Heb nog 78180220 mensen voor me
Jaaa bij mij ook! Zin in
Ik ga dit weekend naar het Taylor Hawkins tribute concert van de Foo Fighters in Wembley. Ik ben daar nog nooit geweest, maar het ziet er allemaal heeeeel massaal uit. Hoe is het daar met naar binnenkomen en weer weg gaan? Is het schuifelen voor de metro bijvoorbeeld? Concert eindigt al voor 20.00 uur, dus ik maak me niet zo druk om een lange reis, maar ben wel benieuwd of het logistiek een beetje te doen is daar.
Ik ook
Aah balen! Is het wel gelukt inmiddels?
Ik heb ook een ticket voor Harry! Ik had besloten niet te gaan maar plots stuurde een vriendin dat ze een ticket had. Dan in paniek toch maar een ticket gekocht
Ik heb geen idee. Maar heeeeel gaaf dat je gaat! Ben wel een beetje jaloers . Have fun!
Nee helaas. 10.00 direct in de rij, maar om 11.05 het bericht: geen kaarten meer
Aah wat balen
Vanaf 5 september geven ze de allerlaatste tickets weg via qmusic zag ik! Misschien het proberen waard…
Oh my god ik ben echt zo nerveus ineens. Ik zie filmpjes van mensen die gisteren buiten Wembley waren en Paul McCartney hebben horen soundchecken
Ben benieuwd hoe je het vond! (vindt nog) Lees allemaal horrorverhalen over het geluid.
Ik wilde het live op YouTube kijken maar ik kreeg alleen maar een zwart scherm, zo balen.
Hoe was het? Ik ga morgen
Het was echt fantastisch! Geluid was prima waar wij zaten (hoog) en ik had goede oordoppen die alles netjes filterde. Heb een paar keer gehuild. Mijn favoriet was toch wel de afsluiter. Echt tranen met tuiten bij Everlong.
Maar verder zo onwijs veel van mijn helden gezien, zoals Justin Hawkins en Josh Homme. En omg Paul McCartney.
De weg uit Wembley viel niet tegen. Overal doorgelopen. Alleen vlak voor het station even 10 minuten stil gestaan omdat ze het station eerst leeg wilden hebben. Konden daarna gelijk in een trein stappen.
Was echt heel tof! Veel dingen met lichten ook enzo En goede sfeer ook. Veel plezier alvast.
Vond het het beste optreden van Kensington dat ik gezien heb.
Ah tof!!! Heb er zin in
Ik ging vanavond voor het eerst in m’n eentje naar een concert en het was geweldig! ( Michael Patrick Kelly) Man, wat heb ik dit gemist. Nu lekker met suizende oren nagenieten
Ik ga zondag naar BANKS! Zoooveel zin in
Ohhh ik hoop zo dat het lukt om de feuerzone kaartjes voor Rammstein in brussel te krijgen. Afgelopen tour 1x normale sta plaatsen gehad en 1x feuerzone en nu wil ik nooit meer normale plaatsen.
Hoop zooooo vurig dat ik kaarten kan bemachtigen voor Rammstein (Groningen)