Concertentopic

Weet iemand (hopelijk de belgische forummers) of Sportpaleis Antwerpen een externe partij inhuurt voor de beveiliging? Of dat ze dat vanuit Sportpaleis zelf inzetten?

Ik (en nog zo een honderd andere en waarschijnlijk weer) wil een mega klacht indienen vanwege de enorm slechte organisatie waardoor ruim 400 mensen in de verdrukking stonden. Maar we willen dat het bij de juiste personen terecht komt ipv blijft hangen.

Waar ik werk wordt beveiliging deels ingehuurd maar de verantwoordelijkheid ligt bij mijn werkgever. Klachten gaan gewoon naar mijn werkgever en die bespreekt het met het inhuurbedrijf.

1 like

Dank je wel! Dan gaan gaan we het toch eerst via sportpaleis proberen.

1 like

:smiling_face_with_three_hearts: Net een kaartje voor All Time Low gekocht. Enig minpunt is dat het in Tilburg is en vooral qua OV.

3 likes

ohhhh ja?! Ik ga in februari naar Londen. Ben wel benieuwd. Een vriend van mij die dan ook in Londen is, wil niet want het zijn hologrammen -_- probeer nu een vriendin te porren. Alleen zou ook nog kunnen evt.

Ja het zijn hologrammen maar het is toch heel bijzonder. Je weet het maar het valt niet op. En er is wel een live band bij. En de show is heel goed.
Als je gaat raad ik wel staanplaatsen aan

4 likes

Jaaa echt een aanrader hoor! Je moet natuurlijk wel van ABBA houden, maar ik was echt onder de indruk van de experience. Bij het allerallerlaatste stukje toen de leden in hun huidige uiterlijk te zien waren kon ik echt niet zeggen of het live of hologram was.

En de band is ook heel goed! En het is abba :heart:

2 likes

Net kaartjes op ticketswap gevonden voor James Bay straks! Ben benieuwd, leuk weer even een concert.

5 likes

Ik ben gister ook geweest! Veel plezier!

1 like

Online kan ik het niet vinden, dus dan maar even hier. Kun je bij Ziggo Dome snel doorlopen met kaartjes en gereserveerde zitplaatsen? Als in: halfuur vooraf aanwezig zijn, is dat ruim voldoende?

Ligt heel erg aan de drukte is mijn ervaring. Als er veel mensen nog in de rij staan en alles moet nog handmatig gescand worden duurt het langer dan wanneer veel mensen er al vroeg zijn. Ik vind de doorstroming meestal wel redelijk goed maar ligt ook aan de hoeveelheid personeel denk ik.

2 likes

Ligt eraan of iedereen besluit dan te komen. Ik vond het vorige keer best tegenvallen met hoe goed het doorliep, hadden een deel van het voorprogramma gemist en wij waren echt niet de enige. Als je nog naar de wc wil/drinken halen is het misschien aan de krappe kant.

1 like

Bedankt, dan ga ik toch maar ruimer op tijd!

1 like

Ik was dit weekend bij Goldband. Het was echt heel vet, ging volledig los. Maar voelde me wel oud haha, er liepen zelfs kinderen (echt 9 jaar ofzo), daar was ik ook een beetje verbaasd over.

3 likes

Nuff said. Ik heb geboekt (cc @Bakkes )
GIllen

4 likes

Jaaa! Ga ook lekker op tijd naar de concertzaal. Cocktails waren lekker (en maar 10 pond, vind ik meevallen) en ze hadden goed eten.
Wanneer ga je?

Half februari pas. Ohh wat fijn dat het daar goed geregeld is. :star_struck: Helemaal zin in!

1 like

Ligt ook aan of je nog een tas bij je hebt die je weg moet brengen! Daar heb ik bij m’n laatste concert echt onwijs lang (buiten!) voor in de rij gestaan. Als je geen tas hebt (of een kleintje die mee naar binnen mag) en je jas meeneemt naar je plek lijkt een half uur me wel te doen.

Gisteren naar Billy Talent geweest! Klonken echt goed live! Super toffe sfeer ook, ben blij dat we geweest zijn ondanks 1,5h rijden. Rusted From The Rain was echt fantastisch

13 likes

Weet de laatste keer nog in bloemendaal :cloud_with_lightning:
en het was zo mooi.

2 likes