Ik ben zoooo jaloers. Al die beelden zijn zo fantastisch. Herkende bijna ziggo dome niet haha.
Omg meid, ik was al op zoek naar een ticket op ticketswap maar door jouw post en een positieve recensie met 5 sterren via Google wilde ik helemaal erheen!
Ik heb expres tot hier gelezen en daarna nog even je post snel gescand en je laatste alineas expres overgeslagen want ik wilde niet te veel spoilers maar ik werd wel helemaal enthousiast ervan, zin innn! Ik moest een kaartje hebben! Ik heb er nog meer bovenop gezeten en had ik gister einde middag eindelijk een kaartje!!
En je hebt niks gelogen, wow wat een show. Dat dansen op die spitzen en sowieso die choreografie. Ik vond het uitlichten ook vaak mooi gedaan, met die handen om haar heen en dat ze over dat glas kroop.
Echt meer dan een zangeres he? Ik keek meer naar een acteur dan een zangeres die haar liedjes even live komt zingen. Die inleving /tranen ook op het juiste moment.
Ik had wel spijt dat ik niet voor letterlijk 2 tientjes meer een golden ring had aangeschaft want toen ik binnenkwam en golden cirkel vs normale zaal zag, besefte ik meteen wat je zei. Ik stond dus enorm ver weg en dat blijft jammer van zon grote zaal. Eerste helft zat ik niet helemaal lekker in het concert omdat ik dus geen klap van haar zelf zag, enkel via de schermen, die gelukkig wel groot waren. Tweede helft stond ik iets beter en kon er daardoor ook beter inkomen. Maar van die dirigent heb ik bijvoorbeeld niks gezien. Ik zag alleen dat Rosalia heel even met iemand van het koor ging dansen maar ik had dus niet gezien dat die vrouw dirigeerde. Zat het orkest het hele concert daar? En hoeveel tijd van te voren was jij er dat je tegen het hek kon aanstaan?
Ik vond het wel vooral visueel en conceptueel enorm mooi, qua stem is ze ook ongelooflijk, maar ik vind dat in zoân grote zaal minder goed naar voren komen. Waar ik stond dan. Veel bass/muziek.
Oh en het ging eerder over zingende mensen bij concerten maar damn La Perla werd voor mij deels verpest doordat een meid het mee stond te blerren in mijn oor. Het was woord voor woord helemaal correct, geen idee of ze half Spaans was maar het was indrukwekkend, maar ik hoorde haar meer dan Rosalia zelf ![]()
Ik werd ook wel enorm benieuwd naar eerdere shows van Rosalia. Ik vind Lux geweldig maar ik ben fan van de eerdere reggaeton-y vibe en ik had wel een show met veel van die nummers willen meemaken.
Ff hak op de tak maar wat vond jij van dat biecht gedeelte? Het concept/idee/inhoud mooi en passend, het was ook grappig opzich, maar ik vond het best lang duren en toch een beetje te random ook al sloot de inhoud aan.
Oh ander randoms: Rosalia sprak wat mensen aan in het publiek en toen zei iemand iets over haar Portugese Duo Lingo streak? Wat?? Ik twijfelde nog of ik het goed verstond. En een fan ging helemaal los/huilen/meezingen/tranen met tuiten/hysterie alom toen Rosalia langs hem kwam. Echt een wereldpopsterstatus heeft R dacht ik toen
Ik moest denken aan videos die ik ken van Beyonce en fans.
Anyway ik ben blij dat ik ben geweest en ik ben het met je eens qua opname! Ik ga dat in de gaten houden!
Ik twijfel of ik een ticket voor Jessie Ware ga kopen. Afas is qua geluid slechter dan Ziggo Dome geloof ik en ik vind Ziggo Dome dus al heel groot en qua geluid niet mijn favoriet. Zal het uitverkopen? Want bij vele concerten afgelopen jaar heb ik last minute een ticket gekocht en dat was elke keer stressen en mee moeten doen met lotingen en meldingen goed in de gaten houden etc. Misschien dan beter toch alvast een ticket kopen.
Afas is echt veel chiller dan Ziggo vind ik haha. Het geluid zingt minder rond en je kan via de zijkanten heel makkelijk redelijk goed vooraan staan. Sfeer in afas is ook leuker omdat het een stuk kleiner is. Zou het om de venue niet laten.
Ohh ik hoor dat van iedereen dus ik nam dat eigenlijk gewoon aan. Of ben ik nu in de war met de arena , misschien is dat het!
Ik denk bijna dat je in de war bent met de Arena idd, dat is een verschrikkelijk galmbak, haha.
Afas vind ik zelf ook altijd prima geluid en niet slechter dan de Ziggodome.
Arena is echt een ware hel qua concerten ja!!!
