Concertentopic

Ja, ze vielen echt één voor één neer! Je zag de ene zaklampen na de andere zaklampen schijnen voor hulp. Vroeg me al af of dat vaker gebeurt bij concerten, want ga zelf verder echt nooit :o hoe vond je t verder?

3x Afas is 18.000 mensen en 1x Ziggo is 17.000 mensen :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik ga wel regelmatig naar concerten en heb dit nog nooit meegemaakt.

Ik vond het verder heel leuk! Hij is echt knettergek hahaha. Het viel me wel op dat hij veel last had van z’n Tourettes, leek ook alsof hij daardoor af en toe niet goed kon zingen. Hoop dat hij zelf ook tevreden was.

Ja zag het idd ook echt heel veel gebeuren bij de staanplaatsen.

1 like

Paar weken geleden bij Robbie Williams heb ik het een paar keer zien gebeuren, maar niet zo vaak als nu.

Viel mij wel op dat er veel Engelsen waren die veel aan het drinken waren. Misschien dat het dus ook wel een alcohol dingetje was? Ik zat op de tribune en daar viel ook iemand dronken van de trap af.

1 like

Hij staat wel in de ziggo dome

Ja ik stond op de vloer, vlak voor en achter iemand die flauwviel. Ik stond best wel vooraan, en vond het persoonlijk niet perse heel heet, maar het was wel benauwd en beklemmend. Dus ik kan mij voorstellen dat als je daar gevoelig voor bent je snel out kan gaan. En misschien zaten er ook mensen tussen die al de hele dag in de kou buiten hebben gestaan, en weinig hebben gegeten of gedronken.

Ik heb het idee dat het de laatste maanden veel vaker gebeurt, vooral bij de wat jongere generatie die misschien voor het eerst of in ieder geval niet vaak naar concerten is geweest. Zitten de hele dag (en soms nacht) buiten in de kou, eten en drinken niet genoeg om een beetje stevig door dat concert heen te komen. Ik heb zelf in ieder geval niet veel concerten meer meegemaakt het afgelopen jaar waarbij er niemand flauwviel of extra water of security nodig had.

Ik was zelf gister bij Panic! at the Disco en heb gigantisch genoten. Mega toffe show met een setlist van 25 nummers, echt top. Zou morgen ook nog naar Maneskin gaan, maar heb mijn kaartjes toch verkocht omdat ik de nieuwe muziek niet leuk genoeg vind. Balen wel want wilde ze heel graag weer eens zien sinds het Songfestival.

3 likes

Ik vind het ook allemaal tegenvallen wat ze nu uitbrengen. Ook erg jammer dat ze niet meer echt in het Italiaans zingen.

2 likes

Hoe was het? Ik zou vanavond gaan, voora voor A Day To Remember, maar laat het aan me voorbij gaan ivm baby en gebrek aan oppas :pleading_face: (of eerder gebrek aan baby overdragen aan iemand anders :joy:)

Ik vond ze echt goed en het vooral een vette show. Vrienden die mee gingen voor adtr vonden hen ook heel goed live en ze speelden veel oude nummers! Ik lees wel op reddit nu allemaal drama over Poorstacey, hij zou bij meerdere shows telkens hebben staan roggelen op de eerste rijen, staan overgeven op het podium etc. Las nu dat hij ineens ook niet meer speelt zonder bericht.

1 like

Huh wat? Waar kan ik dit lezen? Vond hen ook best slecht. Het geluid was zo slecht afgestemd, kon ze amper horen

Edit: heb het al gevonden. Heeeel apart. Vond hem sowieso mega onsympathiek overkomen

1 like

@Pepernoot Oohh tof!! Nouja volgende keer beter! Dat van die zanger van Poorstacey is ook maar raar, getver

Ik zie net dat Post Malone komt in april! :heart_eyes: Dat wordt onder werktijd even kaartjes kopen overmorgen 🫣

1 like

@Kultakala nogmaals bedankt voor het nakijken wat de Lizzo-tickets nou precies kostten, ik was er dus gisteren bij en het was amazing! Ze was zo goed en zo leuk! En ze deed Du Hasst van Rammstein :joy::heart_eyes:

13 likes

Ja wij gaan het ook proberen! Ook tof Rae Sremmurd in het voorprogramma :slight_smile:

2 likes

Morgen begint de presale maar vraag me af of er nu ook al een link is. Ik zie dat vandaag ook een start maar weet niet of die geldt voor Antwerpen (heb de link niet)

Ja dat zag ik, vriendin heeft zich aangemeld voor de nieuwsbrief en zou als het goed is dus ook een link moeten krijgen. Even afwachten

weet iemand of je met een foto van een hardcopy ticket tivoli vredenburg binnenkomt? lijkt me niet toch

(een van mn vrienden heeft mijn kaartje maar hij kan er pas later zijn en ik wil het voorprogramma zien)

Zolang er een code te scannen is heb je een geldig toegangsbewijs in principe, mensen met digitale kaartjes zoomen hun qr code ook zo ver in dat je verder niet ziet dat t een ticket is.
Ik zou het gewoon proberen als ik jou was…

3 likes

thanks, ja dat is wel een goed punt! ik ga het maar proberen