Ik wil heel graag gaan maar ben 2 weken voor de show uitgerekend dus dat gaat hem niet worden. Ga nu voor mijn vriend proberen.
@FrozenFlame vandaag is album presale en mastercard presale.
Ik wil heel graag gaan maar ben 2 weken voor de show uitgerekend dus dat gaat hem niet worden. Ga nu voor mijn vriend proberen.
@FrozenFlame vandaag is album presale en mastercard presale.
Ik heb een presale code omdat ik het album gekocht heb, reguliere verkoop is vrijdag. Weet eigenlijk niet of er ook andere presale mogelijkheden zijn.
En het gaat lukken! Sta op plek 561
Hier ook gelukt
. 4 kaartjes voor de maandag.
Ik voor de zondag! Ga elk jaar met mijn vader naar een concert en hij wou dit heel graag, dus helemaal leuk.
Ga ook samen met mijn zusje naar Olivia Rodrigo. Nu nog iets vinden om met mijn moeder heen te gaan haha
Ik ga volgende week naar de 4nonblondes, heel benieuwd!
Ik hoop morgenochtend nog kaartjes te scoren voor Muse via de Mojo presaleā¦
Hebben jullie de presale mail van mojo gehad? Ik had me ingeschreven en die komt normaal dan om 19.00 uur ook, maar heb niks.
Ja op mn gmail heb ik m gekregen. Ik merk wel dat ie op mn hotmail vaak veel later komt(of soms zelfs niet en dan moet ik weer op opnieuw aanmelden)
Ja binnen, ook gmail.
Gelukt! Heb kaartjes voor Muse op de maandag!
Ik ben jaren terug (wow alweer 11 jaar geleden
) naar de Drones tour van Muse in de Ziggo Dome geweest. En met Nothing but Thieves als relatief klein bandje in voorprogramma.
Dat was zo vet, stonden toen ook heel dicht op podium. Helaas zag ik nu alleen nog vip staanplaatsen voor iets te hoge prijzenā¦
Oeps, helemaal vergeten om me in te schrijven voor een presale ban Muse. Zouden er morgen nog veel kaarten zijn, denken jullie?
Als je mastercard hebt, kan je via priceless een presale openen.
lol ik kom nu achter dit topic dus ik zat voor niks de hele tijd over concerten te praten in wjekw. zijn er meer mensen hier naar doja cat of fka twigs geweest? ben benieuwd hoe jullie allebei vonden
(haha omg dit klinkt echt als zoān post van āhoi ik lurk al heel lang maar ik heb nu eindelijk een account gemaakt!ā)
Hebben mensen hier tips voor parkeren bij Gelredome? Las hier iets over P9 maar daar zie ik op Ticketmaster ook niks voor. Vind een halfuurtje lopen ook prima maar vind het niks om sneaky in die wijk te gaan staan.
Kwam er pas veel te laat achter dat ik gewoon echt niet thuis kom met OV dus moet wel met de auto ineens š«
Collega die daar in de buurt woont tipte de parkeerplaats van de Decathlon. Stukje lopen, maar wel altijd plek.
Met de concerten van Suzan en Freek zijn er flink boetes uitgedeeld aan de mensen die parkeerden bij Decathlon. Je mag daar alleen parkeren als de winkel open is. Dus ik zou daar niet zomaar gaan parkeren tijdens een concert.
Ik vind dit zo bizar. Hier in de wijk is ook parkeergebrek maar alle supermarkten hebben een parkeerplaats die ze savonds op slot doen. Want er zou mar iemand gebruik maken van je faciliteiten zonder dat je er iets aan over houdt.
Oh wow nog een reden om gewoon maar niet naar de Gelredome te gaan. Echt een onmogelijke locatie als je er niet uit de buurt komt zo hee.
Ik ben naar Post Malone geweest in Gelredome en toen we bij Arnhem aan kwamen rijden stonden er eigenlijk al meerdere borden die je kon volgen naar een p&r. Dat hebben we gedaan en dat was prima geregeld. Je kon daar ter plekke betalen.