Concertentopic

Dit gaat een beetje in een rondje, maar dat doet dan toch niks af aan dat mensen dat cringe of awkward vinden en dat minder vonden aan het concert, ook al doet ie dat altijd?

Ja precies dit! Ik vind hem ook gewoon niet zo charismatisch, maar ik jaag nu waarschijnlijk de echte fans tegen me in het harnas haha.

2 likes

Zijn er mensen al naar Suzan&Freek geweest en zijn er ervaringen met OV of parkeren?
Ik ben totaal niet bekend daar maar lees overal dat het chaos is qua verkeer en drukte.
Er staat dat je ook een gewone bus kunt nemen vanaf CS maar die bussen moeten toch uitpuilen van de mensen zou ik denken?

Ik ben zo blij!!! Ik wilde graag nog een keer naar hs en nu heeft mn zusje (ook fan en al geweest) via haar werk goedkoop tickets kunnen kopen voor in 1 van de middelste vakken :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

9 likes

Ik heb voor de liefhebber nog twee kaartjes te koop voor harry styles. Morgen avond vak 401 rij 16 stoel 379 en 380 . 70,- per stuk :slight_smile:

De vorige keer dat ik naar gelredome ging, heb ik een ov fiets genomen. Was heel chill, wel een stukje fietsen, maar geen gezeik met bussen

1 like

Ik ben maandag geweest. Bussen waren supergoed geregeld, staan duidelijk aangegeven net borden. Je loopt dan eerst langs een stuk waar je een retour kan kopen voor 5,90 en dan wordt je doorgeleid naar speciale bussen. Er stonden er echt heel veel klaar en als ie vol was ging hij, en vol was niet propvol. En iedereen had al kaartje gekocht dus verliep heel rustig. Terug staan ze ook weer met allerlei mensen het in goeie banen te leiden bij opstappen en stonden ook weer veel bussen klaar. Ik ben wel iets eerder weggegaan.

Er zijn ook twee parkeerplaatsen waar je binnen 30 minuten naartoe loopt, daar is geen pendelbus nodig. Was prima

2 likes

Dank voor jullie reacties! Heb zojuist kaart voor P9 gekocht en dan lopen (vind half uurtje lopen niet zo erg)

Daar sta ik ook het liefst, je rijdt vanuit daar ook zo weg meestal.

Mogen inmiddels weg voor 50,- ps

2 likes

Heb je ze nog?

1 like

Ik ook via het werk!! Ook voor 4 juni? Wij staan in circle :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaaa! Wij in square!

1 like

Via Tickets for Good ook?

Ik had eerst geen mail gehad dus dacht dat ik niet ingeloot was, maar zie nu opeens dat ik ze alsnog kan bestellen? Wel mail van gisteren dus weet niet of t inmiddels wel op is, maar zo niet even kijken of ik iemand kan vinden die mee wil :sweat_smile:

1 like

Ja! Volgens mij kon je tot as maandag nog kaartjes bestellen zolang er nog waren.

1 like

Hele dag gewerkt. Excuus! Ze zijn inmiddels verkocht

1 like

Ja het is gelukt! Zo chill die site haha

2 likes

Ik was gisteren bij Harry Styles en vond het echt geweldig. Maar waarom kunnen zoveel mensen zich niet gedragen? Fotoshoots houden in de rijen en trappen terwijl mensen weg willen n t concert. Stil gaan staan bovenaan de trappen om een vestje aan te trekken terwijl er honderden mensen achter ze staan die ook die trappen op moeten. Gewoon opeens stil gaan staan in de menigte. Opeens besluiten dat je toch moet plassen en je weer de trappen omhoog gaat betreden terwijl daar duizenden mensen lopen om t concert te verlaten
Why??

1 like

Ga vrijdag naar Harry! Wou eerst niet gaan, maar een collega kreeg gratis kaarten omdat ze had geklaagd over de brug die haar zicht belemmerde bij avond 1 en haar vriend had wel weer genoeg Harry gezien.

12 likes