Concertentopic

Ik ga vandaag, zit solo in 120. Vanaaf mogen er ook zachte flesjes water mee van 0,5l zonder dop i.v.m. de hitte vandaag. Hoop dat Harry ook dit keer niet de verschrikkelijke stropdas draagt haha.

En ik ben benieuwd of ik thuiskom vannacht met OV, neem voor de zekerheid medicatie mee voor als ik de nacht moet doorhalen. :joy:

2 likes

Ik mocht trouwens ook gewoon mijn HEMA ventilatortje mee vorige x Arena, en dat vind ik ook wel echt een tip haha.

1 like

Wat jammer dat Harry weer die stropdas draagt :rofl:ik kijk naar een live stream op youtube.

4 likes

Haha ik wou het ook net zeggen, kwam een live op TikTok tegen. Snap niet dat hij zn garderobe niet ff aan de kant schuift en gewoon een shirt aan doet ofzo met dit weer.

5 likes

Mensen die bij Harry waren en zitplekken hadden: welke vakken raden jullie aan om het goed te kunnen zien?

Ik stond vrijdag in GA right (VIP) naast het podium, vond de show heel goed maar heb echt weinig van Harry gezien omdat hij helaas bijna niet op het stuk van het podium kwam waar wij bij stonden. Als hij aan de andere kant stond was hij ook echt niet zichtbaar helaas, alleen al door het aantal mensen dat heel hoog met hun mobiel in de lucht stond te filmen. Dat was wel balen van toch een duur kaartje. Maar heb het wel leuk gehad en ik denk erover om vrijdag weer te gaan maar dan met zitplekken

2 likes

Dit is vanaf vak 121 en dat vond ik fantastisch!

5 likes

Ik zat in 123 en was heel blij met het zicht.

1 like

Ik had vak 409, bovenste rij en zelfs dat was dikke prima haha, kon hem overal zien alleen was hij soms wel erg klein :yum: als ik nu nogmaals zou gaan zou ik kaartjes voor 107-103 of 120-122 (of de ring daarboven) halen zodat ik het podium van de voorkant zou zien ipv zijkant. Veel verder naar achter dan dat zou ik niet gaan omdat je dan weer zo’n licht en geluidsmast in je zicht kan hebben staan.

3 likes

Ik zat in 127. Vind het altijd chill om recht van voren te kijken. Ik denk vanaf deze kant dat een ring hoger misschien nog wel chiller (en sowieso goedkoper) is

3 likes

Ik zat in 420, rij 7 en dat was echt top!

3 likes

Ik zat in vak 108 zeer tevreden met het zicht. Je zag alleen niet de gehele band

1 like

120 rij 26! Geen enkele blokkade, en met het warme weer fijn dat de bar daar bovenin zit.

IMG_2982

Ik zit weer in de trein naar huis. Heb As it Was geskipt en kon direct doorlopen! :raised_hands:t3: 4 juni weer, dan sta ik GA front left.

5 likes

Vond ik ook! En wat ik echt heel jammer vond ook waren van die harde cuts tussen de liedjes door, dan was het soms gewoon even zwart en een tijd niets terwijl je zeker in deze tijd daar zooo iets leuks kan maken met videos/beeldschermen oid

Ik ben geen echte fan hoor dus misschien ligt het daar ook aan, maar hij is ook echt een beetje awkward? die gesprekken met fans tussendoor vond ik echt vrij cringe

1 like

https://youtube.com/shorts/SusUTwA2l3Y?si=cxv2IL2CjQBGtS6u ik vind dit niet cringe eerder lief

4 likes

Ja dit is echt heel lief. Dat hij dat bordje überhaupt ziet en het dan ook echt doet. Dat meisje had gisteravond misschien wel de avond van haar leven omdat ze even zijn aandacht had.
En hij doet ook soms gender reveals of helpt mensen met hun huwelijksaanzoek tijdens zijn shows. Kan misschien een beetje cringe zijn maar is voor die fans toch hartstikke leuk en speciaal. Vind dat beter dan een concert waar een artiest alleen maar liedjes zingt en weinig interactie heeft met het publiek

12 likes

Ik zat rij 25 vak 120, echt geweldige plek en mega genoten!

7 likes

Mocht er nog iemand naar Dermot Kennedy willen vanavond.
https://www.fansale.nl/tickets/all/dermot-kennedy/570793/20948848?offerId=10756861

Mijn hond heeft hartfalen en met deze warmte gaat het helaas heel slecht met hem :frowning: Dus ik wil hem niet brengen naar de oppas.

Ik vraag me af of @California dit soort dingen bedoelt. Dit is inderdaad heel lief, maar niet onderdeel van de show.
Toen ik er was, ging ie een enorm lang gesprek houden met een meid die een bordje met ‘should i call my ex?’ had en echt ellenlange verhalen aan hem vertelde die niemand anders kon horen en waar hij ook niet heel vermakelijk op in ging. Ik vond dat vooral heel saai, maar ook een beetje cringe, omdat het gewoon niet zo boeiend was.

5 likes

Is er nog iemand die 9 juni naar Zach Bryan in Philips Stadion wil? Mijn man heeft kaarten maar we kunnen niet, het zijn tweede ring plaatsen dus willen we ze verkopen

1 like

Ik snap dat je dat kan vinden, maar dat doet hij altijd, is wel echt hoe zijn concerten zijn zegmaar.

1 like