Concertentopic

Ik heb net spontaan een kaartje gekocht voor Giveon vanavond! Hele goede plek naast het podium voor een prima prijs, zin in :heart:

4 likes

Rijd nu terug van Freddie Gibbs in Tilburg. Eerste keer dat ik naar dat poppodium was en vind het echt voor herhaling vatbaar, zo relaxed, intiem etc, leuke crowd.

Freddie vond ik echt een top entertainer, live echt insane, echt grappig ook tussendoor en heel leuke sfeer. Voorprogramma vond ik ook leuk, was Red Veil. Heel high energy en bijna al z’n muziek ook zelf geproduceerd. Stond ook helemaal blij bij de merch tafel te signeren voor de jonger crowd haha.

Echt een topavond. (Parkeergarage ook naast het podium, kostte geen drol en reed zo weg. Was vrijdagavond wel wat anders toen we weg moesten rijden van de Arena, uur stil gestaan in de garage haha).

Edit: sorry echt nog zo een concert high. Alfredo 2 is echt 1 van m’n topalbums van 2025 en ik had hem bijna gezien in San Francisco, maar was de laatste avond en we waren toen helemaal kapot na een footballwedstrijd dus dit voelt even als een herkansing.

8 likes

K3 the originals was echt heel erg leuk. Was een gezellige sfeer en zo veel verschillende type mensen. En het was gewoon leuk dat je bijna alles mee kon zingen. Ik heb ze vroeger nooit live gezien dus kan niet vergelijken maar ik vond het wel net zo leuk als ik vroeger dacht dat het zou zijn.

10 likes

Ik ben vanmiddag ook geweest en vond het echt geweldig leuk, echt van genoten! Ook voordeel dat ik in m’n eentje was dus was met metro/trein redelijk snel weer weg uit t gebied want je kan veel makkelijker manoeuvreren

4 likes

Ik was er ook gistermiddag! Was inderdaad echt heel erg leuk, zou zo nog een keer gaan haha.

Wij waren met de auto (vanuit Twente) en dat was allemaal wel erg spannend, zijn in zoveel files terechtgekomen… waren er uiteindelijk 6 minuten voor het begon.

4 likes

Ik heb nog een kaartje voor Alex Warren voor morgen 6 april. Heb momenteel een ontsteking aan mijn kaak en had gehoopt dat het minder zou zijn… maar denk niet dat het gaat lukken. Iemand interesse? Ik kan het ticket transferren via ticketmaster.

Edit: hij staat op ticketswap.

Scherm­afbeelding 2026-04-05 om 12.54.13

1 like

Ik was er net, echt zo leuk! Zo bizar om te beseffen dat de hele zaal vol volwassenen staat, dezelfde mensen als waar ze 20 jaar terug ook voor stonden te zingen :heart:

2 likes

Was zondagavond ook naar K3 en hoewel ik ze vroeger nooit heb gezien heb ik me echt goed vermaakt daar :smile:

3 likes

Ik was er ook die dag en heb mij idd ook erg vermaakt😄

3 likes

Jaa ik ook! Zo leuk! :partying_face::partying_face:

2 likes

Hoe heb je dit dan geregeld? Ik zie dat het morgen pas in de verkoop gaat. Ik wil dit ook vet graag.

1 like

Ah ja ik hou niet van zitplaatsen, dus dan probeer ik het idd morgen!
Maar ik snap nooit hoe je dan bij die presale terecht komt haha. Ben echt een boomer die bij het postkantoor zat te wachten voor tickets vroeger.

1 like

Je kan je het beste inschrijven voor de nieuwsbrief van Mojo. Die hebben vaak, nu ook voor The Strokes, een pre sale

1 like

Nou was wel door de wachtrij maar er waren alleen nog maar zitplekken helemaal aan de zijkant dus helaas pindakaas. Misschien nog via ticketswap tzt.

Ik ben gisteren naar Miguel geweest in Brussel. Ik kon de rock vibe van zijn laatste album beter appreciëren live maar die goede ouwe rnb gems van hem :pleading_face: Hij heeft zo’n mooie stem ook

7 likes

Lijkt me dat dat niet mag, maar ik heb het zelf nooit geprobeerd. Mijn vriend heeft iig bij concertzalen altijd zijn toestel moeten inleveren, een verwisselbare lens is wel een no-go.

Camera’s met verwisselbare lenzen mogen niet en wordt op gecheckt! Mn nicht moest hem opbergen in een locker dus helaas.

Zou het niet proberen als je niet het risico wil nemen dat hij in een kluis (weer naar buiten moet je dan helemaal) moet.

Ik was gisteren bij Maggie Lindemann in de Melkweg. Vond het een heel tof concert! Doordat ik zelf niet lang kan staan had mijn vriend geregeld dat er op het balkon een stoel voor mij klaarstond. Omdat de show niet was uitverkocht was het balkon verder afgesloten dus het voelde echt een beetje als een VIP plek haha.

7 likes

Wie is er gisteren naar Rosalia geweest? Hoe vonden jullie het?

1 like