Concertentopic

Yesss, tickets voor Lewis Capaldi en Sam Smith ook binnen! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ohh kom je aan kaartjes voor Lewis Capaldi? Ik dacht dat de kaartjes pas morgen in de verkoop gingen

1 like

Presale!
Ik weet niet of er nog wat beschikbaar is maar bij deze :blush:

Samenvatting

https://www.ticketmaster.nl/event/286021?CL_ORIGIN=ORIGIN3

4 likes

Helaas geen 2 plekken naast elkaar meer beschikbaar maar bedankt!

2 likes

Misschien straks meer geluk, succes!

2 likes

Helaas niet gelukt :smiling_face_with_tear: ik was heel snel door de wachtrij heen maar toen moest ik opeens weer achteraan aansluiten

1 like

Weet niet of iemand nog naar Harry Styles wilt op 4 juni, maar er zijn nog goede kaartjes over in de presale volgens mij. https://www.ticketmaster.nl/event/286301?CL_ORIGIN=MATILDA

3 likes

Mijn vriendin was er bij de presale van Harry Styles echt met 3 minuten doorheen! :heart_eyes:
Eindelijk pit tickets!!

3 likes

Ik niet, maar zag wel een tiktok van iemand waarbij echt NIEMAND (behalve diegene dan) op zijn telefoon zat. Dat vond ik zo mooi.

9 likes

Ik was er! Vond ze echt héél goed. Van mij had iets meer interactie met het publiek wel gemogen, dat miste ik een klein beetje. Maar was zeker onder de indruk. Holocene is mijn lievelingsliedje, die vond ik echt prachtig. Om me heen hebben meerdere mensen staan huilen bij verschillende liedjes, vond ik bijzonder en mooi ook wat muziek kan doen. :slight_smile:

2 likes

Was er gisteren in het Sportpaleis. Was voor mij de 3e keer Bon Iver (eerste keer is alweer 13 jaar geleden :flushed:). Ik vond het heel goed maar soms een beetje van de hak op de tak of zo. Op plaat kan Bon Iver mij echt ontroeren en dat had ik gisteren minder (terwijl huilen tijdens optredens me niet vreemd is haha). RABi is een van mijn favoriete nummers en was voor mij dus echt de perfecte afsluiter.

2 likes

Whoe toch nog kaartjes voor arctic monkeys :star_struck: weet iemand of je tijdens zo’n concert (of nou ja erna) nog makkelijk een uber kunt krijgen? Ik wil een leuk hotel boeken maar is 45 min met tram/metro en 20 min met auto.

2 likes

Aangezien we het hier toch over concerten hebben, kan ik vast wel advies vragen.
Gebruiken jullie gehoorbescherming? Ik heb namelijk aardig wat concerten gepland staan en ik wil heel graag gehoorbescherming dragen. Hebben jullie dan op maat gemaakte of wegwerp of wat gebruiken jullie?

Ik heb 1x geprobeerd een taxi dan wel uber te krijgen vanaf Ziggodome naar het centrum en dat was drama, maar wie weet dat andere een betere ervaring hebben?
Of misschien van te voren reserveren ofzo?

@Vlek Ik draag vrijwel nooit gehoordbescherming bij concerten, alleen soms bij EDM ofzo. En dan heb ik een setje van Pluggerz en ben ik opzich wel tevreden over. Met Lentekabinet had ik ze de hele dag in en had daar geen last van en hoorde nog genoeg van de muziek.

1 like

Ik heb een paar op maat gemaakte van de audicien. Ik heb ze altijd bij me maar gebruik ze niet altijd. Ligt er heel erg aan hoe dichtbij ik sta en hoe ik het geluid ervaar zeg maar.

2 likes

Same!

1 like

Ik heb ook op maat gemaakte van Schoonenberg en vind ze ook heel fijn. Heb ze elk festival en elk concert bij me. Heb ze nu al een aantal jaar.

1 like

Ik heb op maat gemaakte van Beter Horen, kan echt niet zonder!

1 like

Ik gebruik nu pluggerz music premium , maar merk dat ik toch vaak een ruis/piep krijg na afloop. Ik wil dus ook wel graag op maat gemaakte.

1 like

Ik heb deze ook en wat ik er ook irritant aan vind is dat ik mensen niet meer kan verstaan als ik ze in heb! Ik denk dat ik ook op maat gemaakte wil :slight_smile:

1 like