Concertentopic

Oh, dat valt reuze mee!
Ik moet naar Utrecht en dan verder oostwaarts.

2 likes

Ze gaven het heel duidelijk aan bij Bijlmer station: ingang A voor richting Rotterdam/Breda, ingang B voor de metro, en ingang C voor richting Amsterdam/Schiphol.
Ze hebben van die soort trechterhekjes neergezet waardoor je druppelgewijs het station in loopt en je daar dus ook niet hoeft de drangen.
Wij hadden tegen alle verwachtingen in de trein om 22:56 terwijl het tot ongveer 22:45 duurde, en we zijn ook niet eerder weggegaan.
En we kwamen uit ingang Noord, dat is ook nog eens de hele andere kant :wink:

6 likes

Hier met zitplekken 2de ring waren we binnen 10 min op station! 22:45 afgelopen en had om 23:05 de trein. Was wel even duwen, maar ben gewoon in de eerste klas gaan zitten.

Twijfel om nog een keer te gaan, maar vind het nog te duur (zeker in combinatie met trein erbij). Nog even afwachten, met zoveel tickets zullen ze waarschijnlijk nog wel zakken

5 likes

Als ik naar Ajax ga parkeer ik altijd in p1 OF in de villa arena. Maaaarrrr ik wacht wel minimaal een uur na de wedstrijd anders is het aansluiten met de rest van de arena. Dus tippie ga daarna nog even naar de baco haha als je daar staat

1 like

Weet niet of je er nog wat aan hebt, maar ik kwam gister om 20:10 aan, kon direct doorrijden en zat 5-10 minuten na het einde alweer op de snelweg.

2 likes

Same! Ben nog nooit zo snel weggeweest na een concert, ging allemaal erg soepel. Maar zal ook meegeholpen hebben dat er geen andere evenementen in de AFAS en Ziggo Dome waren.

4 likes

Wat vond je van het concert?

Ik heb genoten! Had achteraf misschien liever vloertickets gehad, want dat zag er heel gezellig uit, maar aan de andere kant had ik vanaf de eerste ring heel goed zicht. Bekende minpuntje was het geluid. Had geen oordopjes mee dus heb me daar bij vlagen aan beetje aan gestoord.

2 likes

Ik hoop dat ze komende week toch wel iets van flesjes water accepteren in de Arena met 30 graden. đŸ„č

Ja had ik wel gelezen, zachte flesjes zonder dop!

4 likes

Luisterde net naar de machine podcast en daar kwam aan bod dat dit concert wel echt veel beter tot z’n recht kwam met zitplaatsen. Ook veel golden circle plekken waar je grote delen minder meekreeg.

2 likes

Ik had bij BeyoncĂ© toen de dop in m’n bh gedaan haha. Toen was het volgens mij ook heel warm.

10 likes

Nu te laat om te bestellen voor Harrie maar ik heb deze sleutelhanger een keer gekregen, die is daar heel handig voor:

Er zit een dop op die op alle flesjes past en je kunt er ook oordopjes in kwijt wat ook altijd handig is met concerten/festivals (nospon)

4 likes

Ik kom net terug van Harry en vond het leuk, maar had eigenlijk iets meer verwacht. Ik vond hem zelf een beetje mat. Van Fine Line tot Ready steady go was ie me even kwijt, maar vond de show daarna wel heel vet qua licht, beelden en hoe ze het podium gebruikten. En hij speelde Paint by numbers wat m’n lievelings is, echt leuke verrassing want die stond niet in m’n playlist van de setlist. Alsnog wel 4 sterren, maar ik had de vorige tour denk ik leuker gevonden.

2 likes

Ik had precies hetzelfde! Ik ben ook naar LOT geweest en daar heb ik veel meer genoten.

Het was gaaf, maar 124 euro voor een kaartje vond ik het misschien niet waard

1 like

Ik ben er niet geweest, maar ik hoorde dit ook van vrienden van mij. Dat ze hem ook gewoon niet enthousiast vonden? Alsof hij er niet veel zin in had.

3 likes

Ik ben ook geweest, maar ik vond het wel echt heel leuk! Had vloerplaatsen, stond een beetje van achter, goeie sfeer en iedereen was enthousiast met elkaar aan het dansen.

5 likes

Ik was er dus bij de opening avond en ja toen was Harry wel beetje gespannen en nerveus maar ik zie video’s voor bij komen van alle andere avonden en ik heb toch de indruk dat hij er nu meer relaxter en comfortabeler is na mate de concertreeks vordert . Vooral show 4 en 5 waren echt geweldig .Ik ga zelf nog naar de laatste show in Nederland.

6 likes

Waar had je de auto geparkeerd? En had je dat van te voren gereserveerd?

Ik stond in p27, heb ik vooraf via Parkbee gereserveerd. Heb er niet per se op gelet (wat wel handig is), maar de parkeergarage zat ook precies aan de goede kant voor mij vanaf de Arena gezien omdat ik ingang M moest hebben. Hoefde er dus niet helemaal omheen te lopen.

1 like