Ik heb gisteren kaarten gekocht via de Rammstein fanclub. Kost €25 extra maar dan kan je wel (twee kaarten per lidmaatschap) kopen!
Ja was pre-sale las ik… ben geen lid van de fanclub…
Anders had ik het wel geweten ja, precies 2 tickets nodig.
Je kan lid worden. Ik was ook geen lid haha
Aanbod was alleen gisteren geldig tot vanochtend 10.00.
Alle hoop gevestigd op de reguliere kaartverkoop
Ohhh shit, dat wist ik niet! Ik duim voor je
Thnx!
Ik sta morgenvroeg ook in de startblokken
Gezellig! Succes
Hier ook! Ben benieuwd, zal wel stressen worden morgenvroeg.
Haha ja vrees het ook… ben al dagen onrustig hierdoor.
Ik ga duimen voor jullie morgenochtend!
Whoehoeeee. Het aftellen is begonnen. Stress.
Hier is het gelukt!
Yesssss tickets in de pocket
Nou gelukt hoor, een uur in de wachtrij en uitverkocht, maar er kwam natuurlijk gelukkig nog een tweede dag
Hier ook gelukt!
Jaaaa toch nog golden circle tickets voor de 2e show in brussel omg. Vriend wilde het al opgeven maar bleef de koop pagina refreshen en toen kwamen er toch nog 2 vrij.
Zojuist geprobeerd 2 shirts te pre-orderen voor het Rammstein concert maar die verzendkosten! Wtf!?
Ook wel jammer dat er geen tour data achterop staan. Weet iemand of dit nog gaat gebeuren bij de shirts die bijvoorbeeld bij het concert zelf worden verkocht?
Muse en Royal Blood staan volgend jaar in Den Haag (Malieveld) op 7 juni! Kaartverkoop start vrijdag, maar heb dan een bruiloft dus hoop wel dat het lukt van tevoren nog te regelen. Heb ook nog geen prijzen kunnen vinden.
Ik baal zo omdat de dag dat ik eindelijk besliste om toch een kaartje voor Froukje in Antwerpen te kopen, het uitverkocht was. En normaal gezien kan ik het zoals anderen keren nog last minute op ticketswap scorfn maar nu is het irritant omdat ik niet weet of ik nu treintickets moet boeken voor een weekendje in België voor als ik toch nog wat te pakken krijg, of niet