Ik ga duimen voor jullie morgenochtend!
Whoehoeeee. Het aftellen is begonnen. Stress.
Hier is het gelukt!
Yesssss tickets in de pocket
Nou gelukt hoor, een uur in de wachtrij en uitverkocht, maar er kwam natuurlijk gelukkig nog een tweede dag
Hier ook gelukt!
Jaaaa toch nog golden circle tickets voor de 2e show in brussel omg. Vriend wilde het al opgeven maar bleef de koop pagina refreshen en toen kwamen er toch nog 2 vrij.
Zojuist geprobeerd 2 shirts te pre-orderen voor het Rammstein concert maar die verzendkosten! Wtf!?
Ook wel jammer dat er geen tour data achterop staan. Weet iemand of dit nog gaat gebeuren bij de shirts die bijvoorbeeld bij het concert zelf worden verkocht?
Muse en Royal Blood staan volgend jaar in Den Haag (Malieveld) op 7 juni! Kaartverkoop start vrijdag, maar heb dan een bruiloft dus hoop wel dat het lukt van tevoren nog te regelen. Heb ook nog geen prijzen kunnen vinden.
Ik baal zo omdat de dag dat ik eindelijk besliste om toch een kaartje voor Froukje in Antwerpen te kopen, het uitverkocht was. En normaal gezien kan ik het zoals anderen keren nog last minute op ticketswap scorfn maar nu is het irritant omdat ik niet weet of ik nu treintickets moet boeken voor een weekendje in Belgiƫ voor als ik toch nog wat te pakken krijg, of niet
Vanaf 80 zie ik
thanks! zie dat er ook pre-sale mogelijk is, dus dat zou ideaal zijn als dat lukt.
80 valt me mee trouwens, jaren geleden was het in de Arena ook al ⬠75
Ik vraag me echt af hoe nu verder met Justin Bieber. De melding dat hij even stopt met shows geven is weg en heb echt nog niks vernomen van TM. Kan echt slecht tegen onduidelijkheid.
Ongevraagd advies, maar als je je inschrijft voor Mojo weekly voor die pre-sale, houd je mail dan goed in de gaten. Bij Harry Styles ontving ik namelijk niet de link. Mojo Twitter kan je dan hierbij helpen!
Malieveld is altijd alleen maar sta-plaatsen of niet?
Kaarten voor Muse
Nou ik ook! Ik kon vandaag om 10:00 geen kaartjes fixen dus baalde al flink. Maar toen ik net ging kijken, kon ik nog kaartjes kopen. Had gedacht dat het allang uitverkocht zou zijn. Mega blij!!
Je kunt kaarten voor Harry nu niet kopen/verkopen via Ticketswap. Weet iemand of dit zo blijft?
Ik denk dat het zo blijft, voor bepaalde concerten. Voor zān laatste concert in Parijs had ik een ticket gescoord niet via het officiele evenement maar eentje die iemand anders had aangemaakt
Ja, het zijn mobile only tickets en die kun je alleen verkopen via Ticketmaster zelf