Concertentopic

Trix en Kavka

1 like

Ik ga zaterdag naar Kraantje Pappie en ik heb daar echt zin in haha

10 likes

Phoebe Bridgers tickets zijn binnen! Ik kon alleen niet zelf mijn zitplaatsen kiezen en dat vind ik altijd zo irritant.

4 likes

zooo wat leuk. waar is het? ben beieuwd hoe grote zaal hij volkrijgt, ik vind hem zelf ook top maar je hoort niet meer zoveel van hem dus daarom

2 likes

dat had ik ook gehoord dat de opbrengsten van rkelly naar zijn slachtoffers gaat. daarom had ik het ook van mute gehaald op spotify

2 likes

Nou dan ga je dit helemaal top vinden!
Het is in Stadspark, Groningen. Vanavond treedt Snow Patrol op dezelfde locatie op. 1 juli Mumford & Sons.
Er kunnen 25.000 mensen bij Kraantje komen. Het is niet uitverkocht geloof ik. Het is zijn grootste concert (qua locatie) ooit.

Ik kom uit Groningen, heb hem in de kleinste zaaltjes hier met 100 man zien optreden dus ga vooral heen voor de support. Vind hem een heel sympathiek persoon en ik vind het onwijs gaaf voor hem dat hij in Stadspark optreedt.

Er zijn staanplaatsen en drie tribunes. Ik heb zitplaatsen want zwanger en kan niet lang staan dus dat is top.
Snelle en Chef’s Special zijn voorprogramma’s (wat ik allebei niet boeiend vind) en er komen gast artiesten. Er zijn ook wat eettentjes etc.

In Stadspark worden de laatste jaren veel grote evenementen/concerten gehouden en dat vind ik echt fantastisch. Groningen komt steeds meer (naast de techno scene) op de kaart :green_heart:
Kortom: ik ben écht enthousiast

8 likes

whahah dit klinkt echt geweldig. ben jij kraantje pappie?? :wink: neeee klinkt heel ergg leuk zo en dat je al zo vaak geweest bent. groningen is wel echt verrrr (zeeland hiero) dus ik wens j veel plezier!! geniett!

3 likes

Hahaha, I wish dat ik z’n vriendin was :stuck_out_tongue_winking_eye: Toch @Cam ?

1 like

Is @Cam zijn vriendin?!

Hahaha girl I wish @DikkeKip :joy::joy: Ik heb echt een zieke crush op hem. Zijn concerten zijn echt een groot feest!

3 likes

Vanavond snow patrol Ă©n white lies đŸ„č

1 like

Ik twijfel om misschien 1 juli in mijn eentje naar Mumford&Sons te gaan. Het is alleen zo onhandig dat het ‘helemaal’ in Groningen is, echt een eind reizen voor mij haha. Toch gezelliger met iemand, maar ik wil zelf ook wel graag gaan. Heb ze nu twee keer live gezien en zooo gaaf altijd. Vind hun nieuwe album echt top. Er staan zat tickets op Ticketswap zie ik.

3 likes

Hoezo niet dan?

Het is mij net ook gelukt om Phoebe Bridgers tickets te krijgen. Via de presale kon ik niet de plaatsen krijgen die ik wilde dus vanochtend nog een keer geprobeerd via de general sale. Ik was zowaar nummer 9 in de rij?!! En het is gelukt om 2 pit tickets te krijgen voor de Halloween show.

Super veel zin in! :ghost:

2 likes

Die optie stond uit bij Eventim. Je kunt dan wel kiezen qua rang en dan per rang regular of best seats. Dan krijg je de beste plaatsen toegewezen die nog verkrijgbaar zijn :woman_shrugging: Vind ik niet bepaald transparant.

1 like

Oh wat kut, daar zou ik echt niet blij mee zijn!

1 like

Ik heb dat zelf wel vaker gehad. Na een paar dagen zetten ze dan de mogelijkheid om zelf een stoel te kiezen aan.

4 likes

Ik ga ook! Ik vind het ook altijd 1 groot feest met hem, dus heb er heel veel zin in!

1 like

Waash wat leuk! Heb je zit op staan plaatsen?
Veel plezier! Hopelijk blijft het droog :sun_with_face:

Let wel op dat die kaartjes alleen per set verkocht worden! Dus als er zes kaarten op ticketswap staan moet je ze alle zes kopen!

Ik was gisteren bij Snow Patrol! Vond het echt verrassend leuk. Goede sfeer in het publiek ook!

En twijfel nu om vanavond alsnog naar Kraantje pappie te gaan hahah

1 like

IMG_5502

8 likes