Kan iemand mij vertellen waarom er hele groepen mensen op de grond gaan liggen tijdens het concert van Harry Styles?! ![]()
Voor de
belevenis ![]()
Ik was donderdag naar Harry maar vond er eigenlijk niet zo veel aan om eerlijk te zijn. De sfeer onderling vond ik ook echt best ongezellig, echt alsof niemand zin had in contact met anderen, ik werd er haast somber van
Verder vond ik de visuals wel echt heel gaaf moet ik eerlijk zeggen, maar vond het echt ook theatraal dat iedereen ging liggen etc. Toen ik 3 jaar terug bij zijn concert was vond ik het veel meer een belevenis.
Gaat er iemand naar Ye? Of is iemand geweest?
Kleine kans dat hier iemand openlijk voor uit komt op dit forum haha
En terecht. Ik zag dat Derek Otte, die ik hoog had zitten, er was ![]()
Jamie Li was er ook samen met haar kinderen. Leuk gezinsuitješ±
Ja maar zijn we nog verbaasd over haar? Ik niet.
Ik vind het echt kut wat voor persoon hij is (geworden) want hij is echt een van de top artiesten/rappers en producers. Zo zonde
āāā-
In nader nieuws, Jay Z heeft 10/09/2026 een concert in stade de France. Kan mijn portefeuille dan nooit ademhalen? Bon, mocht iemand een link hebben van de Mastercard presale, dan wil ik die wel.
Ik had het hier laatst nog met iemand over in een koffiebar. Ye is echt wel ƩƩn van de (dan wel de) grootste talenten en ook wel echt een visionair wat betreft hiphop. Iedereen aan de top is natuurlijk een beetje kut, maar dat je zo kut bent dat ik eigenlijk je muziek niet kan luisteren of naar je concert kan gaan maakt me extra boos haha.
Zelfde met R.Kelly, when a womans fed up bijv, Space Jam alles (nou ja alles, dat in the closet gedoe mis ik niet), en samenwerkingen met Diddy.
Ja ik was de afgelopen dagen echt woedend en elke keer als ik hem zie dan wil ik hem kapot slaan. Ā« Why would you do that to us? Ā»
Als ik r Kelly op de radio hoor dan zet ik het niet af, luister ik op laag volume en denk ik aan de herinneringen die ik heb aan zijn muziek. Ik probeer me dan wijs te maken dat het beter is dan het zelf op zetten
Volgens mij gaat het geld (itt bij Ye en Diddy bijv) van zijn muziek nu ook naar de slachtoffers, dus dat is iig een schrale troost.
Ik ga vrijdag Shania Twain (eindelijk) live zien en ze heeft haar setlist al op insta gezet en het zijn zoveel leuke liedjes!! Ik mis alleen honey iām home en no one needs to know. Zoveel zin in! ![]()
Ja ik ben geweest de 1e avond. Beste concert waar ik ooit ben geweest, was erg goed!
En Harry in het naprogramma? ![]()
Ik hoop voor haar dat er dan al veel mensen zijn en ze dit ook laten horen. Bij Robyn leek het alsof mensen haar niet eens zagen of hoorden haha.
Ja precies hahaha. Leuke extra. Ik hoop dat ze net als op Coachella iets samen gaan zingen maar denk het niet.
Juli wordt zoān goede maand voor mij. Eerst Robyn zien (gewoon haar eigen stadium show niet bij Harry haha) dan eindelijk the XX, staat al 10 jaar bovenaan mijn wensenlijstje, little Simz en voor de tweede keer dit jaar FATM, maar dan een festival show.
Ik heb twee tickets voor de Two Door Cinema Club op 31 januari in 013, maar ik heb de dag erna een groot event van werk (totaal niet bij stilgestaan), dus ik kan helemaal niet. Is er iemand die ze van me zou willen overnemen?
Verder ook een vraagje aan de Belgen hier, wat zijn toffe concertzalen in Antwerpen? Ik ben altijd geabonneerd op een paar nieuwsbrieven om op de hoogte te blijven van nieuwe concerten, dus ik ben even benieuwd welke ik in Antwerpen in de gaten moet houden.
De Roma!! Ik verkies de Roma boven heel veel zalen in Nederland. Alleen lāAncienne in Brussel is nog beter.