Concertentopic

Oh top, nee ik zag echt voor me dat er drieduizend man in één trein zouden willen en dat ik zou blijven staan en uiteindelijk een hotel in zou moeten. Qua reisplanner lukt het allemaal prima!

Qua noorden, ik moet gewoon voor 23:15 in een trein gestapt zijn, anders kom ik niet thuis haha.

1 like

In de trein stappen lukt sowieso wel. Zeker als je iets eerder weg gaat. Maar met Taylor Swift was ik er tot het einde en toen ging het ook prima. Het was toen goed geregeld, met mensen die iedereen de goede kant op stuurde (een deur voor richting Utrecht, een deur voor andere richting etc) waardoor het ondanks de mega mensenmassa heel goed verliep.

1 like

Ik zou ff checken of er in Ziggo Dome en Afas ook concerten zijn op die datum. Ik heb ooit na een one direction concert de laatste trein gemist maar dat kwam vooral doordat er in elke zaal een concert was en die alle drie tegelijk waren afgelopen. Toen kwam ik niet meer verder dan Amersfoort (woon zelf in Twente)

2 likes

Oh het concert van Olivia Dean was zoooo ontzettend goed, echt van begin tot eind genoten! :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Maar echt! Ik zou zo 14 juni weer willen!

1 like

Domme vraag misschien, maar ga nu twijfelen.
Er staat dat je bij Ziggodome geen ereader mee naar binnen mag nemen, maar mag je hem dan wel meenemen als je hem in een kluisje daar laat? Of mag het uberhaubt niet mee het gebouw in?
Powerbank mag weer wel, dat is wel typisch

1 like

Ja mag hoor!

1 like

Ligt er misschien net aan wie je treft. Bij AFAS is hij een keertje bijna afgepakt en moesten er 3 beveiligers bij komen om te discussiëren over of het nou mocht of niet, maar inmiddels staat het ook in de huisregels dat het niet mag. Een fysiek boek mag dan weer wel (zie ik vaak genoeg mensen mee), maar mijn ereader durf ik zelf niet meer te proberen.

1 like

But why??? Bang dat je er toch mee kan opnemen? Zie ik iets heel logisch over het hoofd.

1 like

Ja en dan nog, je telefoon mag toch ook mee? En die gooit ook nog een stuk harder dus zit echt even te denken waarom dit niet zou mogen.

1 like

Ja geen idee, misschien vinden ze het te veel op een tablet lijken? Die mogen ook nooit mee naar binnen. Ben het er zelf ook niet mee eens maar ik deel die ervaring toch liever een keer te veel dan dat iemand straks haar ereader kwijt is.

3 likes

Ja groot gelijk hoor. Bij een tablet kan ik me nog voorstellen dat het hinderlijk is als iemand daarmee gaat filmen voor je neus haha. Mss om discussie te voorkomen wat een tablet en wat een ereader is.

Jaaaa morgen is het zo ver hoor

Lekker meeschreeuwen met de bangers van Akon&Neyo

6 likes

Jaaa ik ga ook!! Zoveel zin in. Ik ben in 2024 bij zowel Akon als Ne-yo geweest en dat was zo leuk, ben benieuwd zo samen

3 likes

Wat kut! Goed dat je het zegt, ik laat hem dan toch maar thuis

2 likes

Hoe vond je het? Wij vonden het echt fantastisch. Een groot feest. En vooral legendarisch gewoon, al die bangers van vroeger haha, heerlijkkk

Akon maakte er echt een feest van

1 like

Haha ja het was geweldig! Inderdaad een groot feest, zo lekker gedanst en meegeschreeuwd. Wij stonden GC en dan kwam ie weer op een tafel voorbij, of op iemands schouders. En die danseressen! Echt mooi

2 likes

Onderweg naar Harry!!! Zo benieuwd naar de setlist, outfits, allessss 🪩💋

17 likes

Have funnnn!!!

1 like

Oh ik wilde ook nog een ticket voor vanavond scoren, maar de tickets werden toch niet zo goedkoop als ik hoopte :joy: nu wel 1 voor morgen gescoord! Ik verbaas me wel over hoeveel er te koop staat. Dan ben je gewoon zo 300 euro kwijt omdat je niet kan gaan en niemand het koopt.