Wanneer komt Lily Allen verdorie naar Nederland?!
Bedoel je Oasis of Hilary? Nooit gedacht dat ik die twee in een zin zou noemen haha
Haha oasis natuurlijk. De hype is enorm na vorig jaar.
Jaaaa heb me ingeschreven voor de presale. Wil zo graag gaan! Duimen dat het lukt.
Ik zie overig ook veel Hilary Duff hype dus dat zou ook best eens lastig kunnen zijn @Wonderland
alle concerten van haar tour zijn tot nu toe snel uitverkocht. Beetje K3 originals die de millennials helemaal doen hypen.
Ik zit zo in een Hilary algoritme dat ik het moeilijk kon inschatten, maar Oasis ook terecht natuurlijk.
Ja, ik ga ook vrijdag! Ik vind die dresscode wel echt kut, ik draag bijna geen wit dus heb er een blouse voor gekocht die ik daarna ook vaker aan kan maar die voelt wel wat underdressed als ik die mensen op insta voorbij zie komen met die omkleedfilmpjes.
Wacht, een dresscode voor een concert?
Haha ja ![]()
, net als bij de Sphere concerten lichtblauw en wit, de kleuren van het Millenium album. Ik houd het zelf bij een lichte jeans en wit shirt.
Jeetje wat overdreven. Wat gebeurt er als je je daar niet aan houdt?
Ik ook, witte blouse en lichtblauwe jeans. Maar ik ga morgen nog wel even bij de merch in de Altstadt kijken, dat is echt op kruipafstand van m’n hotel ![]()
@papierhier de dresscode is geen harde toelatingseis gelukkig, meer dat het leuk is als iedereen in die kleuren komt.
Helemaal niks natuurlijk maar soms is het toch gewoon een leuk idee om een dresscode te doen?
Denk dat meer mensen in basic kleding komen dan de uitgedoste outfits die je op Insta tegenkomt hoor, vaak valt dat in de praktijk wel mee of is het 50/50
Ik ken wel onofficiële dresscodes bij concerten, maar dat het echt vanuit de organisatie komt heb ik nog nooit gezien!
Ik ga zondag! Haha ja die dresscode, vind het ook bullshit, maar een lichtblauwe spijkerbroek en een enigszins witte top gaat wel lukken, ga er echt absoluut niets voor kopen. Denk wel dat het vet is als je al het publiek in die kleuren ziet!
Ben verder helemaal geen superfan, vind het vooral heel leuk om de muziek uit m’n jeugd live te horen. En had toen ik 12-16 was wel m’n kamer vol met posters van de Spice Girls, BSB, Five, Westlife, Atomic Kitten, gemixt met voetballera trouwens. haha.
Vanaf morgen als een simp afwachten of ik mijn geld naar Oasis mag gooien en te horen naar welk land ik moet als ik kaarten mag kopen
dit is de Eras tour voor Engelse en Ierse white trash of the nineties (meeeeeee)
Ik denk dat ik sowieso 2 kaarten per avond kan krijgen in de arena; zitplaatsen. Als m’n vader en zn vrienden zelf niet gaan, kan ik het wel aan je laten weten. Ik hoef er geen winst op te maken uiteraard, maar weet ook nog niet wat ze gaan kosten.
Is altijd wel pas laat duidelijk dus zou sowieso als je ingeloot bent via de loting kaartjes kopen!
Heeeeeel graag! Ik ga het proberen op drie plekken maar ga natuurlijk het liefst in mn eigen stad en de kans is zo klein ![]()
Kaartverkoop voor Amsterdam is morgen vanaf 8u las ik net. En vanaf nu worden de mails voor codes gestuurd (ik heb helaas nog niks ontvangen
)
Wait whutttt
Edit: dit bericht betekent natuurlijk stel je moet van een kaartje af…ben ik wel bereid me op te offeren hoor ![]()
Denk ook aan mij (Na vader, Grace en al je vrienden uiteraard haha).
Vind dit oprecht ook echt een goede flex om te hebben.