Concertentopic

Het is dat m’n vriend zei “heb jij ook een voicemail van The Opposites” :joy: toen ging er een belletje rinkelen.

1 like

Oh kreeg net weer zo’n telefoontje wat irritant!

Ik schrok me ook echt kapot gister, maar kaartjes zijn binnen! Nu al zin in!

1 like

Ik zou vanavond naar The Beaches gaan in 013 maar ik vrees dat ik het volgende slachtoffer ben van de ziektegolf hier op kantoor. Dus ik kan niet gaan. Ik heb het ticket via 013 zelf gekocht dus doorverkopen is gedoe. Is er iemand hier die naar The Beaches wil? Je mag mn ticket zo hebben. Super leuke rock band.

1 like

Meer hier vorige week naar Golden Earring One Last Night geweest?
Ik vond het zo prachtig, zit er nog steeds vol van.

1 like

Sierra Ferrell staat 30 juni in Paradiso :star_struck::star_struck::star_struck: ik weet eigenlijk niet of meer mensen hier naar haar luisteren (@Rozevarken misschien?) maar anyway op haar site kan je onder tour een link om je in te schrijven voor de presale vinden. echt een teringsite is het, iig op mijn telefoon, dus zou het op laptop of pc proberen.

Moest meteen aan jou denken toen ik het gisteren hoorde!!

3 likes

Jaahh was heel leuk! Vond niet alle optredens even goed maar was wel magisch en een mooie herinnering

1 like

Long shot, maar mochten er mensen zijn die 2 kaartjes hebben voor Olivia Dean op 9 mei (zitplaatsen) die liever op 14 juni (staanplaatsen) gaan; ik wil heel graag ruilen.

Yaaasss ik ga naar Robyn (in Brussel). Wil haar al zooo lang eens live aan het werk zien dus ben echt blij!

6 likes

Oh, goed dat je dit post, heb ook meteen gecheckt met mn vrienden en ik ga ook (in Berlijn)!

2 likes

Ik kom net tegen dat Snoop Dog!! naar de Melkweg komt op 26 februari. Morgen gaan de tickets in de verkoop. Kost 75 euro.
Ik ben benieuwd of ik kaarten ga kunnen krijgen, want voor Melkweg heb je er ongeveer 200. Dus de kans is klein.

Snoop heeft opgetreden bij een pro-Trump inauguratie dus hij doet (voor mij) niet meer mee.

13 likes

De wiet is al langere tijd naar zijn hoofd gestegen helaas…

2 likes

@kika aaah goed dat ik het zag! 2 tickets, staanplaatsen voor Parijs! 52 euro ook wel een lekkerder prijsje dan wat ik de laatste tijd in NL voorbij zie komen.

1 like

Sleep Theory was erg goed vanavond!

2 likes

https://www.ticketmaster.nl/event/1268221746?CL_ORIGIN=ORIGIN6&j=4053595&l=20473_HTML&u=226784224&mid=1347335&jb=1&Et_cid=4053595&Et_rid=815674432&sfmc_sub=815674432&utm_source=eml-tm_wl02_26-02-16_tame-impala_mojo&utm_medium=email&utm_campaign=1347335_4053595_2/16/2026

Er zijn extra tickets voor tame impala vrijgekomen, via bovenstaande link en TAMEIMPALA26 voor wie ook wil :blush: