

3 likes

https://www.ticketmaster.nl/event/1268221746?CL_ORIGIN=ORIGIN6&j=4053595&l=20473_HTML&u=226784224&mid=1347335&jb=1&Et_cid=4053595&Et_rid=815674432&sfmc_sub=815674432&utm_source=eml-tm_wl02_26-02-16_tame-impala_mojo&utm_medium=email&utm_campaign=1347335_4053595_2/16/2026

Er zijn extra tickets voor tame impala vrijgekomen, via bovenstaande link en TAMEIMPALA26 voor wie ook wil :blush:

Weet iemand websites zoals Aviewfrommyseat waar je zitplaatsen kunt vergelijken?

Ik heb voor twee shows kaartjes in Ahoy voor vakken AK en GK. Op basis van de plattegronden en foto’s van de bovenstaande site leek me dat prima, al stonden de exacte plaatsen niet op de website. Nu zegt iemand dat die vakken kut zijn en dat die kaartjes het minst geliefd zijn (heb gevraagd waarom en krijg helaas geen verdere info uit deze persoon). Zijn die vakken echt zo slecht?

In de Ziggo is het zicht bijna altijd wel goed maar ik heb niet vaak zitplaatsen in Ahoy. Wel een slechte ervaring met vak GB daar.

Ik heb toevallig met de Vrienden van Amstel in vak AK gezeten… Heb je een plattegrond van hoe het podium wordt toevallig?

1 like

Kijkend naar de plattegrond is de kans wat groter dat je tegen de zijkant van het podium kijkt ipv naar de voorkant, maar dat kan zo verschillen per event en plaatsing van het podium.

2 likes

Je hebt deze site:

Oh wacht, dat is volgens mij gewoon de Nederlands vertaalde versie van die andere. Nou ja, misschien heb je er toch wat aan…

1 like

Oh toevallig, wat vonden jullie van de plekken? De plattegrond van het podium is nog niet bekend. Maar het gaat om shows van K3 OG en die hebben afgelopen okt al in het Sportpaleis gestaan. Daar was het podium behoorlijk uitgebreid naar voren en met een catwalk, en er stonden aan weerszijden grote letters K en 3.

In GK zal ik gewoon met vrienden zitten en in AK met een echte fan, en vooral voor haar zou ik het sneu vinden als het zicht slecht is. Ik heb eerder achter een soort hekwerk gezeten in vak GB, dat was wel heel beperkt en ongezellig.

& @Mrs.Fraser

@Krabpaal dat is inderdaad dezelfde site, maar toch bedankt!

Bij VVA had je beide kanten een podium, het linker podium waar we dus dichtbij zaten had ook nog een extra tribune/ staanplaatsen half op het podium waardoor wij het achterste deel van het podium niet konden zien.
Maar wij kochten ze ook met 'beperkt zicht ’ en dat klopte dus deels wel.

Heb jij ook kaarten met beperkt zicht gekocht dan? Of zit het podium rechts?

Ik zie nu pas dat dit is maar omg 25(!) jaar geleden alweer?? Wow ik voel me oud :sob:

Ik was zo’n fan, zat ook echt dagelijks op van die k-otic/starmaker fora en tranen met tuiten toen ze uit elkaar gingen.

Ken alleen niemand die ik hierheen meegesleept krijg en in mn eentje vind ik toch wel net iets te ver gaan :sweat_smile:

2 likes

Gekke vraag, maar heeft iemand de show van Sophie Straat gezien? Ik ben mee gevraagd naar haar optreden over 2 weken maar ik vind het best spannend naar een uitverkochte show te gaan. Dus ik dacht misschien kan ik uitzoeken wanneer de liedjes spelen die ik wil zien zodat ik niet heel de tijd zit af te wachten tot ik weg kan.

2 likes

Via deze site kun je ook nog vinden wat ze eerder speelde

@Kusjessoldaat

Ooh het is ook echt op vrouwendag! Haha wat vet.
Ik ken alleen haar hits, dat nieuwe album helemaal niet. Maar idd best een kans dat ze dan haar setlist wel aanpast.
Edit : nu nieuwe album aangezet en oh klinkt ook wel heel fijn :heart:

3 likes

Ik was ook echt onwijs fan, haha. Ben ook bij het reunieconcert in de afas geweest 10 jaar geleden.

Ik heb ook niemand om mee te gaan, maar wil er zo graag heen dat ik toch maar alleen ga.

2 likes

Ja ik heb echt gehuild tbh en nu ik je foto zie weer :’)

Lol ik ook, what a queen :crown:

7 likes