Iemand die naar Five gaat of wil gaan in Juli? Ik heb twee kaarten gekocht maar mijn beste is op vakantie en verder ken ik niet echt iemand die het zelfde enthousiasme voor hun heeft ![]()
Omg! Jullie geven mij zoveel goede tips hier
Omg, ik ben nog op mijn 11e ofzo naar hun concert geweest. Was mijn eerste concert volgens mij! Ik heb nog de ketting uit de fanshop haha. Wist niet dat ze hier kwamen ![]()
Ik heb ze ooit jaren geleden gezien op een 90’a festival maar toen waren ze maar met zijn drieën ![]()
Heb nog wel een tshirt, rugzak, sleutelhanger en kussen ![]()
Five, als in boyvand 5ive? ![]()
Ja ![]()
Ik ga weer naar Nothing But Thieves, beide datums in Amsterdam ![]()
Ik wil ook zo graag
Ik ga morgen voor de tweede keer naar Harry toe. Had 1x uiteindelijk ook prima gevonden, morgen sta ik GA front left. Heb ook helemaal geen zin in gedoe met de trein halen weer aan het einde. ![]()
Maar waarom ga je dan? ![]()
Ik heb wel zin in het concert, maar niet het gedoe erom heen. ![]()
Harry was zooo leuk, ben een paar keer geweest en gisteren was de laatste ![]()
Ik zat helemaal klaar voor de wachtrij van Nothing but Thieves, maar er waren maar 3 mensen voor me haha. Nou, tickets in the pocket!
wooow lucky you! ik zit nog in de queue maar ik ben bang dat ik mis ga grijpen
edit; welp, uitverkocht. Dat gaat een uur of twee refreshen worden of ticketswap
editedit; lol wat een rollercoaster. Heb kaartjes bemachtigd voor de vrijdag! (Na heel veel refreshen)
Leuk, had je een sta of zitplek? Ik ga vanavond! Zin in ![]()
Jaaa gisteren was ook weer zo leuk!!! Wij stonden ook super goed waar hij de hele tijd dansjes deed en even stil ging staan. Ik blijf staplekken gewoon het leukste vinden! Mijn zusje gaat vanavond weer en ik ben gewoon een beetje jaloers!!!
Pfffff ik ben zooo blij dat ik dit heb meegemaakt!
Zijn er Phoebe Bridgers fans hier? Ze heeft net haar tour bekend gemaakt, ik hoop kaartjes te scoren maar ik ga sowieso wel via resale als het niet lukt.
Ik zie dat ze ook naar Nederland komt!
Ohh bedankt voor de tip, anders had ik dit gemist! Ik ga proberen om in Amsterdam te gaan.
Kan slecht inschatten hoe populair zij hier is en of het hard zal gaan.
Ik had ook heeeel goede staplekken! Heb 1x gezeten tijdens Harry, maar vond ik idd niet zo leuk… staan is the place to be!!
Harry was weer geweldig gisterenavond. Ik vond grappig bij de surprise song er waren meiden schreeuwen Kiwi en hij zong cherry maar vergeet hij even de tekst moest opnieuw .