Ja heb vaker mensen heel blij kunnen maken, ook met de Taylor Swift tour en Harry styles (al was Harry puntje bij paaltje totaal onnodig).
Hahaaa Wonderdad zit straks met het halve forum Wonderwall te zingen
Iemand een code ontvangen? Ik heb niets helaas, dus verwacht het ook niet meer ![]()
Niks, maar ook verder niemand. Maar aan de andere kant ook nog nergens officieel gezien dat de verkoop morgen start.
Wow mijn schoonzusje heeft een link
Huu het begint toch wel morgenšµš»
Nee helaasā¦
Doen ze het in batches ofzo?
This will be addressed and sent to the name and email you have registered with, between the 24th and 27th September.
Ja volgens mij 3 momenten voor Amsterdam.
Vandaag zijn codes verstuurd voor de verkoop van morgenvroeg 8u maar er komen dus nog 2 verkoopmomenten voor Amsterdam.
Ticketmaster:
Hhahaha wat een onzalige constructie dit. Ik mis de tijden van in je slaapzak voor het postkantoor liggen tbh.
Ja vreselijk, echt heel ingewikkeld dit. Vooral omdat je ook nog meerdere steden kon aangeven. Dus 3 steden x aantal verkoopmomenten, wtf
ik ga zondag en volgende week zaterdag! Heb alleen echt geen wit of lichtblauw in mn kast dus het wordt nog even puzzelen kwa outfit.
Ohhh ik hou me ook meeeega aanbevolen, echt mān droomconcert ![]()
De prijzen stonden al online, goedkoopste vanaf 83 euro ofzo geloof ik. Mijn man wilde ook heel graag maar heeft geen code gekregen, ik wel, dus morgen eens kijken hoe druk die presale is.
Dit denk ik ook elke keer als ik weer in zoān ellendige digitale wachtruimte zit.
Ik kan me ook nog herinneren dat mān ouders vroeger moesten bellen voor concertkaartjes, en dan heel vaak opnieuw bellen om te proberen? Er werd dan een rare oude telefoon van boven naar beneden gehaald en aangesloten, want die had een knop erop waarbij die het laatste nummer automatisch opnieuw belde, en de telefoon beneden had dat niet. Haha echt problemen uit de oudheid. ![]()
Ah ja: de re-dial knop! Hoorde je al die piepjes in sneltreinvaart.
Gelukt! Tickets voor oasis voor de zaterdag haha
Oooh jaloers!! Was je er snel doorheen?
1200 voor ons ongeveer? Dus een kwartiertje. En sinds half 8 in de wachtruimte. Wachtrij van vrijdag ging sneller dan de zaterdag!
Ik heb zo het idee dat Hilary Duff een beetje net als de Harry Styles heisa zal zijn. En dat er uiteindelijk toch nog kaartjes beschikbaar blijven, althans dat hoop ik.