Zo leuk Kraantje Pappie!
Het is dat ik geen oppas heb (oh en morgenochtend op vakantie ga) anders had ik zeker nog overwogen om vnv naar Groningen te gaan.
Zo leuk Kraantje Pappie!
Het is dat ik geen oppas heb (oh en morgenochtend op vakantie ga) anders had ik zeker nog overwogen om vnv naar Groningen te gaan.
Staanplaatsen!
Ik ga voor het eerst in 7 jaar samen met mn partner, zonder kinderen een nachtje weg haha. Dus wij hebben er dubbel zin in! ![]()
Ik heb voor volgend jaar een kaartje Guus Meeuwis in ahoy gekocht. Nog nooit naar zijn concerten geweest. Ben heel benieuwd. Verder komende tijd ook veel andere concerten. Nog meer mensen die naar Bruno Mars, Five, The weeknd, gaan?
Voor later dit jaar ook nog racoon, direct, the script, westlife, niall horan, son mieux staan. Volgens mij heb ik een probleem met naar concertan gaan ![]()
Ik wil zo graag naar Olivia Dean morgen, maar er zijn bijna 40.000 mensen die een ticket zoeken op ticketswap, onbegonnen zaak denk ik
Ja ik probeer het ook, maar echt een kansloze onderneming.
Zit erover te denken om donderdag naar The All American Rejects te gaan in Tilburg. Vind 013 een chille zaal en het is nog niet uitverkocht, wat betekent dat de tickets in de resale goedkoper zijn. Het is alleen een uur heen en een uur terug rijden en het is echt al 20 jaar geleden dat ik zo fan was ![]()
Als je een behoorlijke fan was, zou ik echt gaan! Denk aan je puberzelf, die zou helemaal cray worden als ze eens wist dat je daarheen zou kunnen gaan en twijfelde ;).
Ik vind concerten een beetje gelijkend aan sporten in dat opzicht, soms vantevoren even geen zin meer (moe, reizen enz.) maar nog nooit spijt gehad dat ik gegaan ben.
Ja doen! Ik was vrijdag bij k-otic in Utrecht en het was echt heel leuk.
Gaat er iemand naar Alanis Morissette?
Hoe vond je het? Ik vond het echt super gaaf! En wat een geluk met het weer!
Ik twijfel nog, ben bang dat het erg massaal is en dan in de open lucht. Dat je er te weinig van meekrijgt? Reisafstand is voor mij ook behoorlijk. Maar ik vind alanis wel echt geweldig, en dan ook nog ks choice in het voorprogramma
ga jij wel?
Ik zat eraan te denken om te gaan omdat ze zoo mooi kan zingen
Jaaaa was weer echt een groot feest!
Ik had tribune C plekken maar het was mega koud daar. En heel doods qua publiek.
Gelukkig konden we met de plekken van ons ook op het veld staan. Dus toen uiteindelijk na drie nummers oid van Kraan naar beneden gegaan
Leuk ook alle gast artiesten! Ik had ze allemaal vooraf goed geraden en had een weddenschap op gedaan. Heb een frikandel verdiend. Dubbel feest ![]()
Zo massaal is het daar niet toch? Ik vind het wel cool dat ze in het Zuiderparktheater gaat optreden juist omdat het niet zo mega groot is. Ik vind dat echt wel een toffe plek!
Ik zou daar ook wel naartoe willen, maar ik vind de kaartjes toch echt te duur.
Vanavond ga ik ook naar het Zuiderparktheater. Een vriendin van me moet daar draaien bij 10CC en mocht nog mensen op de gastenlijst zetten. Dus ik ga straks waarschijnlijk tussen alle boomer mannen naar 10CC, wel zin in!
Zo leuk! Iām not in love lijkt me geweldig live, gegarandeerd huilen haha
Hahah jaaa!
Het grappige van 10CC is dat ik heel veel nummers ken, maar nooit heb geweten dat het allemaal hun nummers zijn net als āIām not in loveā.
Ik wil wel graag. Mijn vader is fan en ben met hen aantal jaar geleden ook gegaan. Was echt heel leuk! Alleen wil ik liever geen staanplaatsen bij een concert en open lucht in nederland⦠Ik woon wel vlakbij Den Haag dus kan eventueel de dag van te voren nog beslissen.
Jaaa ik ga ook naar Bruno en Five! Heel veel zin in. Five is enorm pubersentiment. Vond het wel gek dat er alleen zitplekken zijn in die show, je wil toch dansen? Helemaal bij nummers als Got the feelin haha.
Ja fife is voor mij ook echt sentiment. Ik weet nog dat ik in de brugklas toen ik12 was niet naar t concert mocht van mijn ouders. Mijn vriendinnen mochten wel. Ben toen wel meegegaan naar t kopen van de kaartjes ( moest toen nog op het postkantoor). Dus dit is nu mijn herkansing
Nog meer mensen die tickets voor Muse gaan proberen te scoren? Ik ga het zo proberen als verjaardagscadeau voor mijn vader.
Omg heb dat helemaal gemist! Heb je een pre sale linkje vanuit mojo of is het al de officiƫle verkoop?
Edit: andere pre sale denk ik? Zo te zien is mojo vanaf morgen pre sale