Concertentopic

Ben echt aan het genieten in het Stadspark in Groningen haha, leuk weer eens een concert in de buitenlucht. De laatste keer dat ik dat gedaan heb was in 2015 in het Goffertpark in Nijmegen, ook Mumford & Sons trouwens. :nerd_face:

De voorprogramma’s vind ik ook leuk!

Zijn er nog meer van hier nu?

4 likes

Ik neem het terug. Wat een ontzettend vet concert. Idles waren super, en de Foos waren echt zoveel leuker en beter dan ik had verwacht/gedacht. Mij stem is morgen waarschijnlijk weer weg, maar was het helemaal waard. Super-, super-, superbedankt @mikselke ! Als je in de toekomst nog eens in Berlijn belandt neem ik je mee uit eten :heart:

56 likes

omg zo wholesome dit

8 likes

Leuk! Ik wil er graag over praten, maar wil ook niks verklappen. Niet dat er iets mega speculairs is hoor haha, maar ik vind het altijd leuk als ik vooraf niet weet wat er gaat komen. Morgen komt er in ieder geval nieuwe muziek uit!

Ik was net bij het concert van Mumford & Sons en er waren echt zoveel mensen gewoon 2 uur lang aan het praten.

Oh echt? Dat is wel echt super tof!

1 like

Haha ik wilde stiekem al zeggen: foo fighters zijn zo goed dat je het denk ik sowieso vet gaat vinden! Heel leuk, lief dat je ‘t kaartje mocht hebben :heart:

5 likes

3 juli bedoel ik! Ik schreef het iets na middernacht. Maar vrijdag dus nieuwe muziek!

1 like

Echt he. Totaal zin om mensen te slaan. Niet gedaan en extra wild gedanst.

1 like

Sam smith gaat een residency doen in Londen en ik wil zo graag heen! Je kan pre sale toegang krijgen door het nieuwe album op amazon te kopen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik ben alleen bang dat het zonder super moeilijk wordt om tickets te krijgen :frowning:

Vaak is er zo’n regel dat ze je niet mogen verplichten om iets te kopen om een presale code te krijgen. Zo te zien is dat hier ook zo, zie de link bij ‘no purchase necessary’ Amazon.co.uk: Sam Smith Pre-Sale Access LP: CDs & Vinyl

Ik klikte erop terwijl ik ingelogd ben op mn Amazon account en ben nu volgens mij al ingeschreven voor een code :joy: was niet van plan tickets te kopen maar goed haha.

1 like

Wow wat een goede tip ik wist dit niet eens. Ik heb het meteen gedaan.

2 likes

Echt zo aso, was ook zo bij Loyle Carner tijdje terug. Er werd alleen maar gepraat en geblowed om me heen, alsof ik in een kroeg stond. Kon wel janken

En wat een leuk nummer :heart_eyes:

1 like

Wat stom!!! Ik heb dat toen gehad bij Bruce Springsteen! Ik stond naast een groep waarvan 1 jongen met zijn rug naar het podium stond en zijn mond het hele concert niet heeft gehouden!? Hij deed ook steeds een stap naar achteren, dus ik moest de hele tijd opschuiven. Achteraf had ik moeten wisselen, maar ik was alleen en al 2 keer van plek gewisseld. Ik vond dat er ook weinig gedanst werd en er werd veel gerookt en gedronken. Ik vond het helemaal geen leuke ervaring daardoor!

Zo stom
Ik sta graag met ruimte om me heen en in een goede hoek tov het podium, maar je staat echt het best ergens vooraan in de drukte om zo min mogelijk pratende mensen om je heen te hebben
Dan heb je wel weer telefoons in je gezicht (vooral bij artiesten met een groot gedeelte gen z fans) of een lang iemand voor je of een schreeuwend/zingend iemand naast je :upside_down_face: maar toch liever dat dan ongeïnteresseerde mensen waarbij het lijkt of ze niet uit vrije wil daar zijn of het eerder zien als catch up met hun vrienden.

1 like

Ik had met mezelf afgesproken nooit meer naar de arena te gaan voor een concert ivm kutgekuid. Alleen nu ben ik toch overstag gegaan en golden circle tickets gehaald in de hoop dat ik daar het geluid uit versterker ga horen ipv rondzingend gegalm. :crossed_fingers::cowboy_hat_face: pray for me and my money

Bruno Mars? Je gaat zo geen spijt krijgen, het was gisteren echt fantastisch!! Wel een tip om oordopjes te dragen, dan is het geluid een stuk beter.

Jaloers op iedereen die nog gaat de komende dagen, als ik rijk was zou ik elke dag gaan :heart_eyes::heart:. Elke cent waard wat mij betreft.

4 likes

Oordopjes dragen scheelt al enorm qua geluid

Oh nee haha niet bruno mars. Luke combs :cowboy_hat_face:. Oordopjes gaan mee!!

3 likes