Concertentopic

Thanks voor het delen!

Maar ben afgehaakt bij een stoel voor 90,- helemaal boven in de arena.

Zon enorme fan ben ik dus blijkbaar niet.

Ik ben zo blij, ga samen met mijn vriend naar Phoenix in de Ancienne Belgique. Gekregen voor mijn verjaardag. Hun concerten zijn altijd een feestje, dus kijk er al enorrrrm naar uit!

10 likes

Leuk! Ik twijfel nog steeds om een kaartje te kopen voor in Amsterdam

1 like

Wat een prijzen gek!

1 like

Doen! Heb ze 2x eerder live gezien en vind het echt onwijs leuke optredens :dancer:

3 likes

Staanplaatsen waren in Nijmegen ook zo duur.

1 like

Niet te doen toch…het is in m’n “achtertuin” maar dit laat ik wel schieten :smiling_face_with_tear:

1 like

Nee toch? Ik meen me te herinneren dat het iets van 75 of 80 euro was? (Had ze al bijna 3 jaar hoor, dus ik kan het mis hebben)

2 likes

Ik dacht echt €92😂

1 like

Ik kan het ook niet meer nakijken want ik heb in de tussentijd een ander rekeningnummer

2 likes

Kaartje voor Harry is binnennnnn :dancer::dancer:

10 likes

Heb nog 78180220 mensen voor me :frowning:

1 like

Jaaa bij mij ook! Zin in

3 likes

Ik ga dit weekend naar het Taylor Hawkins tribute concert van de Foo Fighters in Wembley. Ik ben daar nog nooit geweest, maar het ziet er allemaal heeeeel massaal uit. Hoe is het daar met naar binnenkomen en weer weg gaan? Is het schuifelen voor de metro bijvoorbeeld? Concert eindigt al voor 20.00 uur, dus ik maak me niet zo druk om een lange reis, maar ben wel benieuwd of het logistiek een beetje te doen is daar.

6 likes

Ik ook :star_struck::star_struck:

2 likes

Aah balen! Is het wel gelukt inmiddels?

Ik heb ook een ticket voor Harry! Ik had besloten niet te gaan maar plots stuurde een vriendin dat ze een ticket had. Dan in paniek toch maar een ticket gekocht :partying_face:

2 likes

Ik heb geen idee. Maar heeeeel gaaf dat je gaat! Ben wel een beetje jaloers :relieved:. Have fun!

Nee helaas. 10.00 direct in de rij, maar om 11.05 het bericht: geen kaarten meer :frowning:

2 likes

Aah wat balen :sob:

3 likes