Concertentopic

Brussel is dichtbij :joy:

Misschien een tip maar als je je inschrijft voor de LIFAD fan club van Rammstein (kost 25 euro) gaan er een beperkt (volgens de nieuwsbrief) aantal kaarten dinsdag in de voorverkoop. Wel maar 2 kaarten per lid. Ik twijfel nu tussen Groningen of Berlijn want keer in het Olympisch Stadion lijkt me ook wel geweldig.

1 like

Het is zo jammer dat Harry Styles in de Arena is met dat slechte geluid. Weet iemand hoe het geluid bij Werchter is?

1 like

Werchter is een wei dus je hebt (normaal gezien) gewoon een podium en dan langs beide kanten mega speakers. Ik vind het moeilijk te vergelijken met een zaal. Ik heb wel alleen festivals op Werchter gedaan, nog nooit echt 1 artiest. Ik vind het geluid altijd wel oke.

1 like

Dan is het geluid sowieso beter dan in de arena!

2 likes

Ik ga morgen alsnog proberen voor pit tickets voor Harry :smiling_face_with_tear:

EDIT: the 1975 komt waarschijnlijk naar Nederland in februari/maart! :star_struck:

3 likes

Heb je nog de presale link ?

1 like

Maar als je vergelijk met de Arena ligt de lat ook wel laag natuurlijk

2 likes

https://www.ticketmaster.nl/harry-styles-johan-cruijff-arena-amsterdam-tickets/venueartist/107/984352?CL_ORIGIN=HARRYSHOUSE

Ik heb ook GA front tickets voor avond 1 :star_struck: Degene met wie ik ging kreeg meteen plek 38, heb nog nooit gehoord van -5000 haha

Thanks voor het delen!

Maar ben afgehaakt bij een stoel voor 90,- helemaal boven in de arena.

Zon enorme fan ben ik dus blijkbaar niet.

Ik ben zo blij, ga samen met mijn vriend naar Phoenix in de Ancienne Belgique. Gekregen voor mijn verjaardag. Hun concerten zijn altijd een feestje, dus kijk er al enorrrrm naar uit!

10 likes

Leuk! Ik twijfel nog steeds om een kaartje te kopen voor in Amsterdam

1 like

Wat een prijzen gek!

1 like

Doen! Heb ze 2x eerder live gezien en vind het echt onwijs leuke optredens :dancer:

3 likes

Staanplaatsen waren in Nijmegen ook zo duur.

1 like

Niet te doen toch…het is in m’n “achtertuin” maar dit laat ik wel schieten :smiling_face_with_tear:

1 like

Nee toch? Ik meen me te herinneren dat het iets van 75 of 80 euro was? (Had ze al bijna 3 jaar hoor, dus ik kan het mis hebben)

2 likes

Ik dacht echt €92😂

1 like

Ik kan het ook niet meer nakijken want ik heb in de tussentijd een ander rekeningnummer

2 likes

Kaartje voor Harry is binnennnnn :dancer::dancer:

10 likes