Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog maar een keer naar het Gelredome ben geweest voor een concert en dat is denk ik al zeker 10 jaar terug. Over die parkeerboetes zag ik toevallig voorbij komen dus daarom dat ik het deelde. Maar het maakt inderdaad wel dat ik niet zo snel zou kiezen voor deze locatie.
Maar is er dan echt geen parkeerplek? Of gewoon geen gratis parkeerplek?
Alle parkeerkaarten zijn met 10 minuten al uitverkocht.
Echt irritant zeg, ik wil dus graag een los kaartje kopen maar dat kan dus inderdaad alleen bij mensen die ook echt maar 1 ticket aanbieden. De eerste losse is 127,- terwijl de goedkoopsten die erop staan 88,- zijn. Beetje jammer. Twijfel om gewoon tot volgende week woensdag te wachten en te kijken of mensen nog omlaag gaan in de prijsā¦
Ze staan goedkoper en per stuk op Ticketmaster zelf in de resale. Die kan ook nog wel eens fijn zijn om in de gaten te houden!
Huh waar baseer je dat op? De parkeerplekken bij Gelredome zelf bedoel je dan?
Ik heb laatst met Suzan&Freek geparkeerd op P9 (Gelderse Poort), dat kun je in de voorverkoop goedkoper krijgen dan ter plaatse. Vanaf daar is het ongeveer 25min lopen naar Gelredome en vond ik heel goed te doen! Maar die parkeertickets zijn gewoon ruim verkrijgbaar.
Nee voor Bad Bunny morgen.
Parkeren op winkelcentrum Presikhaaf en vanaf daar de stadsbus nemen?
Bad Bunny was geweldig! Veel plezier aan degene die vanavond nog gaanšš»
Nog een update met parkeren, ik kwam half 8 pas bij Gelderse Poort parking aan en dan kan je on the spot een parkeerkaartje kopen. Dus allemaal prima geregeld, wel stukkie lopen maarja.
Ik was gisteren naar The Opposites en het was echt zo vet! Iedereen rapte mee en de hele zal ging los. Aan het einde was het helemaal dampig haha, zo warm was het. Ik wilde ook merch kopen, maar wat ik wilde was al aan het begin van de show uitverkocht. Het was echt een energieke show! Aanrader!
Iemand tips voor parkeren bij stadspark Groningen? Alle parkeerplaatsen op loopafstand zijn uitverkocht. Ik wilde eigenlijk met de trein maar ik red de laatste trein terug niet, tenzij ik 30 min eerder weg ga maar dat vind ik echt heel zonde. Ik zie wel P+R dat je nog met een bus kan, of met een huurfiets - of nog een stuk lopen. Maar ik ga in mijn eentje dus vind het niet super fijn als ik nog ver moet lopen bijv.
Ik vond het ook echt fantastisch! Wat een energie vanaf de eerste minuut. En heel leuke nieuwe nummers!
@kika kan je geen bericht sturen, maar wil jij naar de foo fighters vandaag? Krijg mān kaartje niet verkocht en volgens mij kan ik het via de eventim app ook overzetten op een andere naam. Liever dat iemand überhaupt gaat dan dat het verloren gaat (of anders iemand die je kent, kan ook)
Meestal kun je bij p+r hoogkerk/vd valk wel parkeren als je op tijd bent. Vanaf daar gaan bij de meeste concerten wel pendelbussen of veredelde lijnbussen naar stadspark of een halte vlakbij stadspark
Oh wow, wat lief! Ik ben zelf niet zoān fan, maar kan evt. wel even rondvragen. Maar ik zie op Ticketswap wel dat er 419 mensen zoeken en nul beschikbaar zijn. Had je het via daar geprobeerd? Dan krijg je er iig nog iets voor wellicht?
Ik durf dat niet aan via ticketswap, had het gewoon via eventim fansale. Want gepersonaliseerd en ik had zelf nog geen uploadbaar ticket daardoor. Zou me heel lullig voelen als iemand het via ticketswap koopt en niet binnen komt
. IDLES is het anders alleen wel waard als voorprogram ![]()
Als je iemand kent die wil gaan kun je me DMāen als je wil, is 1 ticket voor front of stage 1.
Weet je wat, ik heb geen plannen vanavond, en nog wat overuren, dus kan ook wel eerder stoppen met werken (want het begint al om 16:30u zie ik, Idles om 17:30u), als je het zeker weet wil ik het kaartje wel. Ik stuur je even een DM!
Ik ben gisteren naar Robyn geweest en het was zoooo leuk. Echt een hele goede energie van Robyn en haar band, maar ook van het publiek. Voelde me ook meteen een soort thuiskomen ofzo. Was enkele weken geleden naar K3 Originals en daar voelde ik me echt ontzettend op mn ongemak en ik begon al te twijfelen of ik concerten überhaupt nog leuk vond haha. Maar dit was dus echt een topper!
Oeh leuk, ik ga volgende week naar het Zuiderpark in Den Haag, ben heel benieuwd!
Ja inderdaad, die energie zat heel goed! Ik vind haar ook zo no-nonsense, het hoeft allemaal niet zo perfect en afgelikt en daās echt een verademing! Ik vond de prijs heel goed meevallen trouwens, als je ziet wat sommige artiesten tegenwoordig vragenā¦