Concertentopic

Het was wel een zeer geslaagd avondje toch!

Jaa dat zeker!

1 like

A$AP Rocky was fantastisch! :heart_eyes: Wat een show wauwwww. Wel heeel blij met m’n zitplek want ik hou absoluut niet van moshpits :grimacing:

2 likes

Yessss het is eindelijk september dus biiiijnaaaa naar de Backstreet Boys!

Mocht je gaan en het nog niet hebben mee gekregen: de dresscode is wit, zilver en lichtblauw! (Net als in Vegas)

8 likes

Hayley Williams komt weer naar Nederland.

5 likes

Ik ga lekker in november naar Kneecap in de 013, zin an!! Maar eerst nog IJSLAND en Danko Jones :heart_eyes:

7 likes

Ik heb tickets gekocht voor Tame Impala volgend jaar! :star_struck: Die staat echt al zo lang op mn wishlist, maar moest het steeds missen. Nu eindelijk toch!

5 likes

Vet! Was heel gaaf in de afas tijdens zn laatste tour.

3 likes

Iemand die naar Evanescence gaat?

2 likes

Jaaaa, ik! Zin in

3 likes

Ja geloof ik! Vind het wel jammer dat het nu in Ahoy is, was er graag in de AFAS bij geweest.

Hè, dit keer wel gelukt! Anderen ook?

Heeft iemand ervaring met de candlelight concerten van Lumos? Mijn moeder wil graag heen en ik zoek ervaringen voordat ik ‘ja’ zeg.

Ga er gewoon heen met je moedertje is toch leuk

18 likes

Ik ben via Fever naar een candle light concert geweest en ik vond dat echt fantastisch! Dus zeker een aanrader!

3 likes

Ja, heel erg leuk!

1 like

Kleine kanttekening dat iig Fever de muzikanten erg weinig schijnt te betalen. Of dat andere bedrijf dat ook doet weet ik niet, maar mss even checken van tevoren, is vast wel wat over te vinden online

2 likes

Oasis hint op een concert in Amsterdam. Daar MOET ik echt heen! Zal wel onmogelijk worden maar toch, wil zooo graag 🥹

4 likes

Oehhh dat wil ik ook!

Yes ik ook :heart_eyes:

2 likes