Concertentopic

Oh ik had er ook eentje voor mij die dat deed haha. Met haar arm wijd naar achteren waarbij ze degene naast mij zowat in zin gezicht sloeg( en ze zat voor mij) :joy:

Vanavond The Opposites! :smiling_face_with_three_hearts: ben heel benieuwd, zie wel beetje op tegen de hitte.

4 likes

Zin in! Ik ben wel echt blij met het weer, als je een kaartje koopt is het maar weer afwachten of het niet keihard gaat regenen die dag. En vanavond is het vast minder heet dan overdag!

2 likes

Jaa zin in! Ben al heel de ochtend Opposites aan het luisteren.

2 likes

Ja dat sowieso, alles beter dan regen!

2 likes

Ik vond het echt fantastisch 🥹 heb een van de laatste maatjes merch met ooievaar kunnen kopen, extra leuk omdat ik zwanger ben nu. Mooi aandenken! Hitte viel me alles mee gelukkig.

3 likes

Het was zo vet! Wat een feestje, echt zo genoten.

Hadden echt top plekken, maar was op een gegeven moment wel klaar met het gebeuk, dus toen maar naar achter gelopen.

4 likes

Ik vond het ook geweldig, een van m’n leukste concerten ooit! Ik stond steeds nét tussen 2 moshpits in, gelukkig want hoef daar echt niet in. Maar wat een feestje en zo leuk dat Adje, Dio, Sef en Wiwa er ook waren! (Al heb ik Wiwa niet gezien haha)

En ik heb wel een crush op Willem ik vind hem echt cute :heart_eyes::grin:

Ik snap alleen nooit waarom artiesten te laat beginnen, gister dus een half uur ze waren al vanaf 12.00 aanwezig?

Maar verder was het top, ov en alles ook goed geregeld.

2 likes

Gisteren bij five. Zooooveel nostalgie haha. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Volgens mij hoorde ik iets gezegd worden dat het kwam omdat nog niet iedereen binnen was. Dan snap ik het ook nog wel.

Ze hadden het ook nog op insta gezet dat het 21.00 zou worden (wel pas om 20.15, haha)

2 likes

Oooh, dat had ik niet meegekregen. Vandaar!
Nee insta enzo kon ik sowieso niet bereiken, wij hadden geen bereik meer.

2 likes

Ik had dit ook niet door?! Zag het pas heel laat haha

2 likes

Haha echt jammer, ik vind hem echt leuk!

1 like

Jaaaa het was leuk he! De tijd vloog voorbij en ik heb alles meegezongen. Ben in 2000 geweest toen ze in Ahoy waren. Echt nostalgische gevoelens :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ja ik heb geen stem meer haha. helaas mocht ik van mn ouders niet met vriendinnen naar t concert in ahoy. Snap t wel ik was 12, maar heb t mn vader afgelopen maanden wel laten weten :joy:. Ben toen nog wel meegeweest met t kopen van kaarten. Moest toen nog via t postkantoor, goede oude tijd​:joy:

2 likes

Haha ik was ook 12 en ging samen met mijn vader. Mijn vader leeft niet meer, en heb gisteren ook veel gedacht aan hoe het toen met hem was :heart:
Ik ben nog steeds aan het nagenieten :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Weet iemand hoe het zit met parkeren bij Gelredome? Tips of iets? Ik heb geen parkeerkaart gekocht kom ik nu net achter :sob:

Ik heb nog een parkeerkaart over als je wil? Excuus; bij kronenburg

Edit: sorry dooie mus. Ik kan hem via ticketmaster niet doorsturen.

Paar weken terug werden in dit topic nog tips gedeeld. Misschien dat je daar nog wat aan hebt?

Het was lekker warm gister bij Pitbull :hot_face:
Ik vond de Golden circle vorig jaar in Ziggodome wel veel beter dan gister in het Gelredome.