Ik zou met vrienden maar puntje bij t paaltje is t weer, ‘nou hoeft niet per se hoor van mij’. Zo teleurstellend weer
Ik heb me ook ingeschreven ![]()
Ik acht de kans heel klein dat het lukt maar moet het toch proberen
Ja, ik ga het ook gewoon proberen. Wie weet!
Gewoon gaan. Ook in je eentje. Fok de rest.
Hahah thanks! Jaa ik ga wel vaker alleen!
Ik ga naar charli xcx in februari! Volgens mij zitten er op dit forum meer haters dan fans hahah maar ik ben er mega blij mee ![]()
Volgende week komt Hilary Duff met nieuwe concertdata voor 2027 en ik hoop zooooo dat ze in Nederland/België of west Duitsland komt ![]()
![]()
Super leuk! Artist presale of Mastercard presale?
Artist presale! Het ging even rommelig bij de wachtrij dus ik kon achteraan aansluiten en alles leek weg maar opeens toch gelukt, had maar 1 kaart nodig.
aaah leuk ik ben jaloers. zat net in de wachtrij voor de mastercard presale maar er waren al geen tickets meer… balen
Ik ooooook! Alleen heb niemand om mee te gaan.
Gewoon gaan! Er zijn zooooveel die alleen gaan. ![]()
Ik ga dit uit nostalgische overweging in de gaten houden. Whyyyy not
.
Hoe vond je het?
Ik vond het echt geweldig
Wat zingt Amy Lee ontzettend goed live en wat zag ze er fantastisch uit en de band speelde ook kneitergoed
Komende vrijdag naar de Backstreet Boys! ![]()
Zijn er meer die dan of een andere avond gaan? Vergeet ook de dresscode (wit of lichtblauw) niet! ![]()
Net kaartjes gekocht voor De Staat ![]()
. Nu al zin in.
Hilary duff komt 17 mei naar de ziggo dome. Ik wil heel graag gaan, maar heb al zoveel concerten staan.
Yolo!!
Direct ingeschreven op de pre-sale!!! Denk je dat je goede kans maakt om erdoor te komen? Kan het moeilijk inschatten maar dit is mijn tienerdroom dus dit moet lukken.
Verder ook ingeschreven voor de Oasis sale die binnenkort gaat, maar denk dat dat lastiger wordt
Ik ben echt bang voor deze. Ik zie overal zoveel mensen die kaarten willen. Laten we hopen op kaarten(of extra concerten)