Concertentopic

Jaaaa het was top! Voor het eerst dat ik het geluid in de Arena ook prima vond!

2 likes

Ik heb een ticket voor the opposites in Den Haag op vrijdag 10 juli maar kan zelf niet gaan omdat ik ben geopereerd aan een hersentumor :pensive: Is er iemand hier geĆÆnteresseerd, hij staat ook op ticketswap.

Ik was er! En ik heb zoooo genoten. Ik stond in het vak vooraan bij het podium, zo gaaf! Zeker nu ik foto’s zie van hoe ver weg je had kunnen staan en die tribunes enzo. Ik was alleen, en dat is me helemaal prima bevallen. Ik stond naast meerdere aardige mensen en een meneer die ook alleen was, met hem geen woord gewisseld maar af en toe even een glimlachje, was heel gezellig haha. Wel een uur over gedaan om terug te komen naar mijn auto na afloop, maar goed.

3 likes

Ik g zondag. Kan echt niet wachten :heart_eyes:

2 likes

Oh wat jammer, zie achteraf op Instagram wel wat reels waar je inderdaad veel gepraat op de achtergrond hoort. Stond zelf dan blijkbaar wel goed, werd vooral gezellig meegezongen.

Hoop dat je verder wel genoten hebt!

1 like

Aaaaah leuk! :smiling_face_with_three_hearts: Vind de sfeer bij een concert van Mumford eigenlijk altijd heel gemoedelijk en gezellig, echt wel een goed concert om eventueel alleen heen te gaan!

Toen met de presale kreeg ik een foutmelding bij het kopen van de ā€˜front’ tickets, maar niet bij de ā€˜field’ tickets dus die had ik uiteindelijk. Baalde destijds wel een beetje, gezien ik na aankoop wel die andere tickets weer kon aanvinken, maar gelukkig stond ik nog steeds hartstikke prima, beetje aan de zijkant direct bij het hek. Ze renden drie keer vlak voor me langs voorbij.

1 like

Oh ik ga vanavond naar Bruno Mars (zin in!), maar helemaal vergeten parkeerticket te kopen en kan blijkbaar niet meer op de dag zelf online. Iemand een goede hack om toch te kunnen parkeren?

3 likes

Ik had ook geen ticket donderdag, maar er zijn echt genoeg alternatieven in de omgeving. Ik ben in P18 gaan staan bij het ROC. 10 minuten lopen. Kleine garage, dus snel erbij zijn. Voordeel is wel dat je er zo weg bent in al het verkeer.

1 like

Ohh perfect!!

2 likes

Ik ben gister geweest en stond in de ING parkeergarage, die stellen ze open voor evenementen. Heb ik op de dag zelf nog geboekt via https://jca.parkerenarenapoort.nl/.

Duurde wel even om uit te rijden.

Veel plezier!

2 likes

Ik reserveer altijd bij Parkbee aan de Hoogoorddreef 63, ideaal.

1 like

Ik ging eigenlijk zonder verwachtingen naar Bruno Mars, maar holy shit wat een show en wƔt een artiest.

4 likes

Ik weet dat je al bent geweest maar misschien voor anderen: wij hadden met bruno mars in ouderkerk aan de amstel geparkeerd. Na het concert 2 haltes met de bus, en je kan zo wegrijden de snelweg op. Het lijkt meer moeite, maar met Harry Styles stonden we in de ing garage en duurde het echt 30/45 minuten voor we weg waren :joy:

Bruno z’n concert was echt 10/10 :weary:!
Zo genoten, echt elke seconde

10 likes

Same here. T was soooo gaaf! Ik vond het ook leuk om te zien dat t publiek zo uiteenlopend was. En iedereen ging uit zn dak.

1 like

Ik ga naar Frank Boeijen in 2027 :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ga niet supervaak naar concerten dus ik ben geen kenner, maar vergeleken met Harry Styles was dit zo veel beter. En ik beschouw mezelf best als fan van die laatste, maar dit was van een heel ander niveau.

Enige wat ik een beetje gek vond is dat het heel abrupt eindigde na Uptown Funk. Bij andere concerten deed hij daarna nog een nummer dus weet niet waarom het gisteren anders was.

1 like

Hij begin gister later hoorde ik dus moest hij wat liedjes skippen!

Ik was er zaterdag en ook echt genoten. En zo chill dat Anderson Paak er ook was! Toen het Silk Sonic album uitkwam wist ik dat ik er gewoon heen wilde als ze ooit samen zouden touren. Dus heel blij dat het gelukt was qua kaarten.

2 likes

Ah dat is wel zonde ja, maar alsnog vond ik het amazing.

Ben eigenlijk sad dat ik niet meer voorpret gehad heb. :joy:

Ja ik hoorde dat hij later begonnen was door iets medisch op de vloer. Ook kon hij niet langer doorgaan omdat er nog wat anders was die avond.
1 minpuntje vond ik wel de mensen die niet op hun eigen plekken gingen zitten. Ik was er best vroeg dus had mijn eigen plek. Maar ik heb meerdere discussies gezien. Ook mensen die iedere keer op de trappen een theekransje gingen houden. Heb de beveiliging ze meerdere keren zien wegsturen. Waren ook iedere keer dezelfde mensen die meerdere keren weggestuurd moesten worden,

Ik had twee meiden naast me die de heeeele tijd aan het filmen waren. Maar niet Bruno, ze waren alleen maar zichzelf aan het filmen met hoe ze aan het meezingen waren :smiling_face_with_tear:.

Maakt mijn ervaring er niet minder door hoor, meer dat ik mezelf erover verbaasde dat dat is hoe mensen een concert beleven.

3 likes