Concertentopic

Tickets voor Jacob Collier! In Carré in september :heart: Ik word zo blij van zijn kijk op muziek, heel veel zin in :partying_face:

7 likes

Ik probeer al een paar dagen via ticketswap ticket voor rosalia te kopen. Momenteel enkel dure platinum tickets die aangeboden worden.

En ga ook naar Miguel en breng mijn tante mee voor haae verjaardag

1 like

Wanneer ga je naar Miguel? Ga je naar Tivoli? Ik wel!

1 like

19e in Brussel, heeft Tivoli zitplaatsen of ook alleen staanplaatsen?

1 like

Ah jammer anders kon ik je even gedag zeggen!

Het is voornamelijk staan maar er zijn brede trappen waar je ook op mag en kan zitten.

Never mind - al gefixt!

Ik heb net spontaan een kaartje gekocht voor Giveon vanavond! Hele goede plek naast het podium voor een prima prijs, zin in :heart:

2 likes

Rijd nu terug van Freddie Gibbs in Tilburg. Eerste keer dat ik naar dat poppodium was en vind het echt voor herhaling vatbaar, zo relaxed, intiem etc, leuke crowd.

Freddie vond ik echt een top entertainer, live echt insane, echt grappig ook tussendoor en heel leuke sfeer. Voorprogramma vond ik ook leuk, was Red Veil. Heel high energy en bijna al z’n muziek ook zelf geproduceerd. Stond ook helemaal blij bij de merch tafel te signeren voor de jonger crowd haha.

Echt een topavond. (Parkeergarage ook naast het podium, kostte geen drol en reed zo weg. Was vrijdagavond wel wat anders toen we weg moesten rijden van de Arena, uur stil gestaan in de garage haha).

Edit: sorry echt nog zo een concert high. Alfredo 2 is echt 1 van m’n topalbums van 2025 en ik had hem bijna gezien in San Francisco, maar was de laatste avond en we waren toen helemaal kapot na een footballwedstrijd dus dit voelt even als een herkansing.

8 likes

K3 the originals was echt heel erg leuk. Was een gezellige sfeer en zo veel verschillende type mensen. En het was gewoon leuk dat je bijna alles mee kon zingen. Ik heb ze vroeger nooit live gezien dus kan niet vergelijken maar ik vond het wel net zo leuk als ik vroeger dacht dat het zou zijn.

3 likes

Ik ben vanmiddag ook geweest en vond het echt geweldig leuk, echt van genoten! Ook voordeel dat ik in m’n eentje was dus was met metro/trein redelijk snel weer weg uit t gebied want je kan veel makkelijker manoeuvreren