Peter Pannekoek is beide dagen geweest, (edit: hij zei dat) biecht 2 korter was, het was ook een jongen.
Verder. Wow, wat vet. Ik had zitplekken op de 2de ring, heb ook juist best vaak naar het orkest gekeken. Zo blij dat ik ben gegaan.
Ik was donderdag op kantoor en toen vertelde een collega dat hij woensdag was geweest en hoe geweldig het was. Toen las ik alle recensies en dacht ik godver ik moet hier ook heen. Uiteindelijk om 19:15 nog een kaartje kunnen kopen via ticketswap!
Ga niet alles herhalen, maar dit was idd echt fantastisch. Ik kan het niet goed onder woorden brengen, maar ik vond het groots, terwijl het qua opzet eigenlijk ook best âsimpelâ was. Een soort optelsom van hoe supergoed doordacht alles was en sterk in de uitvoering, zonder dat het opzichtig was? Bijvoorbeeld dat wierookvat dat door de zaal ging, dat stuk werd ik bijna emotioneel van omdat het zo goed klopte, terwijl ik alleen de muziek hoorde en dat ding zag zwieren (ik zag niet eens RosalĂa zelf op dat moment, werd gewoon gehypnotiseerd door dat vat).
Wel jammer dat ik me had verheugd om het orkest ook te zien, maar ik heb daar niks van meegekregen omdat ik helemaal achterin de zaal stond. Ik houd juist heel erg van orkesten, als ik dat had kunnen zien, had ik het nog meer gevoeld denk ik.
Was ook voor het eerst dat ik alleen naar een concert ging maar dat was eigenlijk heel fijn en chill! Ga ik vaker doen denk ik. Vooral zo last minute, ik zit best dichtbij de ziggo dome, dus ik kan heel makkelijk op het laatste moment nog ticketswap doen.
2026 is tot nu toe al een leuk concertjaar
Met FATM, Rosalia, Raye, K3 Originals en later nog Mitski, FKA Twigs, Jalen Ngonda, Jessie Ware en Anastacia.
En ik vermoed dat Madonna van de zomer ook wel weer met een aankondiging komt. Fingers crossed dat ze dan ook naar Europa komt!
Ik was naar Tame Impala en het was echt 10/10. Had heel veel 40+ publiek verwacht maar even gemist dat ze juist super populair zijn onder een jonger publiek. Echt een heerlijke maandagavond.
@Neon ik heb zoveel zin om FATM dit jaar nog een keer te zien. Ben benieuwd hoe haar festival setlist verschilt van de tour setlist.
Ugh, 4 shows en 0 tickets bij olivia rodrigo
. Ik vond het eigenlijk ook veel te duur, maar de vorige show was geweldig en het absoluut waard.
Meeste is er denk ik woensdag doorheen gegaan in de voorverkoop. Toen waren er eerst twee shows in de verkoop, maar gedurende de voorverkoop kwamen de zaterdag en daarna de zondag er nog bij.
Ja echt zo stom, mijn zusje had een linkje maar helemaal overheen gezien! Naja je kan natuurlijk later nog tickets kopen, maar dan worden dure tickets alleen nog maar duurder.
Ik weet dat dit al lang speelt, maar âŹ123 voor een staticket vind ik wel echt absurd.
Zooo ik betaal hier meer voor dan Eras tour terwijl ik qua stoel vergelijkbare tickets heb. Volgens mij hebben ze dinsdag gewoon alles al open gezet, ik had echt het geluk dat er 2 shows bijkwamen en ik nog wat kon bemachtigen. Statickets waren ook de enige die elke keer overbleven dinsdag, maar dat trek ik niet meer ![]()
Nog meer mensen die naar Olivia Dean gaan? Heb er echt veel zin in!
Zijn er nog mensen die 16 mei (openingsavond) naar Harry Styles zouden willen? Wij hebben staanplaatsen kunnen krijgen, maar hadden ook nog 3 zitplaatsen naast elkaar in vak 429 op rij 9, aan de trap ook. Hebben er zelf 135 euro voor betaald, maar prijs is absoluut bespreekbaar.
Ja maar pas in juni! ![]()
Is het een dom idee om te treinen vanaf station Bijlmer Arena richting het noorden van het land na een Harry concert? Ik ben eventueel bereid om laatste nummers te skippen en uiterlijk 22:58 de trein te pakken.
(Ik ga buiten de werkzaamheden van NS)
Misschien snap ik de vraag niet goed, maar kan je dit niet opzoeken in de reisplanner? Aangezien âhet noordenâ wel heel breed is.
In principe is opstappen in bijlmer arnea nooit een probleem na concerten (mijn ervaring, ik ga best vaak. Nooit een probleem gehad, zelfs niet na de Eras tour toen het mega druk was).