Concertentopic

Ben benieuwd of die kaartjes na vanavond opeens mega hard gaan zodra iedereen zn for you page op TikTok vol met Harry staat haha

1 like

Ik heb m’n tickets helaas moeten verkopen en was ze gelukkig zo kwijt. Maar vind het wel heel jammer.

Harry Styles was geweldig. Hoogtepunt Mathilda met orkest.

9 likes

Jaaaa was echt amazing, heb zo heerlijk gedanst en gejankt bij SOTT. Vind wel echt sneu voor hem dat hij verkouden is aan het begin van z’n tour, zag hem echt vaak kuchen en soms wat minder stukjes zingen (of doet hij dat sowieso altijd? Was m’n eerste concert van hem)

5 likes

Ik ga woensdag, dit wordt m’n eerste keer ArenA! Hoe hebben jullie de geluidskwaliteit ervaren?

1 like

Ik ga woensdag ook! Zo benieuwd! Normaal galmt het geluid nogal in de Arena, maar ik las net de recensie in de Volkskrant. Volgens de recensie zouden er mee voorzorg maatregelen zijn genomen en galmt het geluid niet. Ik ben benieuwd

2 likes

Ik ga vanavond, zin in!

2 likes

Iemand die gisteren was en met de auto parkeerde in de Arena? Hoe druk was het bij je aankomst en hoe laat was dat?

1 like

Af en toe wel wat gekraak en de bass te hard oid maar verder prima! Ik had zitplaatsen op de tweede ring

2 likes

Zijn hier mensen die eventueel voor komende vrijdag 22 mei nog kaarten zoeken voor Harry? Ik heb nog 2 kaarten over die ik wil verkopen :sweat_smile: als iemand interesse heeft laat het me dan even weten via PB

Ik ben net thuis van Harry! Was top. Geluid viel mij alles mee, maar kan ook deels door de oordopjes komen.

4 likes

Parkeer op Duivendrecht en pak het laatste stukje de metro of ga lopen. Als je even incheckt bij NS en dan op arena weer uitcheckt betaal je maar 7 euro parkeerkosten. En vaak zijn de slagbomen kapot en sta je er zelfs gratis (geen idee of ze dat nu zijn).

Op de terugweg sowieso naar strandvliet lopen als je met de metro gaat ipv via arena, scheelt heel veel drukte en wachten. Weg naar strandvliet is ook goed verlicht en lopen vaak veel meer concertgangers heen. Stuk langs het spoor tussen strandvliet en Duivendrecht zou ik niet alleen lopen maar met een groepje wel.

3 likes

Ik vond het ook echt geweldig, ik zou zo nog een keer willen!
Ik zat laag op de tweede ring in 420, perfect overzicht over het hele podium, en idd met oordoppen was het geluid eigenlijk heel goed.

Ik was wel even bang dat hij door stemproblemen dat laatste stuk niet meer zou kunnen doen. Maar ondanks dat hij sommige delen niet redde merkte je er verder weinig van.

1 like

Hahah hoorde net een mannelijke collega (50+) over het concert van ‘harrie stijl’ waar ie heen was met z’n dochters :joy:

18 likes

Dit was mijn eerste keer in de arena en eerste keer met stoelen en ik vond het ook erg leuk! Van boven kon je het podium en alle kleuren heel goed zien, maar als je sta tickets heb voel je je wel meer onderdeel van de groep. Misschien kwam dat ook omdat het zo een grote zaal is hoor! Show en nummers waren erg leuk, ik vond het alleen jammer dat soms de camera zo close up filmde van Harry, terwijl hij leuk aan het dansen was en dat zag je dan niet op de schermen. Geluid vond ik ook wel prima, maar ik droeg ook oordopjes.

Ik zat trouwens wel naast een meisje dat zeker de helft heeft gefilmd en daardoor weinig danste, terwijl het meisje naast me juist nooit filmde en veel danste.

Leuk om te zien dat al zoveel hier zijn gegaan! Ik moet nog wachten tot de 30e

3 likes

Ik heb via ticketswap kaartjes gekocht voor Harry maar ik heb de tickets niet gekregen :sob: en nu zijn ze onbereikbaar wegens drukte grrr. Hoop dat het nog goed komt

3 likes

Ze staan toch (ook) in je TS account na aankoop?

2 likes

Hoe laat kan je na afloop van Harry Styles in de ArenA bij het treinstation zijn? Moet je dan echt rekenen op een uur voordat je in de trein bent?

Nee joh! Ik was in minder dan 20 minuten op het perron, maar dat ligt natuurlijk wel aan welk perron. Het perron naar het midden van het land en de metro waren een stuk drukker!

3 likes