Concertentopic

ja ik een negatieve ervaring haha vond t echt gaar

Daar kun je wel vanuit gaan bij ieder concert waarbij het meer om het concept of de vibe gaat dan om de specifieke artiest waarvoor je komt. Die candlelight concerten staan daar echt bekend om maar bijv. ook concepten als die hidden jazz club, Hans Zimmer/filmmuziekachtige concepten of van die dinerconcerten. Krom is dat de organisatie wel vaak veel casht en de kaarten relatief duur zijn, anders was het misschien nog minder erg

4 likes

https://www.nu.nl/muziek/6409022/stevie-wonder-komt-in-oktober-naar-ziggo-dome.html
Leukk

5 likes

Omg :sob::sob: Ik ben volgens mij 17(?!) jaar geleden ook naar zijn concert geweest en dat was fantastisch, ik wil sowieso gaan!

4 likes

Morgen is via Priceless (Mastercard) de presale om 10.00 dus ga daar al proberen te kopen voor Stevie Wonder! Heb je dus wel een Mastercard creditcard voor nodig om de tickets te kopen.

1 like

Is het jou gelukt? Ik was redelijk snel door de wachtrij heen maar er waren geen tickets onder de 300 euro meer :smiling_face_with_tear: En ook alleen maar losse plekken helaas.

2 likes

Yes gelukt maar ging voor sta plekken en dan hoef je alleen maar blind door te drukken haha. Maar hopelijk lukt het je vrijdag? Dat is zo chill van de presale haha, je hebt nog een kans daarna!

Ja misschien moet ik dat maar doen, maar staplekken zijn eigenlijk niet ideaal omdat we allemaal <165 zijn haha

SorryšŸ˜‚

13 likes

Ja wij ook maar doen dat eigenlijk altijd dus ben gewend niet veel te zien. Gelukkig is het geluid vaak wel goed in Ziggo dus dan vind ik het wat minder erger.

@Calypso hahahhaha, dacht eerst huh wat bedoel je? Maar heb hem hoor hahaha

1 like

Hahaha ik dacht eigenlijk dat het bewust was.

2 likes

Ook nog tickets gekocht voor Fat Dog en Getdown services in Doornroosje het komende half jaar. Toch nog wel een geslaagd concertenjaar ondanks het missen van de Foo’s en IDLES in Berlijn…

2 likes

Oh, Getdown Services is zooooo leuk live!

1 like

Tickets voor Stevie Wonder zijn gewoon drie dagen op rij niet gelukt, vind dit zo kut :sob: Mocht iemand een ticket over hebben of toch niet gaan, PB mij dan. Iedere plek is prima, wil alleen geen VIP plek van 400+

Krijgt hier iemand nog de Weekly nieuwsbrief van Mojo nog? Ik kregen ā€˜m jarenlang en nu sinds januari ineens niet meer. Ik heb me al aangemeld met een ander e-mailadres en ook daarop krijg ik hem niet? Ik wil geen leuke presales mislopen :cry:

Zeker, elke week steady

2 likes

OkƩ dan ligt het sowieso aan mij haha, goed om te weten!

1 like

Ik krijg m niet meer op mn hotmail(schijnt met de spamfilters te maken te hebben) Krijg m wel op gmail

1 like

Oasis komt naar Nederland! Wel met een registratieproces en loting om tickets te krijgen

1 like

En jeeetje wat een prijzen.
Maar ik heb me ingeschreven voor de loting hoor🤔